29.10.2012

8+ asiaa, jotka ärsyttävät blogeissa.


Oi oij, nyt kyllä liikutaan niin vaarallisella alueella tän postauksen kanssa,
että saan varmaan kunnon "törkee-sydämetön-tekopyhä-pissis" -lantalapiollisen niskaan tästä. :D 

Katsotaan, löytyykö teiltä samoja mielipiteitä? ;)

1. Nelly-kollaasit.
Voi Nelly minkä olet blogimaailmalle tehnyt. Sehän on fakta, että tyyliin jokaisella yli 1000 lukijan bloggaajalla on velvollisuus raportoida meille joka ikisen päivän NELLY uutuudet. Ei hei ihan oikeasti, jos mä haluun nähä mitä Nellyllä on uutta - tämä tunne siis ei todellakaan ole jokapäiväinen - niin kirjoitanpa tohon ylös että nelly.com ja sieltäpähän sitten näen.


2. Kommentteihin vastaamattomuus.
ARGH, todella, todella ärsyttävä piirre joissain bloggaajissa. Mä olen sitä mieltä että lukijoiden joka IKISEEN kommenttin vastataan. Ihan oikeasti - jos joku on sulle vaivautunut kommentoimaan, niin sä voit ihan yhtä hyvin raapustaa jotain takaisin. Kun tästä on valitettu jollekin bloggaajalle, sieltä tulee aina vastaus "tulee niin paljon komsuuiiij ettei ehi>;((("  Tulis mulle yks tai tulis mulle tuhat eri kommenttia, niin mähän vastaan!! 
Sitten on vielä ne, jotka vastaavat vain negatiivisiin kommentteihin. Okei öö? Sulle on tullu just 100 kehua ja 1 negis-kommentti, ja vastaat vaan kunnon itkuraivareilla siihen negikseen? Hei haloo, eiköhän ne positiiviset kommentit ansaitsisi enemmän sulta vastausta.
Ärsyttää ihan sairaasti kun lukijoita/kommentoijia ei arvosteta. MURR!!!
t. oudon henkilökohtaisesti tämän ottava, aggressiivinen vilma(?!)


3. Sananvahvistus kommentoidessa.
Thank freakin' god yksi ihana lukija vinkkasi mulle että hei sulla on toi sananvahvistus käytössä - en ees tiennyt, nyt vähän aikaa sitten olen vasta tajunnut sen ottaa pois :D!
Mutta joo, toi sananvahvistus on niiin ärsyttävä!! Ymmärrän että se voi estää trolleja, mutta silti.. Pois sananvahvistukset !!
"Tarkista ettet ole robotti" - No hei joo hyvä tarkistaa, mä ku oon aina luullu et oisin!!?=!?

4. Oudot anonyymit kommentoijat.
95% anonyymeista on ihania. Ihan oikeasti, anonyymeilta saa usein niin ihanaa palautetta, toiveita ja kehittämisehdotuksia - KIITOS! :) 
Mutta sitten on nämä oudot anonyymit, jotka siis kirjoittelevat blogeihin vaikka mitä sienisontaa, että en tajua: 
"oot läskii hihihi" 
"No et kuitenkaan käyny salil tänää, valehtelet."
"Hmm et oo puhunu sun poikaystävästä täällä pariin päivään mitään, ootte varmaan eronnut."
"Ai et tykkää pipoista vai?!! Aika paljo pokkaa sanoo tollasta julkisesti!!!?"
Siis just sellaiset kommentit, missä jonkun on vaan pakko sanoa JOTAIN. ja mielellään negatiivista. Oikeastaan ei noitakaan pahalla ota, enemmänkin tulee vaan sellainen HÄH-olo.




