28.11.2012

Peplum ja juttelua

Heippa ihanat <3

On ollut ihan kivat pari päivää!
Koulujuttuja on ihan hirveästi ja yritän vaan jaksaa vielä pari viikkoa.
Kohta alkaa olla projektit kasassa ja sitten tarvii enää lukea tentteihin!

Eilen olin kaverini syntymäpäivillä.
Ostin New Yorkerista mun ekan peplum topin,
mun mielestä tää on tosi nätti ja kätsy. Oon käyttänyt tätä nimittäin nyt erilaisten farkkujen ja eriväristen housujen kanssa, ja eilen yhdistin sen mustaan hameeseen.




Toppi NEWYORKER 14,95



Muistatteko muuten kun selitin siitä viime viikkoisesta
pinaattikeittodieetistä ja lupasin kertoa miltä se tuntui?
Dieetti kesti siis viikon  verran ja oli kyllä tosi jees.
Ekat pari päivää olivat aika pahoja, mutta ainoastaan karkin puutoksen takia :D
Tajusin oikeasti viime viikolla kuinka paljon riippuvainen oon karkista.
Mulle tuli iltapäivisin sellaisia niin hirveitä kiukkupuuskia kun oli niin järkyttävä karkkihimo että huhhuh.
Mun täytyy alkaa vähitellen päästää irti karkista, ihan mun hampaidenkin takia.
Vähensin mun limujenjuomistakin ihan hirveästi sen jälkeen kun hammaslääkäri sano että se on kuluttanut mun hampaiden kiillettä ihan hirveästi.. No, pitääpä siis tehdä karkille samoin ja jättää karkinsyönti vain parille päivälle viikossa aluksi, ja sitten jättää se vain yhteen karkkipäivään! :D Koska siitähän en tule ikinä kokonaan luopumaan, se on varma ;D

Onks teillä kova himo karkkiin tai muihin herkkuihin?
Ootteko yrittäneet tai onnistuneet lievittämään niitä addiktioita, 
ja onko vinkkejä...? :D



Oon muuten laittanut tohon oikealle-> kyselyn teille.
Olisi kiva tietää millaisia postauksia Te haluisitte nähdä täällä,
eli olisi kiva jos vastaisitte <3

Kengät SPIRITSTORE
Laukku SEPPÄLÄ

Nyt palaan läksyjen pariin, en valitettavasti ehdi tai jaksa kirjoittaa enempää..
Ootan niin paljon sitä kun ehdin taas panostaa tähän blogiin ja tehdä paljon postauksia <3


 
Viime viikon asua:

Toppi GINATRICOT


Ihanaa viikonjatkoilua!!

51 kommenttia:

  1. oijjoi sairaan ihana toi peplum toppi, pitsi+peplum<3! hyvältä näyttää!!:)

    VastaaPoista
  2. äää, en kestä ! ihana sinä <3 tuo peplum toppi on aivan liian ihana! en pahemmin aikaisemmin oo välittänyt, mut tuohon kiinnitin kyllä huomion! ja nuo SpiritStoren kengät, tuun nappaan ne itelle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii sinä senkin söpöliini <3 oot ihana!!

      Poista
  3. oot kyllä ihan tajuttoman kaunis tyttö =o

    VastaaPoista
  4. kannattaa laskea et paljonko karkkiin menee RAHAA.. esim viikos tai kuukaudes... :D mul ainaki loppu melko nopee ku tajusin et ei hitto saisin sil rahal jonku paidan tai hameen haha
    täss mun vinkki:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. todella hyvä vinkki.. Kiitos ihan hirveästi.
      Aloinkin just miettimään, että jos mulla menee keskimäärin 2 euroa karkkiin päivässä, niin sehän on 60 euroa kuussa..... HERRAJUMALA :DDD !!??

      Poista
  5. sul on aina niinn ihania vaatteita<3

    VastaaPoista
  6. Mä vetelin ennen joka päivä jätskiä ja karkkia, mutta oli pakko laittaa stoppi. Mun vatsa ei toiminut enään ja mietin vaan koko ajan karkkia. Oon ollut nyt elokuusta asti syömättä karkkia ja oon huomannut että sitä tekee oikeestaan vaan silloin mieli kun on nälkä.Pari ekaa kuukautta oli kyllä vaikeita. Jouluaattona ajattin kyllä syödä suklaata ja katsoa sitten miten jatkan. Jokapäiväiseen karkin syötiinn en aijo kyllä enään palata:)Tässä lyhesti mun juttu)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tarinastas! Toi kyl tsemppas.
      Mun on kans pakko päästää karkista irti :S

      Poista
  7. Oooo tykkään sun vaatteista niin paljon !:)

    VastaaPoista
  8. Saakohan noita ginatoppeja vielä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikee usko, toi on varmaa jo 2 vuotta vanha :SS

      Poista
  9. Kannattaa varata naposteluks mininakkeja :D, porkkanoita, kurkkuviipaleita yms lautaselle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Loistava ohje! Namm noita ja jotai dippiä!

