28.8.2012

Essential jacket

Heippa muruset!

Muutto Tallinnaan lähestyy, ja oon saanut jo aika kivasti tehtyä. 
Nyt enää viimeisiä pakkailuja ja kavereiden näkemistä.

Käytiin syömässä ulkona tänään, ja vetäisin päälle mun uuden nahkatakin.
Multa ei siis löydy hyvin istuvaa, siistiä mustaa nahkatakkia. Nahkatakki on mun mielestä sellainen melko pakollinen osa syysvaatetusta, joten päätin että hankin sellaisen nyt tänä vuonna. Hintaa sillä ei kuitenkaan saanut olla mitään 100 euroa ja kaupoista ei löytynyt mitään kivaa. Päätin tilata tämän (keino)nahkatakin trendiks.fi-sivustolta.
Takki saapui parin päivän sisällä tilauksesta. 
(jep, olen hurahtanut nettikauppoihin....)

Tässä siis takkia ja päivän asua!





Takki TRENDIKS.FI
Paita H&M
Hame TERRANOVA
Mustat korkkarit DINSKO
Harmaat korkkarit H&M









Ja nyt kysyn teiltä - niin kuin aina - 
mitä ootte mieltä asusta ja uutukaistakista?! :))

Ihanaa viikkoa murut <3

25 kommenttia:

  1. TUO VIKA KUVA<3 onks sulla oikeesti siniset silmät ja brune tukka?? Oot täydellinen...

    VastaaPoista
  2. Sun silmät!!!!!!!!! :o kauneimmat mitä oon ikinä nähnyt..

    VastaaPoista
  3. Kaunis tuo viimeinen kuva :)<3 määkin tykkään tilailla tuolta Jeansilta tosi paljon kaikkea!

    VastaaPoista
  4. toi on upee takki :) ja olet todella hot!!

    VastaaPoista
  5. aivan ihania kuvia vika varsinkin! <3

    VastaaPoista
  6. toi takki on tosi kiva! ja upee toi vika kuva! :>

    VastaaPoista
  7. Wau toi vika kuva on niin kaunis :)

    VastaaPoista
  8. oot tosi kaunis ! :)

    VastaaPoista
  9. oot mieletön kaunotar :O miehesi on onnekas kun saa herätä vierestäs ;)

    VastaaPoista
  10. Onks sulla väripiilarit? :)

    VastaaPoista
  11. Musta tuli just sun 200s seuraaja! :D Avasin sun blogin ja yhtäkkiä oonkin ollut tässä jo reilut pari tuntia.. Niin siinä käy :)

    Mä oon tässä miettinyt näitä hiusten liukuvärjäysjuttuja ja sun versio voisi toimia mullakin. Onko toi ihan vahinkojuttu vai suunniteltua? Ainakin se toimii ja mä haluaisin tietää miten :D Jos tästä on joku postaus aiemmin mitä en vaan oo vielä kohdannut niin pelkkä linkkikin riittää :)

    Keep up the good work!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuri kiitos ihanasta kommentista <3

      Oli ihan suunniteltu! Oikeastaan kampaaja vaan vaalensi värinpoisto-värillä mun latvoja, eli teki raitoja ainoastaan tonne korvan alapuolelle ulottuviin hiuksiin!:)

      Poista
    2. No katotaan mitä mun kampaaja keksii :-) En tosin oo vielä löytänyt luotettavan näköistä kampaajaa (eli nuorekasta.....) täältä Espanjasta ja itse en uskalla vaalentaa yhtään mitään, tippuu vielä latvat.. Taidanpa viedä tästä itselleni mallikuvaa :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...