31.10.2012

My body.

Haluan kirjoittaa mun kropasta.
Erikoinen aihe, mutta halusin kirjoittaa tästä sen takia, koska mun kroppa on herättänyt täällä aina mielipiteitä ja oon aina vältellyt puhumasta mitään henkilökohtaista itsestäni.


Mun oma suhde vartalooni on täynnä vihaa ja iloa.
Niinkuin monilla naisilla, oma kuvani kropastani on todella vaihteleva.
Yleisesti ottaen olen 50% tyytyväinen itseeni. Välillä on kuitenkin päiviä, kun vihaan itseäni ja ulkonäköäni yli kaiken ja tekisi mieli heittäytyä jonkun litistimen alle ja muovata itseni uudestaan. 
Useammin on kuitenkin niitä päiviä kun oon tosiaankin sinut itseni kanssa.

Mitkä asiat sitten edesauttavat tätä fiilistä?
No toki se, että oon syönyt hyvin ja terveellisesti, nukkunut tarpeeksi ja käynyt jopa urheilemassa. Silloin
tulee sellainen aikamoinen terveytieteilijähuippu-urheilija - olo.

Miten sitten syön ja liikun?
Syön sillä tavalla kuin multa itsestäni tuntuu. Kuuntelen omaa kroppaani ja syön sellaisia ruokia mitä tiedän että ovat hyviä omalle hyvinvoinnilleni. En esim syö hirveästi vaaleata viljaa, sillä tiedän ettei se tee hyvää vatsalleni. Myös ruuat missä on paljon maitoa, eivät tee hyvää. 
Omia lemppariruokiani ovat ruisleipä, luumut, puuro, mysli, appelsiini, lime, omenat, tomaatti, mozzarella-juusto, kaikki marjat, kanasalaatti ja ikuinen ruokarakkauteni SUSHI. 
Sushia voisin syödä noin 45 kertaa viikossa mutta olen jättänyt sen nyt kertaan, pariin viikossa. :D
Liikkuminen. Vaikken treenaakaan tavoitteellisesti, tai treenaa rankasti mitään 6 kertaa viikossa,
harrastan kyllä paljon hyötyliikuntaa. Kävelen todella paljon päivässä.
Asumme neljännessä kerroksessa ja kävelen aina portaita (joo meillähän ei ole hissiä mutta se nyt ei liity tähän mitenkään!! :DDD)
Liikun käyden salilla ja lenkillä. Varsinkin Suomessa ollessani lenkkeilen paljon. 
Aikatauluni ovat vaan niin vaihtelevat viikottain, etten ole edes jaksanut etsiä mitään ryhmäliikuntatunteja, esim tanssia, mitä kylläkin rakastan. 



Blogini kautta olen saanut mm tälläistä palautetta vartalostani:
- olen läski
- olen laiha
- olen liian läski/lihonut
- olen liian laiha
- kannustan anoreksiaan
- kannustan alipainoon
- mielestäni alipaino on kaunista
- minulla on liian laihat reidet
- minulla on silikonit.

Haluan korjata näitä väitteitä. 
En ole lihava, enkä myöskään liian laiha. 
Olen sopiva, ehkä hieman hoikka - mutta sopiva.
Painan viisikymmentä-jotain kiloa, ja se saattaa tuntua jollekin pieneltä määrältä pituuteeni nähden, olenhan kuitenkin 175 cm. 
En ole ikinä kannustanut ketään anoreksiaan, alipainoon tai laihduttamiseen.
Kun olen kertonut treenailuistani, ovat jotkut käsittäneet asian niin, että laihdutan.
Muutaman kerran viikossa salilla treenaaminen ja terveellisesti syöminen ei tarkoita sitä että laihduttaisin.
Ja minulla ei ole silikoneita. En ihan totta tajua mistä ne väitteet ovat tulleet.

Mitkä ovat sitten asioita joihin olen tyytyväinen ulkonäössäni tänään,
ja mitkä taas eivät?
+ hiukset
+ pituus
+ iho 
+ kädet ja kynnet
- voimattomuus/lihaksittomuus
- vino nenäni.