5. "Nuorekas" kirjoitustyyli.
"Ogeee siiz mä ja lissu mentii tänää skoleee mut ei oigee jakzanu sillee äää enmä haluu matskuu on tylsää sitq kaiki meidä luoka jäbät on nii nördeii ;'(( kaikis muis skoleis o kaikkii ihanii SWAG swäääg jäbii sellasii khuulei ku meiä skoles o vaa tollasii kilttei skolee keskittyviii LOL... no siis lissu ois halunnu mennä skolee mut olin sillee et YOLO tieks se (sanotaa niiqu "joulou") mentii sit lissun kaa stadii steissin mäkkii, sit lissult putos yks kolikko oikeestt mitä se muija kelaa vähä nolooo??!?!;'''DDDASD <33 sorii mussuuhhh<3"

- Hei oikeasti en tajua tätä - olen seniili näissä jutuissa - puhukaa suomea, olkaa kiltit.


6. Anteeksipyytely.
"Hei anteeks et en oo ehtiny bloggaa, on ollu vaa täs just ylioppilaskirjoitukset ja äidin synttärit, ei hitsi oon nyt huono bloggari ku en oo kirjottanu yhtee päivään;///"
Oota mä mietin voiks mä antaa anteeks et sä et oo ehtiny kirjoittaa SUN blogia?! 
Bloggaajan ei tarvii pyytää anteeksi sitä että hänellä on muuta elämää.
"Anteeks et oli lyhyt postaus/huonoi kuvia/ilman meikkiä"
- E I  H A I T T A A ! ! Uskokaa nyt!:)

7. Kun ei kestetä ollenkaan kritiikkiä.
Tyylillä: "Hei voisitko ehkä pistää noita sun kuvia/fonttia/jotain pikkaisen isommaksi että erottaisi paremmin? Blogis on muuten aivan ihana ja jeejee<3"
Sit bloggaajan vastaus: "Tää on mun blogi ja mä teen sitä niiku haluun!! Oikeesti on sul pokkaaa tulla ANONA tänne huutelee siis oikeesti painu .... !! Mut joo haters gonna hate oikeesti ei tarvii kommaa jos ei oo mitää kivaa sanottavaa!!?!??"
- ja kommenttiboksin yläpuolella toivotaan kaikenlaista palautetta ja kehittämistoiveita.



8. Huonolaatuiset kuvat kaikesta turhasta.
Kuvat karkkipusseista, mukeista, tuolista, tietokoneesta, kananmunista -
kaikki sellaiset kuvat mitkä eivät liity  postaukseen mitenkään, halutaan vaan höttöä täyttämään postausta. 

Muita ärsyttäviä juttuja:
- päivän asu minihameessa -30 asteeessa ja sitten valitetaan että on kylmä
- my day through instagram -arrgh INSTAGRAM ?!?!
- sneak peak-kuvat ostoksista. no nyt mä sit ootan huomiseen jännäpissat housuissa että mitä sä sielt Vilasta oot ostanut.

Mitä te ootte näistä mieltä?
Mikä teitä ärsyttää?!

xoxo Vilma

pst. Olen syyllistynyt noihin muutamiin varmasti joskus itsekin, mutta olen kyllä pyrkinyt parantamaan tapani. Ja pliis muistakaa, että kirjoitan todella kärkkäästi ja paljolti kieli poskella, enkä tarkoita ketään loukata tai puhu kenestäkään henkilökohtaisesti tässä postauksessa! 
Jos postaus tuntuu raivohullun lissun avautumiselta, niin se mitä luultavammin onkin sitä.

105 kommenttia:

  1. arvaa mitä, mua ärsyttää nuo kaikki ihan samat asiat :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha mahtavaa :DD ollaan ärsyyntyneitä yhdessä:DD

      Poista
  2. Hahahahha ihan paras :D varsinkin toi 5 ja 7. :DD yleensä ne on niit 16 v muijia :D:DD hirvee teinikieli ja ei kestetä mitää paskaa :DDDDdd
    Oot ihan loistava vilma :D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha kiitos paljon ;DD!
      Joo yleensä ne on nuoria mut oisin iteki 16 veenä ollu ihan samanlainen... :D

      Poista
  3. Hahah tää oli kyllä hyvä! :D

    VastaaPoista
  4. jep mua ärsyttää ihan samat asiat!!!! Paitsi okei ei mulla noihi nellykollaaseihi oo erityisemmin menny hermot.. ainakaa vielä :D mut toi sanavahvistus....... voi herranjumala se on kyllä ärsyttävää :DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ! Se olit SINÄ joka sanoit mulle tosta sananvahvistuksesta :DD !! eli KIITOS :D !

