26.8.2012

Mitä mulle kuuluu?

Moikka!

Mun viimeisimmät postaukset on käsitelleet paljon vaatteita ja yhteistyöjuttuja,
eli nyt aattelin vähän ammentaa mun kuulumisia tänne teille.

Mulla loppui siis torstaina työ ja nyt mulla on tää alkava viikko lomaa vielä ennen koulun alkua! :)
Sain töistä läksiäislahjaksi suloisen piknik-repun ja kuoharia, oi että <3
Torstaina olin juhlimassa myös Taiteiden yötä, oltiin vähän piknikillä, Espalla ja Motelletissa viinipullollisella. :D Oli ihana juhlia tämän pikkuloman alkua ja vielä parhaassa seurassa.


Lauantaina olimme Juuson vaarin 90-v bileissä. 
Sain käyttöön ekaa kertaa mun HerSecret mekon, jota kehuttiin siellä aika kivasti.. 



Ängin itseni tietenkin esiintymään.

Ja sain myös erittäin hyödyllisen Angry Birds- opastuksen.


Nyt on viikko aikaa pistää paikkoja kuntoon. Olin tänään tosi ahkera, pakkasin jo keittiötarvikkeita ja kaikki vuodevaatteet, tyynyt ja peiton jo pahvilaatikkoihin valmiiksi. Me muutetaan siis perjantaina. Oikeastaan mitään muuta mun ei tarvitse enää pakata kuin vaatteet, ja niissä sitten meneekin paljon aikaa.. Oikeastaan vaatteet ja kaikki hygienia-jutut on sellaisia että pakkaan ne sitten viime tipassa kun en enää tarvitse niitä. Eli luultavasti torstaina. 

Tällä viikolla näen vielä kavereita ja hoidan asioita. 
Tiistaina mulla on hammaslääkäri, jaiks.. Mulla ei oo ikinä ollut reikiä ja nyt mulla on yks, ja se pitäisi paikata, vähän jänskää!
Löytyykö muita hammaslääkärijännittäjiä?? :D 
Jännääkö tai sattuuko hampaiden poraus?
Oonkohan ihan idiootti kun sitä jännitän..

Löysin muuten pari viikkoa sitten tälläisen ihanuuden syksyä varten:
vaaleanpunainen poncho! 
Mitä ootte mieltä??



 Tää on mun mielestä tosi kivan näköinen farkkujen kanssa ja ihanan pehmeä <3
Mitä te ootte yleensä ponchoista mieltä?


 Huomasin kanssa että tää on tosi kätevä jos haluaa lepäillä muna-asennossa.

Mitäs teille kuuluu?? Koulut tai työt alkamassa jo vai??
Ihanat viikot teille pupuset <3

26 kommenttia:

  1. oi toi poncho on just sellanen mitä oon ettiny<3 mistä löysit sen??? ponchot on ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! (: se on yhestä Uffin tapasesta liikkeestä Tallinnasta (humana), maksoi jonkun euron enkä tiedä yhtään et minkä merkkinen se on :/

      Poista
  2. sun hiukset on niin ihanat... miten pidät ne noin sileän näköisinä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! (: hoitoainetta lotraan paljon...

      Poista
  3. Kiva postaus, tuli hyvä mieli:) Ihana tuo pikkupoika niin keskittyneenä <3 eka kuva on mun lemppari, oot niin super kaunis! xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos kiitos ihana Annina <3 xx

      Poista
  4. hitsi miten kaunis olet <3<3
    Jep täällä ilmoittautuu yksi hammaslääkärijännittäjä... Keskiviikkona parin reiän poraus voiei :-( meetkö yksityiselle vai kunnalliselle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      yksityiselle meen huomenna, yaiks..! Tsemppii sulle, hyvin se menee ja onneks saa ne hoidettua! ;D

      Poista
  5. Heippa Vilma! :)
    oot joskus kertonut (ja näytänytkin) kun pidät vaatteita eri tavoin (esim mekkoa toppina jne)
    niin pystyisitkö joskus ottamaan kuvan siitä
    että miten teet sen?
    Miten muodostat esim huivista mekon tai topista hameen jne?
    Minua ainakin kiinnostaisi sellainen post aika paljon:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvä postausidea, pitääpä tehdä toi! Kiitos (:

      Poista
  6. Muna-asento pisti kyllä hymyilyttämään :D Mutta kieltämättä tuo on kyllä hurjan suloinen poncho :)

    VastaaPoista
  7. Upeus<3 Mä oon kans aina ihan tippa linssissä hammaslääkärissä..vaikkei satu mut mulla on joku kauhee psyykkinen pelko vaan..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos <3
      jeppp, toi pelko on niin päässä!! Ei siellä ikinä mitään nii pahaa tehdä et oikeasti tarvis pelätä :D

      Poista
  8. IHANA TOI MUNAKUVA^^<33

    VastaaPoista
  9. Ihana toi poncho! Mä oon jotenki nyt tykästyny ylisuurin villapaitoihin ja kaikkiin ihaniin pehmeisiin neuleisiin ym :) Ja oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Mia!! (:
      Ne on niiin ihania, niin täydellisiä sitten kylminä syyspäivinä (:

      Poista
  10. Osaatko soittaa pianoa?? Kauan oot soittanu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo osaan (: Oon soittanut 8-vuotiaasta lähtien (:

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...