18.8.2012

Pari kesäistä asua

Jaa nyt on taas pari päivää ollut kesä?
Mitenköhän huomenna, 14 vai 24 astetta, ei voi tietää...

Oon viettänyt pari aika kivaa vapaapäivää töistä tässä.
Kämpän vuokrasopparit kirjoitettiin keskiviikkona ja nyt on hoidettu kaikki asiat siihen liittyen.. Ihanaa.. 
Tiedättekö sen tunteen kun saa lykkäämänsä asian hoidettua pois päiväjärjestyksestä?
AH!



Olin torstaina ystäväni kanssa syömässä ja kävelyllä, oli tosi kuuma ja aurinkoinen päivä! (:




Paita Rut.fm.l
Sortsit VEROMODA


Perjantaina oli vuorossa asioiden hoitoa,
ja illlalla vietettiin rentoa tyttö-aikaa äidin ja Ellan kanssa,
mentiin käymään kaupoilla ja sen jälkeen Amarilloon syömään :)




Jakku ja kengät H&M
Mekko GINATRICOT


nnaaamm! :)

Mitä ootte mieltä asuista??
Kumpi oli parempi, sortsityyli vai mekko?
Rennompi vai formaalimpi ? ;)

Tästä tuli vähän lyhkäinen postaus,
mutta uutta postausta taas pian luvassa :)

ihanat viikonloput teille murut <3 
xx

28 kommenttia:

  1. Kaunotar oot!! Postaa pia!(; <3

    VastaaPoista
  2. Oi miten ihana, varsinkin tuo toka asu!! Kuuluuko toi vyö tohon mekkoon vai ootko vaan lisänny sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon (: ei kuulu, oon ite lisännyt sen!!(:

      Poista
  3. Mun mielestä toi sortsityyli on kivempi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm, se on kyllä rennompi ja näyttää luontevammalta mulla (:

      Poista
  4. heyy. mul on nyt vähä tällänen tyhmä kysymys mut kysympä kuitenkin :D huomasin et sul lukee tossa mis kerrot itestäs et pituus on 175. itekin oon pitkä, 178, ja mietin et käyttäisitkö sä jotain 10cm koron kenkiä tai korkeempia jos olisit mut pituudessa? sähän melke ootki mut kumminki :D tai jos olisit sun poikakaveria pitempi koroil?

    ääh mul on ainainen ongelma siit et uskallanko/viittinkö käyttää jotain 10cm korkoja ku huitelen nii yläilmoissa sillo.. ja kun poikakaverikin jää lyhemmäksi.. ja sit viel ku suurin osa kavereista on reilust alle 170 ja harva niist ees tykkää käyttää korkoja, joten oon amatsoni heidän rinnalla :D olis eri asia jos olis joku toinenkin et voitas yhes olla hujoppeja, mut ei oo kiva yksin olla se jota kaikki töllää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! (:

      Mä ymmärrän ton sun ns "ongelmasi", mutta mun mielestä on kauheaa jos joku jättää käyttämättä jotain vaatekappaleita/kenkiä tjs oman pituutensa tai ulkoisen olemuksensa takia. Mulla on pari kaveria jotka ovat hieman yli 180cm, ja eivät käytä korkoja siksi koska "sit oon niin iso", ja yksi kaveri, joka on 156cm, joka ei halua ikinä käyttää tennareita koska häpeää omaa lyhyyttään - ihan pepusta!!!

      Älä anna oman pituutesi estää sua käyttämästä kunnon korkoja!! Oikeesti, mäkin käytän aina jotain 10-14 cm korkoja - jolloin saatan olla 20cm kaveriani pidempi - sittenpä olen!
      Eli tohon sun kysymykseen vastaus: kyllä käyttäisin! :D Mä en oo millään mun korkkareilla Juusoa pidempi, mutta tuskinpa se Juuson "miehistä egoa" hirveesti vahingoittaisi jos silloin tällöin olisin feikki-pituudella sen pari senttii pidempi ;)

      Eli nyt vaan korkkarit jalkaan ja baanalle!! ;D Ei ne ihmiset töllää ilkeilläkseen vaan ihaillen! ;)

      Poista
    2. mäkin voisin jakaa mielipidettäni tästä asiasta. olen itse 169cm, poikaystäväni minua vain muutaman sentin pidempi, ja suurin osa kavereistani ovat mua hirveästi lyhyempiä. mulla oli ennen kanssa sellainen olo että kehtaakohan sitä käyttää korkkareita ja olla kaikkia pidempi (te tosiaan olette vähän vielä mua pidempiä, mutta olenhan mäkin 14cm koroilla yli 180cm, eli aika pitkä kuiteskin). jossain vaiheessa sitten päätin kuitenkin kokeilla eikä häirinnyt yhtään! päin vastoin oikeastaan, tuli kiva olo olla pidempi:) poikaystäväni kyllä välillä häiriintyy kun olen häntä pidempi, mutta häiriintyköön;) korkokengät ovat tosi nättejä, ja sopivat hyvin myös jo ennestään pitkille naisille!:)