      Poista
    2. nii olinki :DDD Nyt onki mukavampi kommentoida ;))

      Poista
  5. Tää oli aivan totta koko tarina! Olen ite ihan samaa mieltä kuin sinä. Tämä on ihan ainut blogi mihin ees kirjoitan jotain, koska tässä oli sitä oikeaa asiaa:D Selailen vaan huvikseni blogeja, en itse ole mikään bloggaaja mutta tämä kiinnitti huomioni kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Kiitos hei paljon!(:

      Poista
  6. haha mua ärsyttää kans samat asiat :D tosin itekin pahoittelen välillä postauksissa sitä aina kun en kerkee bloggaamaan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ! Joo mä kyl ymmärrän ton, koska iteki tulee välil sellane olo et pitää pyydellä anteeks sitä joltain. Esim alitajuntaisesti iteltäänkin ;D

      Poista
  7. Sama juttu tääl oikeesti. Se on tosi ärsyttävää!

    VastaaPoista
  8. Mua ärsyttää justiin nuo kaikki samat asiat :D raivostuttavaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahh ;D mahtavaa! Voit olla raivostunut sitten mun kanssa ;DD

      Poista
  9. Toi sananvahvistus on jäätävää :D vihaan kirjoittaa kommenttia ja sit siihen ruutuun pomppaa se... Huhu. Ja kyllä nuo muutkin on aika raivostuttavia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. YEAH I KNOWWW ;DD argh! Toivottavasti kaikki tajuais kattoo sen kommenttien sananvahvistuksen sieltä asetuksista... :D

      Poista
  10. Kuules nyt Vilma, täytynee sanoa että olen samaa mieltä ihan jokaikiseen. Kyllä, olet niiiin oikeassa :D

    VastaaPoista
  11. Haha Vilma olet kyllä kaikissa niin oikeassa! :D Itseä ärsyttää juuri se kun ei kirjoiteta Suomea selkeästi. Toki niitä puhekielen sanoja tulee kaikilta kirjoitusten väliin, mutta se että tulee ihme murre/slangisanoja, jotka vain itse ymmärtää.. ei näin :D
    Ja noi Nelly-kollaasit.. on 100 muutakin vaatekauppaa olemassa kuin se yksi Nelly! argh! :D

    Yksi mikä tuli mieleen anteeksipyytelystä: Ärsyttää suunnattomasti ja naurattaa se kun bloggaajat tekevät videoita ja aloittavat sen aina samalla tavalla "Heippa kaikille! Mä nyt ajattelin tehdä videon, vaikka ei mulla nyt kyllä mitään erikoista sanottavaa oo, enkä oo tehny tänään tai tällä viikolla mitään erikoista, mutta kerron nyt sitte vaikka silti mitä oon tänään tehnyt..." EI näin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAha mä oon huomannu kans ton video-homman ja se kieltämättä alkaa ärsyttää :D

      Poista
    2. Mua kans ärsyttää toi videojuttu! Aina pitää se video alottaa hirveen vähättelevällä tyylillä ettei kyllä tee mieli kattoa ees loppuun :D murh

      Poista
    3. Hahahah samoilla fiiliksillä mennään :D "Joo ei tää mikää hyvä video oo ja aika tylsä eikä täs oo mitää järkee ja mä näytän kamalalta jne..." aaaarh :D ei tarvii sit tehdä jos siltä tuntuu :DD

      Poista
    4. Joo noi slangi sanojen viljely on kyllä rasittavaa ja tunnen itseni ihan fossiiliksi kun en tajua mitään ja itken perinteisen suomen kielen perään.

      Poista
  12. aivan mahtava :D

    VastaaPoista
  13. Oot ihan paras ja hauska :DD
    toi et ei vastata kommentteihin on iha helvetin ärsyttävää :DD
    esim joku life of silja ja nää teinien blogit, ketä ne luulee olevansa:DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitoss <3
      Joo on kyllä. Ihan oikeasti se että sulla on paljon lukijoita on tosi hienoa, mutta vastaa oikeasti niiden kommentteihin...!

