15.11.2012

Koti-ilta ja kaikki mun talvikengät.

Heippa ihanat <3

Tälläistä postausta en ole tänne blogiin usein tehnyt.
Halusin tehdä vähän rennomman postauksen, missä kerron mun illasta
ja esittelen kaikki mun talvikengät. 
Ihan vaan siksi ettette luulis että mun elämä on pelkkää iltapuvussa vuosijuhlissa notkumista ja viiden tähden ravintoloissa syömistä päivästä toiseen,
niin tässä sitä oikeaa Vilmaa.

Mulla oli tänään pitkä päivä, luentoja oli kuuteen asti.
Kun tulin kotiin, halusin vaan vaihtaa vaatteet potkupukuun ja chillata.

(nyt näette musta kuvia pelkällä puuterilla:D)


Mun kaveri soitti mulle joskus kasin aikaan, että
tuu meille, tilataan sushia.
Tää mun ihana kaveri asuukin ihan mun naapurissa, 
eli takki päälle ja uggit jalkaan ja 
töpötin hänen luokseen oikein tyylikkäänä!


Tilattiin sushia, juoruiltiin, sekoiltiin, juteltiin ja syötiiin hyvin namnam <3









Sitten lähdin vatsa pyöreänä lyllertämään kotiin.

Kuvasin siis teille kotiin tultuani kaikki mun talvikengät,
koska niihin on tullut pari uutukaista.

1. Ruskeat pitkät saappaat Shu (Tallinnasta)

2. Mustat saappaat Spirit Store 


3. Koska tää Pohjolan talvi harvoin on vaan pelkkää puuterilunta,
Kumpparit Walking 




4. Uudet ihanat WEDGET <3 Spirit Store


5. Söpöt kimalle "uggit", Seppälä


Tältä näyttää kenkävarastoni tälle talvelle.
Miltä teidän mielestänne tää tilanne näyttää?

Nyt rento-Vilma kiittää ja kuittaa ja 
painuu unten maille! 
Huomenna kasilta aamulla luennolle, ja
 panostusta ulkonäköön löytyy varmasti tasan yhtä paljon kuin 
näissä kuvissa... (:

Ihanaa yötä <3


Ainiin, ajattelin tehdä kysymyksiinne vastaukset ylihuomenna tänne.
Eli jos haluatte, voi kysymyksiä vielä laittaa TÄNNE (:

24 kommenttia:

  1. Oo noi kimalle ugsit<3! Paljonko maksoiii??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ne on ihanat!(: 15 e! Kaikki tollaset kenkulit oli seppälässä silloin joku 15 e, alessa!:)

      Poista
  2. Sä oot kyllä tosi kaunis vähällä meikillä. Tykkäsin tosi paljo täst postauksest, vähä erilaisempi kuin yleensä. Onks toi mitä merkkiä toi sun potkupuku? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan hirveesti <3 kultaisesti sanottu ! Ziperall!(:

      Poista
  3. Voi ku oot söpö tuossa potkupuvussa!<3
    Ja oot tosi kaunis ilman meikkiä!:)

    Tuolla kenkävarastolla todellakin varmasti pärjää talven yli, on ainakin eri tilanteisiin sopivia! :)Mulla ei ole varmaankaan tällä hetkellä yksiäkään talvikenkiä, pitäs äkkiä ruveta hommaamaan:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru <3 ihanasti sanottu!

      Hih pitäis joo! Siis mäkin havahduin tohon tunteeseen tos pari viikkoa sitten! :D Hyvä syy siis shoppailla sulle ;)

      Poista
  4. Tällä postauksella todellakin osoitit olevas oikeasti tosi kaunis vilma, meikillä tai meikittä:)
    voisitko tehdä taas pian videopostauksen? ja asupostauksen ja jonkun hassun postauksen?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SUURI KIITOS (: <3 voin tehdä nuo kaikki, mielelläni!(:

      Poista
  5. Hei voisitko muute tehä postauksen siit mite pistit ne sun hiukset sinne sun vuosjuhliin? : )

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia.<3 nuo kumpparit on ihan mahtavat ja nuo spiritstoren kiilakorkonilkkurit, tahtoo <3

    VastaaPoista
  7. Ihana Vilma kauniina :) Ja noita kenkiä on aivan tarpeeksi ;) Noi toiset mustat saappaat Spirit Storelta on tosi makeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3! Joo kyllä pitäs olla ;D kiitos!!

      Poista
  8. Oot nii kaunis!! Mitä kokoo sun jalka on?:)

    VastaaPoista
  9. oii oon kattellu noita spiritin wedgejä tosi monesti, mutta en oo saanu aikaseks viel ostaa. ja seppälän mustat paljettiuggit löytyy munkin kaapista ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No noi on kyllä ihanat! Mutta vinkkaan että kannattaa ostaa niihin pohjalliset, koska mulla tuntu aika kovalta jalalle, ja nyt pohjallisten kanssa paljon paremmat!(:
      Noi uggit on niin söpppänät, sulla on hyvä maku ;)

      Poista
  10. Voi sä oot ihan sairaan kaunis kotonakin!:-) mun mielestä on kiva nähdä bloggaria ilman mitään feikkilisäyksiä, niitä on nykyään ihan liikaa tässä maailmassa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iiihana KIITOS <3(:
      Oon kyllä samaa mieltä, voi ku niitä mitään ei ois ikinä keksitty nii kukaa ei käyttäis mitää feikkii ;D

      Poista
  11. Oi mitkä wedget! MIELETTÖMÄT! ♥

    VastaaPoista
  12. Ihanii kenkii!! Oon ite ihan kenkä friikki!! :) Ja ei se paremmaks muutu kun oon kenkäfirmal töis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos (: Oo :D sähän oot onnekkaassa tilanteessa!! (:

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...