Toppi H&M
Koru GINATRICOTT
Housut DR DENIM
Saappaat SPIRIT STORE

Omat tavoitteeni kroppani suhteen on saada siihen lisää voimaa ja kuntoa.
Haluan katsoa vartaloani ja nähdä, että olen timmi ja hoikka sen takia, että se on urheilun tulosta, eikä sitä että laihuus tulisi syömättömyydestä tai itsensä näännyttämisestä.
Kaunis kroppa on mielestäni vahva ja terve, ja sen kantaja on itseensä tyytyväinen nainen.

Mihin te olette itsessäni tyytyväisiä, ja mihin ette?
Mikä suhde teillä on omaan kroppaanne?
Olisi tosi mielenkiintoista kuulla mielipiteitänne!

<3 Vilma

65 kommenttia:

  1. Tää oli hyvä kirjoitus Vilma. Mun mielestä nuorilla on nykyään ihan ihme laihuuden tavoittelu, vaikka tottakai terveellisyys näyttää paremmalta kuin sairaalloinen laihuus...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! (: Joo se on surullista, munkin kauneuskäsitykseen kuuluu toi sana 'terveellisyys' eikä 'laihuus'. :/

      Poista
  2. Hehehhe toi porrasjuttu :D
    mua naurattaa että sua on sanottu läskiks:D oon lukenu sun blogii iha alust asti ja et oo ikin ollu läski?!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuskinpa kukaan tosissaan, vois epäillä että Vilmalla on vaan huono itsetunto jos uskoo tollasta läppää :/

      Poista
    2. Haha ;D Joo mutta nämä anonyymit jotka tälläistä ovat kommentoineet, luultavasti haluavat vain provota mut ajattelemaan niin (:

      Ja en tosiaankaan ole missään vaiheessa uskonut että olisin lihava, ja ei, mulla ei ole huono itsetunto (:

      Poista
  3. vino nenä :---------------------------------------D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D No on on! Se ei vaan näy kun en ota ikinä kuvia suoraan edestä kasvoista.

      Poista
  4. Ei vittu sul on tullu tyhmiä kommentteja :D ei hahaha!
    Mun mielestä sulla on ihana vartalo tollasena kun se on!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ;D
      Kiitos, ihanasti sanottu <3

      Poista
  5. Voi Vilma mun mielestä sulla on ihan mielettömän hyvä kroppa! :)<3 Oon siitä vähän kateellinen haha. Mutjoo, ymmärrän kyllä tunteen. Itelläki on tosi ristiriitaset fiiliksen oman kropan suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Nelli! Kiitos <3
      Jep, tiiän tunteen. Ehkä epävarmuus omasta kropasta on jotenkin sisäänrakennettua meille naisille. :D

      Poista
  6. Mua jopa vähän ärsyttää se, että keksit edes pari huonoa asiaa kropastas:D
    sun vartalo on just sellane minkä mieki haluisin:) oo vaan tyytyväinen jooko!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi anteeksi ;D Kiitos sulle! (:

      Poista
  7. hyvä postaus! pisti miettimään..! xx

    VastaaPoista
  8. ihana potaus vilma! :) Ja mulla on vähä sama suhde kroppaa ku sulla. Joinain päivinä oon tosi tyytyväinen kroppaani ja itsevarma itestäni, ja joinai päivinä tuntuu ihan päinvastaselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Camilla! (:
      Jep tiiän. Ja tää olo voi vaihdella ihan päivän sisälläkin, tai niin että joka toinen päivä on hyvä ja joka toinen päivä huono olo itsestään :D

      Poista
  9. Mun mielestä on jotenki täysin suhteellista että kelle sopii minkälainenki kroppa. Toisille esimerkiksi sopii hyvin isokokoisuus/pyöreämpi kroppa, toiset näyttää hyvältä isolla pyllyllä ja d-kupilla, ja toisia taas pukee paremmin jos on pieni ja siro. Tässä on mun mielestä se punanen lanka että mikä on kaunista :) Siitähän siinä lähetään, että olo on fresh, eikä välttämättä tarvi painaa 45 kiloa. Mutta joo, hyvä ja asiallinen postaus :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä. Tiedän monia ihmisiä jotka ovat täydellisiä juuri sillä kropalla mikä heille on nyt suotu. Eräs tuttuni oli ennen hyvinkin kurvikas ja laihdutti itsensä todella laihaksi ja se meni mun mielestä just ton rajan yli, ettei se enää sopinutkaan hänelle.