      Poista
  14. Nää postaukset on niin parhautta! :D Näitä on niin kiva ja hauska lukea! Oon ihan samaa mieltä, että jokaiseen kommentiin tulee vastata - tuli niitä sitten 1 ta tuhat. Ja just toi jos joku kirjottaa asiallisesti jonkun palautteen niin jossain blogeissa vastataan heti tohon "ei tarvi tulla tänne päteee" - tyyyliin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen unohdin vielä sanoa, että itseäni ärsyttää myös nykyään blogeissa se, että niin monet ovat niin täynnä mainoksia ja suurin osa postauksistakin on pelkkiä mainoksia. Sain sitä ja tätä ja kokeilkaa tätä ja tässä teille arvonta ymsyms.. -.-

      Poista
    2. Joo ihan totta! Pitäis osata asiallisiin kommentteihin vastata asiallisesti. Tottakai jos sieltä tulee jotain tyyliin "senkin apinan takaliston läskipallo" niin ei siihen oikein osaa mitenkään kypsästi vastata. :D
      Mut joo tollainen "mitä sä tänne tuut pätee???" on joka tapauksessa huono vaihtoehto :D Joko tekee itsensä naurunalaiseksi tai sitten anonyymi miettii että mitäköhän mä sanoin kun noin loukkaannuttiin.

      Poista
    3. Ja oon samaa mieltä tosta mainonnasta. Muutama nimeltämainetsematon blogi on muuttunut täysin mainosblogeiksi. Seurasin näitä muutamia aika ahkerasti enää, mutta kun ei enää kiinnosta kaiken maailman nelly-brandos-spartoo-ymym postaukset. Harmillista sinänsä, koska bloggaajan persoonallisuus hukkuu mainosten alle.

      Poista
  15. Samaa mieltä:-) repesin tota vikaa kuvaa :'DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :) joo se on aika hyvä!! :D what the hell did ya say???

      Poista
  16. Haha! :D Tää oli hyvä! :D

    VastaaPoista
  17. Ihana postaus, ja oon samaa mieltä!! Sanavahvistus varsinkin, jos on vaiks kiire tai jtn, on kiva kirjottaa sitä sanaa kolmatta kertaa väärin.. Tosta kommentoinnista, et pitäis vastata kaikkiin kommentteihin, okei joo, mäkin toivoisin että mulle vastattais, mut sitte taas, jos saa vaiks parikymmentä "oot kaunis" kommenttia, kiva niihin kaikkiin sit vastata "kiitti :)" "kiitos :)" kaikilla eri tavoilla.. en tiiä ymmärrätkö mitä tarkotan mut kuitenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo!! :D Mä saan aina ton väärin, joku 23 kertaa ainakin - sokea mikä sokea.
      Joo ymmärrän kyllä jos saa 200 kommenttia missä kaikis on esim oot kaunis, ja ei vastaa, itse kuitenkin varmaa yrittäisin sormet verillä vastata kaikkiin haha :D ! No mut toisaalta sitten nämä 300 x "mistä toi paita on?" kysymykset, ne voi kyllä mun mielestä kuitata ihan kerralla.

      Kiitos ! (:

      Poista
  18. Iha asiallisia !:D Mut noi sanavahvistukset on välil ihan hyvii meinaa mulle tuli joskus joku robotti tyyppi kommentoimaa ja se oli linkannu jonku ihme linki mist vissii ois tullu virus ja kaikkee muut shaissee :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos ;D!
      Nojoo nyt ymmärrän miks noi on olemas :o tosi outoo!

      Poista
  19. Ei helevetti... Oot nii oikees!! Oon tyyliin joka ikises kanssas samaa mieltä! :D Ja kirjotat nii ihanasti, että pakko lukea jokaikinen postaukses, ja varsinkin tälläset o iha parhait!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 kivasti sanottu!

      Poista
  20. Ärsyttää liiallisten hymiöiden käyttö postauksissa! Vaikka muuten tykkään niistä, mutta ärsyttää jos joka lauseen jälkessä on joku hymiö..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai :);D;D ärsyttääks ;D=DD=DD ;D;DD vai?? :D:D;ooo;PP

      NOEI :D ymmärrän täysin, pitkässä tekstissä toi on rasittavaa.

