7.10.2012

Päivän asu: Burgundy, leather and converses

Heiiiiiiiiii ihanat <3

Mulla on hirveästi kerrottavaa viikonlopusta, mutta haluan postata ekana muutaman asukuvan teille.
Postauksen lopussa on pari kysymystä mihin toivoisin että vastaisitte! :)

Mulla on siis valkoiset converset, mitä en oo oikeen käyttänyt.
En oikein osaa olla "converse-tyttö". Mutta nyt syksymmällä olen huomannut niiden loistavuuden esim. kouluvaatteissa: ne sopivat kaikkiin housuihin, niiden kanssa voi juosta bussiin ja niissä jaksaa myös seisoskella.

Varoitus: olen kuvissa todella väsyneen näköinen, johtunee huonosti nukutusta yöstä. 


Nää housut on uusi ostos tältä viikolta!
TallyWeijlistä ensimmäiset viininpunaiset pökäni, 12,9 e.


Annoin pusun Juusolle <3




Vähä epäröin, että sopiiko tää viininpunainen väri mulle laisinkaan.. 
Mutta aattelin että ainahan voi kokeilla!?(;


Takki trendiks.fi
Villapaita H&M
Housut TallyWeijl



Nyt mulla olisi teille pari kysymystä blogiin liittyen.
Mulla olisi paljon intoa tehdä vähän erilaisia ulkonäköön liittyviä postauksia,
eikä aina vaan asukuvia. Tekisi mieli tehdä jotain kampaus- ja meikkipostauksia.
Kiinnostaisiko teitä sellainen? Miten toivoisitte mun tekevän niitä, kuvin vai videoin?

Toinen kysymys on, että kuinka usein toivoisitte että postaisin,
a.) joka päivä /joka toinen päivä lyhyitä postauksia
b.) n. 2-3 kertaa viikossa medium-postauksia
c.) kerran tai pari viikossa isoja postauksia?

HUOM. Itselleni on tuntunut nyt sopivalta tuo jokatoinen/jokakolmas päivä postailu, ja niin olenkin nyt tehnyt!? (:

Oon vähän semmoinen, että yleensä kirjoitan mistä kirjoitan ja laittelen postauksia miten sattuu, mutta tässä toivoisin todella paljon mielipidettänne! Koska en mä nyt sentään mitään meikkikuvia/-tutorialeja ala vain itseäni varten tekemään :D!

Eli arvostaisin vastauksianne todella paljon! :)

Oikein ihanaa sunnuntaita <3

ps. Muistakaahan, että glamshop.fi:ltä saa nyt 10% alennuksen kaikista tuotteista koodilla HIGHWAYTOSUN.

Glamshoppiin TÄSTÄ.

26 kommenttia:

  1. Nuo viininpunaiset housut sopii sulle ihan täydellisesti <3! Tahtoo myös tuollaiset :) Ihana tuo teidän pusukuva <3

    vastaukset: Todellakin kiinnostaa kaikki meikki ja kampaus postaukset! Osa voi olla kuvina ja joku voisi olla tosi kiva katsoa myös videona :)

    Mun mielestä olisi kiva lueskella sun tekstejä aina :D Mutta tiedän, ettei siihen ole mahdollisuutta, joten jokatoinen päivä olisi hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Emilia ja kiitos vastauksistasi, niistä oli suuri apu <3

      Poista
  2. Aivan ihana asu<3 haluisin et postaisit useemmin:D

    VastaaPoista
  3. Ihana asu!! Sulle sopii viininpunainen tosi hyvin=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Sitä vähän mietinkin mutta mukava kuulla että sopii! (:

      Poista
  4. haluaisin erilaisia kampaus postauksia kuvina ja että postaisit2-3 päivän välein :) tietenkin voit postata useamminkin jos on asiaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vastauksestasi! (:

      Poista
  5. a) tai b) , oot mun lempi-bloggari niin haluun lukea sun juttuja usein! upeen väriset nuo housut :)

    VastaaPoista
  6. Ihanat nuo housut, hyvin sulle viininpunanen sopii.:) Meikki ja kampauspostauksia ois kyllä kiva lukea tai kattoa videolla. Mun mielestä postaat nyt jo sopivaan tahtiin, eli jatka näin.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Irene ihanista vastauksistasi! (:

      Poista
  7. tee ihmeessä kampaus- ja meikki postauksia! :)) ja kivaa ois et ois kuvina ja välillä kans jotai videolla :) ja mun mielestä sulla on nyt just hyvä tää postaus"tahti" :) Vaikka kyllähä näitä useemminki mielellää lukee, jos sulla on postattavaa useemmalle päivälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Camilla, ihana kommentti sulta! (:

      Poista
  8. Kiva asu:) Ja ei ollu kyllä kalliit housut! Mutta musta noi vaihtoehdot ja a ja b on molemmat hyviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tosi hyvän hintaiset! Kiitos Essi!! (:

      Poista
  9. Tykkään sun tyylist tosi paljon:) eet siks asukuvas on kivoi, mut meikkitutorialei ois kiva kans nähdä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Joo sellaisia voisi tehdä!

      Poista
  10. NOI HOUSUT ON IHANAT OON ETTINY NOITA KAUAN!! Siis missä toi tally weijl on siellä tallinnassa??
    ja 13 euroa, ei huhhhuh.. Sä löydät aina niin hullun halpoja vaatteita ja niin hienoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kristiine-keskuksessa (:! Joo noi oli hyvänhintaiset.
      Kiitos paljon, yritys siihen on ainakin kova ;D

      Poista
  11. Sopii sulle tosi hyvin noi housut. :)
    Ja mieluiten joka päivä/toinen lyhyehköjä postauksia. :)

    http://vaatetellen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Mä en ole vielä näynyt ketään kenelle viininpunaiset housut ei olisi sopineet, ja hyvin käyvät sullekin!
    Sopiva postaustahti on mun mielestä parin päivän välein :)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...