20.9.2012

Save from frost

Tiiän, että oon ajoissa tän asian kanssa, mutta
jo viime talvena katsoin kaikkia vanhoja mustia talvitakkejani ja ajattelin,
että tänä vuonna haluan sen kauniin valkoisen villakangastakin.

Villakangastakki on siis GlamShop.fi:ltä, jonka kanssa
olen siis aloittanut pienen yhteistyön.
Kun vierailin heidän sivuillaan, tiesin heti että tämän mä haluan!





Takin löytää tästä.




Ja jep, erittäin tyytyväinen olen.
Takki oli juuri sellainen kuin olin toivonut.
GlamShopin asiakaspalvelu oli ihan mahtavaa,
ja tilaus tuli erittäin nopeasti perille.

Nyt on takkivarasto ready pakkasia varten :)

Mitä te ootte mieltä tästä takista?? :)


Muutes, sain GlamShopilta teille vielä alekoodin, jolla saa
10% alennusta kaikista heidän tuotteistaan, jopa jo valmiiksi alennetuista.
 Löytyy kenkiä, mekkoja, toppeja, takkeja, laukkuja ja paljon muuta. 
Eipä ole hinnoilla pilattu heidän tuotteitaan alunperinkään..
(tämäkin takki oli nelisenkymppiä..)

Tässä omia lemppareitani...


KOODI ON: HIGHWAYTOSUN
ja tästä linkistä pääset Glam Fashionin sivuille!


Päivän asupostausta tulossa viikonloppuna, ja sunnuntaina loppuu 
aika osallistua tuohon pari postausta allaolevaan arvontaan,
jossa voit siis voittaa ihanan oloasun :)
Arvontaan tästä.

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA <3 :)
ps. Kiitoksia muuten ihanan piristävistä kommenteista viime postaukseen :) ootte ihanimmat

26 kommenttia:

  1. kauniiiis! oot niin ihana ilonen joka kuvas ainaaa :-) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VVoi kiitos muru <3 oot ihana

      Poista
  2. aivan ihana takki! :) ja hei kiitti nettikaupan vinkkauksesta, tuolla oli vaikka mitä kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia :) joo, tuolta löytyy vaikka mitä!(:

      Poista
  3. hitto oot niin kaunis ja täydellinen;o ja ihana tuo kauppa, pitääpä vierailla:)

    VastaaPoista
  4. OIIIIIIIIII VILMUNEN oot niin suloinen tossa takissa:'pp<3<3 niin suloinen pieni kunnon latina hihiihih;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;D haha voi että kiitos <3

      Poista
  5. Aivan ihana takki muru! <3 sopii sulle tosi hyvin.

    VastaaPoista
  6. Oi aivan ihana takki! Just täydellinen! :) oot niin kauniskin noissa kuvissa ♥

    VastaaPoista
  7. Kivan näköinen takki! Mitä kokoo itse käytät ja vastaako täysin kokoaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä otin ton S-koon koska oon semi pitkä, ja toi on ihan täydellinen. Istuu tosi napakasti mun mielestä!(:

      Poista
  8. Aivan ihana takki.:) Tuo laukku on kans niin ihana, et menin heti tilaan sen ja vähän muutakin.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana(: Hihih ihanaa, tosi kiva! (: sieltä löytyy kaikkee.. voisin itse tilata koko kaupan.

      Poista
  9. Kiva takki, sopii sulle (tai mikä nyt ei sopis)!:-D ja toi nettikauppa vaikuttaa muutenki tosi hyvältä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana!(: ihana Annina<3

      Poista
  10. Oot ihan hävyttömän kaunis=o
    Ootko muuten puoliks kreikkalainen? Tai onkx sun vanhemmist jompikumpi kreikkalaine?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ((:! Ei oo, oon ihan suomalainen!(:

      Poista
  11. Aivan ihana takki ja sopii sulle todella hyvin, senkin kaunotar!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, oot ihana Nelli <3

      Poista
  12. Älyttömän kuuma nainen sä kyllä oot, oot pahemman kerran kiinnittänyt mun huomion täällä :) kyllä huolisin.

    VastaaPoista
  13. Hei Vilma!

    Mulla on samanlainen takki ja oisin sitä myymässä. Näytät kuitenkin far more paremmalta tämä päällä kuin minä, vieläpä kun tukka ei natsaa enää takin kanssa ollenkaan (joka ainut syy miksi myyn). Glamshopilla ei näitä enää ole. Voisinkohan käyttää tämän postauksen kuviasi siinä ja viitata tähän tekstiin? (Facebookin naistenvaatteiden myyntiryhmässä ajattelin myydä)

    terkuin, Hanna, Tampere

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...