      Poista
  21. Nelly-kollaasit.. Ärsyttää vitusti ku ne yrittää uskotella et pistän iha muute vaa kollaasin nellystä tähän, vaik nellyhä maksaa ja aika reilusti niille siitä.
    Toinen on toi kommentteihi vastaamattomuus, kyl pisteet bloggaajaa kohtaa rapisee alas reilusti siinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp, niinhän se menee ettei kukaan ehkä niitä 6x viikossa ilmaiseksi väkärtele.

      Poista
  22. Olet ihan oikeassa:) Mä oon itse virolainen ja opiskellut suomea Tallinnan Yliopistossa ja sen takia on sun kirjoitustyyli ihan sopiva minulle:) En pidä jos liikaa käytetään slangisanoja, mut sä käytät juuri sopivasti:) Olen tosi onnellinen, että löysin puoli vuotta sitten sun bloggin ja nyt luen aina sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Kaisa <3 oot ihana ! kiitos kiitos !

      Poista
  23. Samat asiat ärsyttää muakin! :D nelly-kollaasi postauksia tms.en vaivaudu edes avaamaan.Ja instagram postaukset on kans aika tylsiä..ei niitä tarvisi enää blogin puolelle laittaa.Ja nuo tietynlaiset anonyymit tuskin tulee koskaan poistumaan blogimaailmasta..oon huomannu,että sinäkin oot saanu oman osuuutesi niistä.Ihan ihme kommentteja välillä,mutta onneksi sulla on oikea asenne ja osaat suhtautua niihin huumorilla! Go girl :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ainaku nään nelly.com niin tapahtuu u-käännös.
      Joo niitä on ollut ja tulee olemaan, oon vaa opetellu tottumaan niihin ;D

      Kiitos ihana girll <3

      Poista
  24. Oot upee:DDDDDD

    VastaaPoista
  25. :_________________D yhdyn jokaiseen!! saat mut aina nauraa ahhahahahah oot ihana kultsuuuu! Ihan mahtavaa *aplodit*

    VastaaPoista
  26. Haha Vilma:D oon ainakin ihan samaa mieltä tosta anteeksipyytelystä, niin ärsyttävää!!:D ja noi "anteeks etten oo postannu, et mun ääni on kauhee, etten oo tehny mitään, et kaikki kusee muutenki ja siit ylipäätään et oon olemas" -videopostaukset:D:D huh huh.. kommenteihin tulis munkin mielestä vastaa, muttei välttämättä jos niitä tosiaan tulee ihan älytön määrä joka päivä. siltikin ois ihan kiva jos vastaisi jos jollain oli jotain kysymyksiä ja myös että laittais vaikka jonkun yleisen "kiitos kaikille", ei ois kovin iso homma. tota en tosiaankaan ymmärrä miten jotkut vaivautuu sitten vastaamaan niille negatiivisille, jos ei yhteenkään kivaan kommenttiin.. ja tarviiko mitään lisätä tohon "nuorekkaaseen kirjoitustyyliin" ja ilkeisiin anonyymeihin! harmittaa tosi usein kun oon nähny sunki blogissa älyttömii juttuja tuollaisilta anoilta:( mut jee vilma kiva postaus!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!!(:

      Repesin tolle "anteeks et ylipäätää oon olemas" :D:D
      Oon ihan samoilla linjoilla sun kanssa! Joo niitä ilkimys anojahan on aina mutta minkäs sille voi, itse olen pärstäni tähän maailmaan tunkenut ;D!

      Poista
  27. Voi Vilmaseni, voin allekirjoittaa näistä jokaisen! Eniten mua kans ärsyttää kommentteihin vastaamattomuus, tulee jotenki sellanen fiilis että lukijoita ei arvosteta lainkaan ja bloggaajalle on noussut sinne päähän jotain ylimääräistäkin. Ja anteeksi pyytely postaamattomuudesta on ihan naurettavaa, joo on okei vaikka kertoa jos on jokin syy miksi ei postaa esim. "olin sairaana niin ei huvittanut kuvata pärstääni", mutta ei sitä silti tarvitse anteeksi pyytää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä! Joo, KAIKKIIN komenteihin tulee vasta, piste huutomerkki ja tuplahuutomerkkikin vielä perään. Ja jep, syy on kiva kertoa varsinkin jos joku on sitä ihmetellyt, mutta ei nyt mitään armahdusta tarvitse alkaa rukoilla. ;D !

