19.9.2012

Outfit of the day: Pink and beige





Paita VILA
Housut SERIOUS SALLY








Takki VILA
Kengät MARK&SPENCER

Mun ihana kuvaaja :) 


Heippa ihanat :)

Haluan avautua teille vähän syvällisiä :D

Huomaa, että syksy on jo alkanut. Kellertävät lehdet, syysmyrskyt, tv:n myrkyttäminen Big Brotherilla... 
Tää vaihe syksystä, tää alku, on monille ihmisille yksi masentavimmista ajoista vuodesta. Tulee jotenkin niin haikea ja jopa paha olla kun huomaa, että kesä todella on ohi ja edessä on vaan kylmää, märkää ja pimeää. Jouluunkin on vielä niin pitkä aika.
Tää on ollut mullekin se aika vuodesta, kun mulla on helposti paha olla ja masentaa, vaikka siihen ei olisikaan mitään tiettyä syytä. 
Yks syy tähän on ollut se,  että syyskuu on aina tarkoittanut koulun alkua, ja asiaa ei ole ikinä helpottanut se, etten oo ikinä tykännyt edellisistä kouluistani eikä mulla ole ollut hyvä olla siellä. Tästä asiasta saan kuitenkin syyttää eniten itseäni, koska monet asiat ovatkin sellaisia minkälaiseksi ne itse teet. 
Toinen syy on ollut kesän kaipuu. Kun lämpö ja vapaa-aika yhtäkkiä loppuu, en ole tietänyt miten asiaan suhtautua. En oo välillä osannut irrottautua kesästä ja oon vaellellut koko syyskuun läpi muistellen kesää ja unelmoiden seuraavasta. 

Mutta se, mikä on hassua, on se, että tää syksy on ollut varmaan ensimmäinen koko mun elämässä, että mulla ei oo tuntunut pahalta. Mulla on edelleen omat murheeni, mutta tää syksy todella on kuin uuden alku.
Ja mitä mä saan kiittää tästä? 
Ensinnäkin, tää mun koulu on ensimmäinen koulu, jonne mulla on ollut oikeasti hyvä mennä. Mulla on mukavaa täällä, aine jota opiskelen on todella mielenkiintoista, ihmiset ovat kilttejä, opettajat avuliaita.
Luentoja on juuri tarpeeksi ja tuntuu että jaksan raahautua kouluun niin paljon paremmin.
Toiseksi, mulla ei ole mitään erityistä kesän kaipuuta. Joo, kesä oli ihana mutta nyt syksyllä on edessä paljon kivoja juttuja niin mieluummin suuntaa katseensa eteen- kuin taaksepäin.
Kolmas syy on mun ystävät ja Juuso. Mun monet ystävät ovat päässeet tänä vuonna opiskelemaan ja heillä on paljon kivaa vielä edessäpäin, ja he ovat onnellisia, mikä tekee mutkin todella onnelliseksi.
Juuso taasen on se mun ROCK, se joka pitää mut kasassa, positiivisena ja reippaana. Eilen huomasin, että se syksyn paha olo meinasi jo tulla, mutta sitten syötiin Juuson kanssa sohvalla suklaata ja katottiin Jersey Shorea, kun ulkona myrskysi. Kuka voisi silloin masentua?




Mitä teidän syksyyn kuuluu? Entä mitäs mieltä päivän asusta?

xx Vilma 

ps. Osallistu ihmeessä tohon allaolevaan arvontaan, jossa voi voittaa ihanan oloasun.
Aikaakin on vielä sunnuntaihin asti.

26 kommenttia:

  1. Ihan täydellinen asu!! :-)

    VastaaPoista
  2. pinkki ja beige sopii mainiosti yhteen, on neutraalia ja kirkasta väriä.. ei voi mennä siis pieleen ;) kauniina oot ollut taas liikenteessä :)

    ja joo tämä syksy on myös täällä ollut tähän mennessä kovin ihana kaikinpuolin, mutta stressiä pukkaa siitä huolimatta kun valmistuminen lähestyy ammattikorkeasta ja lopputyön kirjoittaminen on jokapäiväistä puuhaa. Asiaa ei paranna kamalan sateiset ilmat :D heti sitä on paljon pirteämpi kun on aurinkoinen ja värikäs syyssää! silloin syksy on kauneimmillaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana <3

      Hei vautsi, onnea vaan tulevasta valmistumisesta :) Niinhän se menee, heti kun on kaunis ilma niin kummasti se piristää. Nytkin täällä on sellainen ihana kirpeä syyssää :) Ja hei tsemppiä paljon lopputyöhön, kohta se on ohi ja sitten sä valmistut!! (:

      Poista
  3. Aivan upea asu!:)

    xo
    http://jozellablog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mikä sä ees oot:DD voiks kukaan todellinen ihminen olla noin kaunis ja omistaa noin täydellisen kropan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D voi höpönlöpö!!

      Poista
  5. täydelliset noi pinkit farkut♥

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia, oot aina niin kauniina :) sulle sopii tuollaiset värikkäät housut! <3 Ihana teksti muutenkin. Itse oon sellainen ihminen myös joka masentuu syksyisin, tulee harmaata ja sen mukana jotenkin mielikin harmaantuu. täytyy keksiä jotain piristävää ja muistella hyviä asioita, niitä kuitenkin löytyy joka päivä, edes pieniä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana (:♥

      Tiedän niin ton tunteen.. Yritetään vaan nähdä tän syksynkin kauneus ja nauttia ihmisistä ympärillä :) oot ihana :)

      Poista
  7. ihana asu ! :) ja tosi kivan väriset nuo housut <:

    VastaaPoista
  8. Hei kaima! Oot kyllä ihanan kuvauksellinen, ja nuo housut on kyllä sievät. Parempaa syksyä sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipsistä, ihana kommentti sulta (: Kiitos paljon ja samoin sinulle ♥

      Poista
  9. ihana ihana ihana asu! <3 oot niin ihana (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi tiia SINÄ olet ihana ♥♥

      Poista
  10. noi housut, voiettä! ja hyvän paidan oot niihin yhdistäny, näyttää tosi kivalta :)

    VastaaPoista
  11. ootte niin ihana pari:)

    VastaaPoista
  12. Todella onnistunut asu! Mun silmään pinkit housut voi mennä helposti vähän överiksi, mutta tän paidan kanssa näyttää täydelliseltä! kivaa syksyn jatkoa sulle xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura ihanasta kommentista (: Jep noi pinkit housut, pitää yrittää yhdistellä hillitysti ettei oo kuin Bratz tuolla liikkeellä ^^ oikein ihanaa syksyä sullekin!!! ♥(:

      Poista
  13. Ihanasti sopii sulle noi pinkit housut! Mä ostin kevään innoittamana ton väriset ja taisin kerran kai pitää niitä. Ei ne näyttänykään mun päällä niin kivalta kun kaikkien muiden :D Kiva blogi sulla ja kauniita kuvia <3 Liityin lukijaksi :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihana, tosi ihana kommentti sulta ♥
      Joo noi värikkäät housut on ihania mut ah kun ne saa niin kriittiseksi itsestään, "näytänkö ihan idiootilta pinkeissä pökissä" :D

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...