      Kiitos paljon! (:

      Poista
  10. Tosi hyvä postaus!! :) mut en tajua, miten joku on väittänyt sua läskiksi? :D ja tuo kanssa, että jos on vähän isompi tissisempi eikä sellanen lauta niin ollaan väittämässä heti että on silikonit :D hmph.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! (: Haha joo, yrittäneet varmaankin vain provota (;

      Poista
  11. Mun mielestä on jotenkin niin hienoa ja kiva nähdä miten sun blogista on muodostunut siitä perus lifestyle-blogista tälläinen fresh, monipuolinen ja mielenkiintoinen blogi! Voisin jopa väittää että blogistasi tulee joskus vielä supersuosittu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon näteistä sanoistasi <3

      Poista
  12. Mä oon tyytyväinen..tähän postaukseen! ;)
    tää oli kiva!
    sanot et oot lihakseton, mut aika paljon sait lihasta peppuun salilla?
    voitko linkittää on paidan hm nettikaupasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos!! (: Ihanasti sanottu.
      Joo, tein painojen kanssa syviä kyykkyjä jne, ja nautiskelin paljon protskua. Nyt ei toi takamus ehkä enää sellanen lihaskasa ole mutta onneksi aika hyvin on se muoto säilynyt.
      Ainii mun piti tehä se reisi-peppu postaus! :D

      Ja tosta paidasta, ostin ton viime kesänä ja sitä ei oo siellä enää :( anteeksi!

      Poista
    2. haha, ei se mitään!
      ootpas mukava :)

      Poista
    3. Itseppä olet ! (:

      Poista
  13. http://1.bp.blogspot.com/-ikVJw-xQIYM/UDd5Lgrt4fI/AAAAAAAADSs/24RLgqHbSIQ/s640/DSC07424.JPG

    onko tää her secret mekko IHAN ihonmyötäinen, niinkuin joku kireä ginatoppi?:D vai tekeekö toi etupuolen "liehus" sen silleen ettei oo IHAN ihonmyötäinen:) ilmeisesti ei takaa ainakaan ole ihan ihonmyötäinen, vaan on vähän tota rypytystä takana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihonmyötäinen, mutta edessä on se liehus just joka vähän antaa vatsan alueelle sellaista "uloketta". Ja joo rypytystä on, riippuen tietenkin siitä että kuinka ylhäällä/alhaalle sä sitä vedät.

      Poista
  14. Ehkä kommentit olet liian laiha, ovat lähinnä kateellisilta ihmisiltä. Mielestäni et ole liian laiha, vaan hoikka, sopiva niikuin itsekin sanoit. Jokainen on kaunis omalla tavallaan, kauneus on myös katsojan silmissä. On ihmisiä jotka ovat hoikkia luonnostaan, eikä ole kivaa kuulla että oot laiha, tai sulla on anoreksia, sama kuin sanoisi lihavalle että ootpa sä läski porsas. Joo näin, ole ylpeä itsestäsi ja kropastasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, mulla on aika samanlainen kroppa kun sulla Vilma :) vaikka itse joskus ajattelis että voi ei tän kropan kanssa, niin monet sanoo, että tää on body to die for, että sun kuuluis Vilma kanssa olla onnellinen! ;D mullekin aika usein sanotaan että "syös nyt enemmän, että lihoaisit, voisit ottaa tavoitteeksi vaikka 5 kilon lisäyksen, ei olis pahitteeks" LIKE WTF???????????

      Poista
    2. Anonyymi 18.28
      Fiksu kommentti! Kauneus on katsojan silmissä, niinhän se vaan menee. Mun mielestä kanssa toi, että sanotaan että "ootpas sä sairaan laiha" nii se on kyllä joillekin ihan yhtä paha kuin sanoisi jollekin että "ootpas sä kauheen läski".

      Kiitos ihanista sanoistasi <3

      Poista
    3. Anonyymi 19:02
      Hihihi voi että miten ihana kommentti! Voi elämä, noi lihomispyynnöt/käskyt on nii saakelin rasittavia, ei huhhuh.

      Kiitos paljon, ollaan onnellisia ;D hihi!