      Poista
  28. Hahaa, sain taas ihanat naurut tästä.:) oot niin hauska!:)<3 Oon kyllä sun kanssa samaa mieltä, eniten nuista kuitenkin ärsyttää nuo nelly kollaasit, hyppään ne monesti suosiolla ohi.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, nelly.......murr....

      Kiitos ihana <3

      Poista
  29. vois lisätä vielä sen, kun postauksen aloittaa "Heippa mussukat <3" Tai jotain vastaavaa. Yh. Mussukat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi nyt kyllä voin sanoa syyllistyneeni tähän ;D "moikka ihanat" on aika usein mun aloitus... Mut joo toi mussukat -sana pitää kyl pistää mustalle listalle.

      Poista
  30. "Jos postaus tuntuu raivohullun lissun avautumiselta, niin se mitä luultavammin onkin sitä."
    HAHAHAHAHHAHAHAHA OOT NIIN MAHTAVA !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;DDD kiitooos <3 sitäpähän se oli:D

      Poista
  31. loistopostaus!!!! raikkaita ajatuksia:)

    VastaaPoista
  32. ahah voi ihana :D täytyy myöntää, että oon ainakin osasta samaa mieltä! ps. oon robotti mut onneks mun ei tarvii todistaa sitä mitenkää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos!

      ps. ei mitään, mun blogiin ovat robotitkin tervetulleita!

      Poista
  33. OOT PARAS BLOGGAAJA <3
    please näitä lisää. Ja kysymyspostaus!! mul on paljon kysymyksiä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi nohh kiitos <3
      pitääpä tehdä;D ounou mitähän sieltä tulee :D

      Poista
  34. niin totta joka sana!!

    VastaaPoista
  35. Heippa Vilma! :-)

    Lainaan sua hetkeksi tähän: "Kommentteihin vastaamattomuus. ARGH, todella, todella ärsyttävä piirre joissain bloggaajissa. Mä olen sitä mieltä että lukijoiden joka IKISEEN kommenttin vastataan. Ihan oikeasti - jos joku on sulle vaivautunut kommentoimaan, niin sä voit ihan yhtä hyvin raapustaa jotain takaisin" <- Itsekin seurailen nykyään monia blogeja ja olen tän huomannut. Oikeestikin se ottaa pannuun aika rajusti. Joillain bloggaajilla on alkanut nousemaan vähän liikaa keltainen neste päähän ja luulevat blogiensa olevan jotain ylijumalan tasoa. Faktahan on se, että ilman lukijoita ei oikeestikaan blogeillakaan ole mitään sen spessumpaa arvostusta. Sen sijaan lukijat huomioonottavat ja sydämelliset blogit ansaitsee arvostusta. Kuten esimerkiksi sun, olet aivan ihana! <3

    En tosiaankaan käsitä minkä takia jotkut bloggaajat tekevät näin ja vielä olettavat että tekevät he mitä tahansa taikka sanovat, kyllä muita jaksaa kiinnostaa seurata heitä aina, koska ovathan he nyt niin AH TÄYDELLISIÄ JA PARHAITA. Itse lopetin erään "melko suositun" blogin lukemisen juuri sen takia, että bloggaaja on nykypäivänä hyvin itsekeskeinen, melko ärsyttäväkin ja ei oikein ota lukijoita huomioon sitten mitenkään, tekee hommaa itselleen ja haluaa silti olla kaikkien keskuudessa se A ja O. En nyt viitsi mainita tähän nimiltä ketään blogeja, mutta sen voin vinkata että tätä vaahtosammuttimen kokoista tusinablondia tuskin Cosmopolitanin tähtibloggaajaksi äänestän :-) (Siihenkin pärstänsä tunkeneena).