      Poista
  10. Toi toppi on ihana!! Hitto kun mä varmasti näyttäisin kuus metriä leveeltä peplum topin kanssa, kun muutenkin on levee lantio. Ja muuten, oon bongaillu sut monien blogien kommenttiboksista ja päätin tulla kurkkaa sun blogia ja tykästyin kyllä heeeti. :) Oot todella kaunis ja ai hitto että nauroin tolle facebook viha -postaukselle :DDD

    With love,
    Karoliinaaaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3
      No pyh et kyl näyttäis!! Toi on just ihanan naisellinen ja tois sun muodot esiin!

      Voi että miten ihana kommentti sulta Karoliina, haleja sinne <3!!(:

      Poista
  11. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  12. Ihana toppi. Voisit kirjoitta, miten sun perhe viettä joulua ja myös mitkä on sun joululahjojen vinkit:) Milläinen on yleensä sun joulunaika jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 ja kiitos postaustoiveista, toteutan noi mielelläni (:

      Poista
  13. aah vilma miks oot niin täydellinen? ihana toi peplum toppi ja noi mustat kiilakorot!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Camilla oot niin IHANA!!! kiitos ihanuus <3

      Poista
  14. oot nii kaunis ja sun blogi on ihan mun lempparii<3
    tovottavasti et lopeta bloggaamista vaik sul onki välil iha idioottianoja (esimerkikss viime postaus), mut toivottavasti saat niist vaa hyvät naurut c((;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos<3 ihana kommentti sinulta!
      En todellakaan lopeta, ja jep kyllä välillä niiiin hihityttää!;D

      Poista
  15. Ihana toi sun peplum toppi ja muutenkin koko asu! Ite en oo viel oppinu käyttää noita toppeja, mutta ehkä mä joku päivä vielä opin :D Älyttömän ihana myös toi viimenen asu!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 Peplum on vähän haastava, joko siihen vaan tykästyy tai sitten siihen totuttautuu jos haluaa.. Kiitos hirveästi kivasta kommentista <3

      Poista
    2. Joo mä oon muutenkin vähän hidas näitten muotijuttujen kanssa :D Mä tuun aina tyyliin vuoden viiveellä perässä ;D

      Poista
    3. Joo sama homma. Mun jollain kaverilla oli toi peplum jo viime vuonna.... :D parempi myöhään kuin ei milloinkaan.. :D

      Poista
  16. JES vilma!! ihana nähdä sun kropalle sopiva asu! sä välillä käytät mielestäni liian "isoi" vaatteita /paitoi, nyt on just tällänen hyvä tiukka vaatetus joka imartelee sun upeaa kroppaa ,Eli JES!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh taidankin muistaa sun edellisiä kommentteja ;DD ;)
      Kiitos paljon, kiva että tykkäät <3

      Poista
  17. Mielettömän ihana peplumtoppi! <3 Näytät taas niin kauniilta ja tuo asu sopii sulle tosi hyvin!:)

    VastaaPoista
  18. Voi miten ihana tuo peplum toppi! <3 Ja muutenkin upea sinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä Natalia oot ihana <3 Kiitos paljon!!(:

      Poista
  19. Ihana toppi! Ja muutenkin tosi kiva asu, me likes :) Ja kaunis sinä, vautsivaauuuu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi söpis Nelli, isot kiitokset <3 pusuja!

      Poista
  20. Mää en oo moneen vuoteen ostanut karkkia, ja helposti menee yli kuukausi että en syö karkkia/muitakaan herkkuja yhtään. Ei sitä tee mieli jos ei ajattele. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo oon niin kateellinen tosta :D mäki haluun aatella noin!

      Poista
  21. Toi toppi on kyllä tosi kiva! :) Itse en viitsi tuon mallisia pitää, kun ne ei oikein mun kropalle sovi :s

    VastaaPoista
  22. Ihana toi peplumtoppi, vois itellekki hankkia. :)

    VastaaPoista
  23. tää sun blogi on niin ihana!<3:) toivottavasti et ikin lopeta tän pitämist!

    VastaaPoista
  24. Ihanat noi molemmat topit !

    Ja karkinhimoon autaa karkkien syöminen..hetkeksi :DDD joskus pystyn karkit korvaamaan mandariineillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana (:

      Tykkään tosta ekasta vinkistä ;;)))) karkkii!
      Joo välillä joku esim hedelmä auttaa!(:

      Poista
  25. Karkista on tosi vaikea luopua, varsinkin jos sitä ei tee omasta tahdostaan. Sokeri on tosi addiktoiva ja söinkin vuosia karkkia lähes joka päivä. Kesäloman jälkeen päätin, että nyt alkaa lakko ja siitä asti olen ilman karkkia ollut ja jouluun tähtään. Saattaa olla, että pysyn lakossa vieläkin kauemmin. En halua siihen koukkuun takaisin. ;)
    Helpoin on, jos ei kiellä muita herkkuja. Sallii itselleen silloin tällöin jäätelöä tai keksejä, pahimpaan himoon toimii viinirypäleet ja mandariinit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti että jaoit tän, ja kiitos vinkeistä.. (: Kovasti yritetäään.. ;D

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...