      Poista
  15. oot ihan sika kaunis ja timmi=)

    VastaaPoista
  16. Sun kroppa on ihan täydellinen! Oot hoikka mut siltikin sulla on naiselliset muodot. Ole ylpeä niistä! Voi kun mullakin olis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Maryanneh! Kiitos niin paljon <3!

      Poista
  17. Voisitko tehdä blogikirppiksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm oon kyllä miettinyt sitä. Voisin ainakin kokeilla sitä, jos sitä joku kuitenkin toivoisi (:

      Poista
    2. juuuu!

      Poista
  18. Toivon Vilma että otat tän mun kommentin nyt kuuloosi koska puhun tässä ihan totisinta totta, ja toivottavasti ymmärrät että oon ihan tosissani.

    Oon lukenut sun blogia marraskuusta 2011 asti, eli nyt vuoden. Tää on eka kerta kun kommentoin sulle. Susta on tässä vuoden aikana tullut oikeasti mun roolimalli, idoli. :D Tiedän et saattaa kuulostaa uunolta, mutta totta se on. Oot kaikkea sisäisesti ja ulkonäöllisestikin mitä haluan olla. Sun postaukset ja kirjoitukset ovat nii hienoi ja jotkut, varsinkin nää syvälliset saa mut kylmille väreille, koska välillä tuntuu että kirjoitat mun mielipiteitä ja mun tunteita tänne. :D Olisi niin mahtavaa tutustua suhun ihan oikeassakin maailmassa, ihailen sua joka tavalla niin paljon! Käyn joka päivä katsomassa jos sulta olisi tullut uusia postauksia ja saan sulta paljon vinkkejä esim pukeutumiseen.

    Haluun myös sanoa että oot oikeasti niin jumalaisen kaunis. Oot 100% täydellinen ja ylikin. Sulla on niin kauniit kasvot ja sun kroppa on se mitä itsekin tavoittelen ja haluaisin. Sulla on se opiskelupaikka minkä itsekin haluaisin saavuttaa ja muutenkin, oot niin AITO.
    Oot mun kaverin ystävä, joten tiedän sitäkin kautta että oot just tuollainen kun täällä blogimaailmassa oot.

    Eli kiitos parhaasta blogista ikinä, älä lopeta tätä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan sanaton tästä sun kommentista. Siis ihan totta, kun luin tän niin olin ihan kylmillä väreillä.

      Ihan uskomattoman ihana kommentti, tuli niin ihana fiilis ja oikein motivoi postailemaan ja bloggaamaan <3
      Kiitos että käytit näin paljon aikaasi kommentoidaksesi tälläisen aivan ihanan tekstin tänne, mulle tuli niin paras fiilis. Oon kipeä, ja tää piristi niin paljon. <3

      Eli ihan super iso KIITOS sinulle, oot aivan ihana!!!<3

      Poista
  19. Kauanko sulla meni saada paketti Hersecretiltä? oikeasti menikö se vuorokausi niinkuin mainostetaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaus tehtiin aamupäivällä ja sain paketin seuraavan päivän postissa.

      Poista
    2. Yks kysymys hersecretistä että miten saat sen olkaimettoman tunikan liehukkeen pysymään oikein päin?:DD mulla kään tyy koko ajan se valkoinen kangas esiin

      Poista
    3. Oikeesti?! :D Mulla ei jotenkaa oon sen kans mitää ongelmaa, pidän sitä tunikaa aika alhaalla et voisko johtuu siit et se ei oo tarpeeks "tiukasti suorana" se tunika? :/

      Poista
  20. Oot Vilma tosi kaunis tommosena, oot just semmonen ihminen joille sopii hoikkuus :) oon kans ite luonnostaan hoikka, ja saanu kuulla aina sitä samaa että syötkö sä ollenkaan yms, vaikka todellisuudessa syön todella paljon :D

    ja tuli mieleen että paino on niin yksilöllistä! vaikka just painoindeksin perusteella oot alipainonen vissiinki, mutta et näytä yhtään mitenkään sairaalta tai siltä, että se vaikuttas suhun negatiivisesti. mä oon 178 ja 64kg, paljon painavampi kun sä, vaikka senttejä on vain muutama enemmän, mutta sanoisin silti että oon yhtä hoikka kun säki. alimmillaan painoin 56kg, en ollut yhtään tyytyväinen itteeni, koska olin pelkkää luuta ja nahkaa. Nyt tosiaan saanu parin vuoden saliharjottelulla noinkin paljon lisää kiloja, vieläkin vois tulla lisää! :D

    no tossa on kuvakin nykyhetkestä ku oon joskus pakkotoiston sivulle laittanut :)
    http://aijaa.com/0091610475636

    et otappa tosta kropasta 8 kiloa pois, voit vaan kuvitella kuinka anorektikon näkönen olin :D

    että paino on kyllä semmonen asia et toisten painoo/omaa painoo ei kannata verrata mitenkään keskenään, peilistä sen totuuden näkee :)