      Poista
    3. no nyt voi taas paremmal mielel käyttää niitä korkoja, et kiitos tästä! :D jos näen todella pitkän naisen, nii katon häntä just ihaillen, ja munkinmielestä pitkät naiset on todella hot :D, mut silti en tiiä miks se on itelle niin vaikeeta.. ja munmielestä myös todella lyhyet naiset on hot, et tiedoks teille lyhyille :D
      ja jos mul on ne korkkarit niin harvoin kukaan mitään negatiivista on sanonu, mut silti se häirittee kun ei oo ollu viel kertaakaan sellasta iltaa kun mul on ollu korkkarit ja joku mies ei oo tullu kommentoimaan et "ootpas sä pitkä" tai "kato oot muakin pitempi" tai "sähän oot pitempi kun sun poikakaveri" tms :D ja sit jos ihmiset ei oo alkoholin vaikutuksen alaisia nii sit sitä vaan kattotaan todella pitkään, autot tööttäilee kun kävelen kadulla yms.. not so great :D
      ja sit viel se et ku oon poikakaverii pitempi jo jollain 5 sentin koroil.. sit ku joku tulee sanoon sille et sun naises on sua pitempi ja nauraa perään nii mua ärsyttää ku mieheni ei voi vaan sanoa et no mitä sitte tms, vaan se rupee heti puolusteleen mua/itteään et " ei se oikeest oo noin pitkä, sil on korkkarit" tms.. et kai se suurimman osan "miehistä egoa" häirittee jos nainen on pitempi :D jos ei oo sit todella itsevarma mies..

      Poista
    4. ano 12:07 se ongelma on vaa sun omas pääs! ite oon 19vuotias 181cm tehny aina mallinhommii ja 10cm korot jalas all the time...
      ;) ja hauskinta täs on että oma p-ystävä on 176 cm eli lyhyempi:D mut se vaa tykkää ku voi sanoo et "se on malli" ;)

      hyvä vastaus vilmalt! korot jalkaan vaa;-)

      Poista
    5. ahh mahtavaa keskustelua täällä! :DD

      Anonyymi 12.33:
      oot ihan oikeassa ! :D Toi on just siitä kiinni että "kehtaako", ja hyvinhän sitä kehtaa sitten kun vaan pistää kenkulit ekaa kertaa päälle niin siitä se lähtee ;)!

      Anonyymi 12:07
      voi mahtavaa kuulla <3
      eiei, mun mielestä naisellisuudesta ei pidä luopua vaan sen takia että joillain random-miehillä olisi pidempi/parempi olo :D:D ei vois vähempää kiinnostaa!! Pitää muistaa et se korkkaripituus on kuitenkin sitä "feikkipituutta" etkä siis todellisuudessa oo pidempi kuin miehesi..

      Anonyymi 12:57ip,
      mahtava asenne sulla ! ;)

      Poista
  5. munkin on pakko osallistuu:D
    oon 155cm LYHYT ja oon aina ihaillut pitkiä hoikkia naisia.. Kaikki vaatteet näyttä paremmilta kun on pitempi ja pojat kattoo kuola valuen pitkiä kaunottaria :D eli olkaa onnellisii teiä pituudest vaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana ;D ei se kauneus ole pituudesta kiinni <3

      Poista
  6. Löysin sun blogisi ihan sattumalta ja pakko tulla kertomaan että vaikutat tosi symppikseltä ja pirteältä tyypiltä :) Tuli jotenkin ihan hymy huulille kun selailin sun blogiasi!

    Noista asuista mä tykkään ehkä enemmän tosta mekkojutskusta! Tykkään koska se on naisellisempi(:

    Ei mulla muuta, rupesin seuraamaan, koska uskon että tällasen blogin lukeminen piristää mun päivää hurjasti, kun joku osaa olla noin aurinkoinen :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi IHANA kiitos Tiia <3
      aivan ihanasti sanottu, oikein piristi kauheasti tätä sateista sunnuntaita!!!
      eli KIITOS KIITOS <3

      Poista
  7. oot todella kaunis!:o

    VastaaPoista
  8. Tosi ihana mekko :) ja kengät! Mun mielestä on ihanaa, että pitkätkin rohkenevat käyttävää korkoja. Monet pitkät eivät nimittäin uskalla :(. Myös hienoa, että lyhyet uskaltaa käyttää matalia.
    Itse olen lyhyt ja ahdistaa käyttää matalia kenkiä..

    Naisellisuus ei riipu mielestäni pituudesta ollenkaan. Pitkät naiset eivät ole miehekkäitä eikä lyhyet pikkutyttömäisiä, kaikkea tyhmää sitä on kuullutkin pituudesta!

    http://pihlajadeaurora.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot niin oikeassa <3
      jep nää on näitä joidenkin fiksujen sutjautuksia :DD

      Poista
  9. Onneks olkoon vuokrasopparista :)<3 ihana tuo vaaleanpunaienn mekko:)

    VastaaPoista
  10. onnea vuokrasopparista! :)

    ps. mun blogista löytyis sulle haaste!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos (:
      oijoi, käynpä kurkkaamassa! (:

      Poista
  11. oooh oot muuttamassa, onnea uuteen kämppään mursusseniii!! <3 :)))) sit heti vaa kämppäpostausta meille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon muru!! (: <3 joo täytyy heti kehitellä semmonen, ku saadaan kämppä kuntoon!;P

      Poista
  12. ihana blogi sinulla, liityn lukijaksi!:)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...