    Pointti nyt on tässä se, että vastailen tähän: Musta on aivan mahtavaa että löytyy sunlaisia bloggaajia! Oot ihan parhautta. Sun ei tarvi tuoda itseäs edes esille mitenkään sen kummemmin, koska sä olet niin uskomattoman kaunis muutenkin ja blogis on upea myös. Oot just tollainen parhaus olematta tyly, bitch tai mitään muutakaan ja siitä kiitän sua, että sunlaisten blogeja jaksaa lukea, koska mukana tulee se sympaattisuus ja lukijat huomioonottava asenne myöskin.

    Aamen ja kiitos :D<3 !

    PS: Tossa postauksessasi oli monia kohtia, jotka allekirjoitan, nostinpa nyt vaan tän yhden esille eniten :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!

      Luin tämän sun kommentin eilen illalla puhelimella oottaessani mun kaveria ravintolassa, ja voin sanoa että näistä sun sanoista tuli mulle kyyneleet silmään. Miten voi olla mahdollista, että joku ihan oikeasti kirjoittaa mulle tälläisen pitkän kommentin ja tekee mulle näin ihanan fiiliksen?

      Kiitos tästä kommentista ja ajatuksistasi. Oon niin tota mieltä tosta kommentteihin vastaamisesta. Mulle tulee välillä tosi surullinen olo kun oon nähnyt että joku huippusuosittu bloggaaja saa tälläisen kommentin noin ihanalta ihmiseltä kuin sinä, muttei VASTAA. Tekisi mieli kommentoida että VASTAA URPO. Joku käyttää aikaa tehdäkseen sinulle hyvän mielen, mutta et löydä kahta minuuttia vastata?! En käsitä. Toisaalta en tiedä miltä tuntuu kun on joku 4000-8000 lukijaa ja kommentteja tulee helposti yli 150 per postaus, mutta SILTI.

      Kiitos kauniista sanoistasi minua ja blogiani kohtaan <3
      Kiitos kiitos kiitos!

      Poista
  36. Huomasin että nauroin ääneen kun luin tätä. :D sit menin hiljaseks ku aloin miettimään kuinka moneen oon ite syyllistyny. :D Mut komppaan täysillä näitä kaikkia ja kyllä noi nelly-kollaasit on myös mun turhautumisen kohde nro 1, varsinkin jos se on pelkkä mainospostaus ilman muuta järkevää sisältöä.

    Oot ihan huippu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe joo, itsekin oon joskus syyllistynyt näistä varmaan kollmeen ;D
      Jep mul on sama noi nelly-kollaasit, siks pistin sen ekaksi. Argh menny ihan maku koko nellyyn!:D

      Kiitos ihana <3

      Poista
  37. Ärsyttävin on varmasti toi kommentteihin vastaamattomuus.. :) Mutta oot kyllä niin hauska, taas ihan loistava postaus! :D

    VastaaPoista
  38. Mua ärsyttää kyllä kans melki noi kaikki, vaikka ainakin itse syyllistyn ihan täysin tuohon puhekielimäisyyteen kun kirjotan. Ei vaan tunnu luontevalta kertoa mitään kirjakielellä, vaikka tuskin säkään sitä ihan täysin tarkotit :)

    Juuri muutama päivä sitten otin kuule oikein kuvan siitä sanavahvistusjutusta, kun yritin kommentoida yhteen blogiin, koska se oli niin naurettava. Joku huono kuva jostain mytystä ja sitten joku siansaksasana perässä. Öö, okei, mä oon siis robotti. Nyt sekin on sitten todistettu :D

    Ihana kyllä tää sun blogi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tarkotin just sellaista slangikieltä kun en oo välttämättä pysynyt ihan noiden nuorukaisten juttujen perässä.

      Hahahaha :D Joo välillä en mäkää saa siis yhtään mitään selvää että mitä ihmettä niissä kuvissa on ;D Ollaan kunnon robotteja kun ei ymmärretä numeromyttyjä!