    -maikku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3

      Ihan heti on pakko sanoa että HITTO SÄ NEITI OLET HYVÄSSÄ KUNNOSSA. :D Kiva masu wouou!!!

      Mut siis joo toi on niin sairasta, et ihan oikeasti lihas saa ihmisen noin hyvännäköiseksi. Kun esimerkiksi mulla on niin, että vaikka oonkin sua vähemmän painava, niin mulla se paino mitä mulla on, koostuukin sitten vain läskistä, sillä lihastahan mulla ei enää nykyää ole, ei sitten varmaan yhtään :D Eli ehdottomasti mieluummin vähän "painavampi" olisin! Mun tavoite on aikalailla sun kroppasi.

      Niillä kiloilla, numeroilla, ei ole niin väliä. Ja oot täysin oikeassa, että peilihän sen totuuden kertoo.

      Kiitos paljon maikku kommentistasi, kyllä sellaisia totuuksia latelit! (: <3

      Poista
  21. Voisitko linkittään tän blogilistalle tai jos tää on jo siellä, niin linkin sinne kun en löytänyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin ite ihan unohtanu että mun blogi löytyy sieltä :D

      http://www.blogilista.fi/blogi/highway-to-sun/73978

      Poista
  22. Mulla on myös todella vaihteleva suhtautuminen kroppaani! Mulla on periaatteessa täydellinen tiimalasivartalo. Kim Kardashian hieman suuremmalla rintavarustuksella ja +5kg. Ja usein rakastankin sitä! Varsinkin pin-up-tyylisissä, tyköistuvissa kotelomekoissa. Mutta ne tietenkin tarvitsee aina teettää, kun kaupoista löytyvät ei millään tavalla istu.
    Mutta. Mun on todella vaikea pitää mitään löysiä paitoja, sillä kun se löysä toppi nousee tosta rintojen kohdalta ylös ja laskeutuu tälle superleveälle lantiolle, näytän väistämättä siltä, että olisin raskaana. Haluaisin ostaa kaikkia kivoja liehuvia paitoja, mutta en voi! Tyköistuvissa paidoissa kun taas aina tuntuu, että tissit on jotenkin esillä, huolimatta siitä missä kohtaa kaula-aukko on. Ja olisi välillä kivempi tulla kuvailluksi "söpöksi" kun "isotissiseksi".
    Tietysti tämäkin (muka) ongelma saattaa olla enemmänkin omassa päässäni, sillä kaiholla katselen esimerkiksi kuinka hyvin liehuvat yläosat juurikin sinulle ne sopii, ilman sitä raskaus-efektiä : D
    Ainiin ja on myös täytynyt hyväksyä se, että seksikkään tyylikkäät androgyynit vaatteet/tyyli ylipäätään ei tälle vartalolle käy : D

    Kaiken tämän vuodatuksen jälkeen; useimmiten kyllä peilistä takaisin katsoo hyväkroppainen kaunis nainen : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi :)

      Tollainen Kim Kardashian vartalohan on tulossa taas ns. "muotiin", mikä on mun mielestä hieno asia. Esimerkiksi Suomessa näkyy hirveesti erimuotoisia ja pituisia ja näköisiä kroppia. Tärkeintähän on juurikin tuo, että oppii pukeutumaan omalle vartalolleen sopiviin vaatteisiin (:

      Poista
  23. mulla ois semmonen kysymys, että ootko aina ollut sinut pituutes kanssa?? mä olen saman pituinen kun sä, ja aina jotenkin tuntuu huonolta olla omassa kropassa, ku tätä pituutta on näin paljon :( yritän kulkea ryhti suorana ylpeänä itsestäni, mutta välillä se on mahdotonta, kun näen söpöjä ja nättejä tyttöjä, jotka ovat jotain 160 cm ja ite olen tämmönen honkkeli :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi (:

      Multa on kysytty tätä juttua niin monta kertaa että huhhuh!(:
      Ihan turhaa häpeilet! Mä oon nuorempana aatellut että oon liian lyhyt, yläasteella tuntui että kaikki on kropassa huonosti mutta kyllä sitä on pitänyt vaan ajan kanssa oppia arvostamaan omaa vartaloaan ja toteamaan että näillä nyt mennään :D Pituus ei ainakaan pitäisi olla mikään ongelma mulle, ostin nimittäin eilen 14cm korkkarit.. :D Eli nyt pistät sen ryhtis suoraksi ja oo ylpeä itestäs (: !

      Poista
    2. Kiitos paljon vastauksesta!! :) Joo..kaipa se vaan pitäis oppia arvostamaan itteään tämmösenä kun on, mutta on se vaan perkules niin vaikeeta :D

      Poista
    3. Joo mä tiiän että se on :D Mut mulla on sulle vähä hassu vinkki, mikä voi tuntuu aluks oudolta mut se toimii. Uskottele itelles että oot ihan sujut kaiken kroppaasi liittyvän kanssa, ja ns. "esitä" itselles että oot ylpeä sun pituudesta, niin voin jopa taata että jossain vaiheessa ihan oikeasti uskot sen, ja opit arvostamaan kaikkea itsessäsi! (:

      Poista
  24. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  25. Sullahan on täydellinen kroppa! Oon niin kade sulle, ku iteki painan ~50kg mut oon sua 10cm lyhyempi. Pöhh :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voiii kiitos paljon <3 Mut hei, ei se oo niistä senteistä ja kiloista ja muista numeroista kiinni! (:

      Poista
  26. ^Oon niin samaa mieltä ton anonyymin kanssa! :D sulla on niin täydellinen koko sun ulkonäkö et yritän matkia sua iha kympil :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi pyhhhyh!! Älä matki, oo vaan oma itses!(:

      Poista
  27. Heippa!
    Oon lukenut lähes alusta saakka blogiasi ja tykkään hurjasti! Kirjoitat rennolla ja positiivisella asenteella :) Myöskin kroppasi on aivan uskomaton, MUTTA tuntuu jotenkin siltä, että pidät meitä uskollisia seuraajiasi tyhmänä! Tietäähän jokainen ihminen, että tissit naisen kropassa on rasvaa ja kun sinun kropassasi ei ole rasvaa niin mitenkään ei ole mahdollista, että olisi noin suuret ja täydelliset rinnat! Joten siis ihmettelen kovasti, että miksi kiistät silikoonit ja varsinkin kun olet puhunut hyväksyväsi kauneusleikkaukset yms. Anteeksi tämä avautuminen, mut vähän jotenkin harmittaa, koska en ole tyhmä ihminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti, ihana että tykkäät blogistani! :)) <3

      Mutta nyt höpsistä sentään, en missään nimessä pidä ketään blogini lukijaa tyhmänä! Mutta tämä nyt vain on totuus: mulla ei ole silikoneja. Meidän suvun kaikilla naisilla, niin mun äidillä, mummulla kuin tädeilläkin on melko suuri rintavarustus, joten periytyväähän tämä on.
      Ja voi että, ihanasti sanottu "täydelliset rinnat" ja "kropassasi ei ole rasvaa" - kiitos, mutta kyllä sitä rasvaa vain on, vaikkei ehkä kuvista niinkään tämä välity. Kuitenkin kuvat, tietyt kuvakulmat ja vaatteet, istuvat rintaliivit jne saattavat antaa erilaisen kuvan. Olet oikeassa, hyväksyn kauneusleikkaukset - joten ehdottomasti kertoisin omista kokemuksista jos sellaisia olisi.

      Tiedän, ettet tarkoittanut pahaa kommentillasi, mutta mua vähän harmittaa että tällaisia kommentteja tulee harva se päivä, ja vastaukseni on aina sama. Kiitos kuitenkin kommentistasi! :)

      Poista
    2. Omg tää oli hauska ! :D Melkeen kukaan ei usko, että mullakin on luomurinnat, koska olen kooltani hoikka ja pikkuinen.. Joillakin on vain boobsit, get over it :D

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...