      Kiitos paljon <3

      Poista
  39. noiten lisäks mua ärsyttää myös se että, kommentti aloitetaan haha ja varsinkin se et kommenttiin vastataan lähes poikkeuksetta haha-alulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA no on sullakin ärsyyntymisen aihe :)

      Poista
    2. Ilmoittaudun syylliseksi!! :DDDD Varmaan 15 mun kommenteista alkoi haha -alulla... Voivoii!!
      Mutta minkäs sille voi kun naurattaa (:

      Poista
  40. Oon niin samaa mieltä suna kanssa! Tykkään sun suorasta ja kivan omaperäsestä kirjotustyylistä :) Koska se mikä kans blogeissa ärsyttää on kun jotkut tekee postauksia aivan päivänselvistä asioista ilman minkäänlaista omaa mielipidettä. Nämä bloggaajat ovat myös yleensä niitä jotaka eivät kestä negatiivista palautetaa yhtään, yksittäiset haukkimis komentit nyt ovat ihan turhia (en tajua kuka haluaa nähdä sen vaivan niihin) mutta jos joku nyt ystävällisesti ilmaisee eroavan mielipiteensä niin ei siitä tarvitse vetää hernettä nenään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Oon samaa mieltä, sellaiset turhat haukkumiset on iha urpoja, mutta palaute ja kritiikki kuuluu tähän maailmaan. Jos itse on eri mieltä kuin palautteen antaja, voi tietenkin ilmaista oman mielipiteensä asiasta, mutta sellaiset teiniraivokohtaukset voisi jättää välistä.

      Poista
  41. Hyvä postaus Vilma!! Oon samaaa mieltä sun kanssa joka kohdasta. :) Ja hahhaha että hajosin tolle koirakuvalle.. piristi mun kipeää päivää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Nelli <3 sun kommentit piristää aina mun päivää !

      Poista
  42. Mä oon lukenu jo vähän aikaa sun blogias ns. "piilossa", mutta sulla vaan on niin mahtavat postaukset (etenkin tämä oli ihan huippu) niin pakkohan sitä oli pakko alkaa kunnon lukijaksi! Ihan mahtavaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihana kommentti sulta!! (: <3

      Poista
  43. :DDDDDDDDDDD päivän naurut !! tosi kiva blogi sul ja toi postaus oli iha paras! GO girl!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirveästi <3 hihi ! i go i go (?!) :D

      Poista
  44. Haha, ihan mahtava postaus! Kaikki samat jutut ärsyttää muakin. Varsinkin toi sanavahvistus saa mut raivon partaalle! Se on tosi kiva kun sä haluut jättää jollekin kommenttia, oot kirjottanu sen sanavahvistuksen about 10 kertaa ja joka kerta väärin?? :D

    Sulla on muutenkin huippu blogi! <3 Tykkään sun asenteesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, siin vaihees alkaa vähä ohimon suonta tykyttämään että yritetään se pari kertaa vielä kirjotella niitä aijgkj 35 -koodeja siihen sitte. :D

      Kiitos hirveästi sanoistasi, tuli hyvä mieli <3

      Poista
  45. He:D törmäsin sun blogiis vasta ja jess sulla on oikee asenne!
    Mäkin syyllistyin varsinkin tohon "anteeks ei oo taas kuulunu" juttuun, mut muuten ollaan samoilla linjoilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!(;
      Okei kyllä mäkin välillä, mutta onneks se on ehkä vähiten ärsyttävintä noista kaikista ;D!

      Poista
  46. Nauroin ääneen:) ja pöllin koirakuvan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Pinja!(: hiih pölläse vaa!

      Poista
  47. Oot sairaan hauska :DDD en kestä!!!

    VastaaPoista
  48. IHANA ! Sun kaltasia bloggaajia on vähissä ! Sait musta uuden lukijan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiiiii, ihanasti sanottu!!! kiitos <3 kiva että sain(:

      Poista
  49. Voiei miten hauskoja ja hyviä postauksia sulla, en ees malta mennä nukkumaan kun jokaisen postauksen jälkeen haluun lukee vielä seuraavanki! :D Pakko liittyä lukijaks! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiii miten kivasti sanottu, kiitos <3 ihaanaaaaa!(:

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...