17.1.2013

Bye bye for now !!!

Heippa ihanuudet <3

tulin juttelemaan ja postaamaan päivän asua!

Tänään on ollut ihan super ihana päivä.
Hoidin asioita ja oon ollut Juuson kanssa koko päivän,
käytii syömässä ja oon pakannut jne..
Äsken Juuso lähti täältä meiltä.
Se oli kauheaa.

Huomenna, tarkalleen ottaen noin 12 tunnin päästä
olen lentokentällä, lähdössä Dubaihin viikoksi.
Mua jännää, tosi paljonkin itseasiassa..
Ei mua lento itsessään jännitä, mutta nousu kylläkin, se on aina hirveetä!!

Saimme eilen pakatessamme mamin kanssa hirveitä
hepulikohtauksia. Joimme kuoharipullon siskoni synttäreiden kunniaksi,
ja juotuamme huomasimme, että kaikki tavarat olivat sikin sokin vaikka luulimme
että ne olisivat jo pakattu. 
Kun kysyin äidiltä jotain, hän saattoi vain katsoa
minua ja nauraa räkättää päin naamaani useita minuutteja.
Tanssimme keittiössä NRJ:n biisejen tahtiin ja suunnittelimme
miten salakuljetamme viiniä Dubaihin, jossa alkoholiahan ei myydä.
Niin että tällästä reissua on varmaan odotettavissa.

Hotellissamme on muuten WIFI, ja siis postauksia on tulossa :)
(ja juusolle paljon whatsapp viestejä=)) terv. over-attached girlfriend)

Tänään oli päällä...


Mun ihan ehdoton lemppari, leopardi paita Carlingsista,
jonka Juuso mulle osti!
Housut DR DENIM
Nilkkurit O.I.S





Kääk, nyt joudan vielä pakkailemaan ja hermoilemaan lähtöä.
Aikasin olisi tarkoitus herätä, että pääsisi kuudelta aamulla ylös sängystä..

Anteeksi lyhyestä sekoilupostauksesta!!!

Aivan ihanaa viikonloppua teille muruset, 
ootte ihan mahtavia!! Tän blogin parasta antia,
parhaimmat päiväni piristykset (:

<3:lla Vilma




43 kommenttia:

  1. ihan super makee toi paita!!

    hyvää matkaa teille<3

    VastaaPoista
  2. Oot aina yhtä kauniina!:)

    VastaaPoista
  3. Ihana Vilma <3 Älä turhaan hermoile, kyllä kaikki hyvin menee (mulla on kyllä sama toi lentokone ongelma, nousut ja laskut hirveitä)! Oon sulle tänne ennenkin kommentoinut, oon menossa muutaman viikon kuluttua neljättä kertaa Dubaihin ja voin sanoa että on yli-ihana paikka, ja toivon et säkin tykkäät!! :) <3 Oikein ihanaa matkaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos tosi paljon tsempeistä!! Jep ne on hirveitä mutta matkan arvoisia kyllä haha ;D
      Kiitos hirveästi <3!!!

      Poista
  4. oot tosi kaunis! ja toi paita on kyl ihan unelma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti <3 munkin mielestä! dream come true haha

      Poista
  5. ota pleeease paljon kuvia !=)

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana kyllä tuo paita :)<3 Ihan super ihanaa matkaa teille muru :)<3 nauttikaa lämmöstä ja kaikesta siitä mahtavasta :) Olet ihanin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos kulti <3 oot kyllä niin mahtava!!!!

      Poista
  7. iiih pidähän nättimys kivaa siellä!<3 kuulostaa ton tekstin perusteella, että teillä tulee äitisi kanssa olemaan hauska reissu! :D paljon kuvia kans sitten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon<3! joo todellakin otan!! (:

      Poista
  8. Ikimuistoista matkaa! <3

    VastaaPoista
  9. vitsiit oot nii pretty<3 kivaa lomaa!!

    VastaaPoista
  10. Oiiii rakastuin tuohon sun toppiin, aivan ihana!! <3

    MIELETTÖMÄN ihanaa reissua! Pidä hauskaa! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. just meidän molempien tyylinen eiks vaa? ;D

      kiitos ihanuus <33

      Poista
  11. eiks toi oo aika sekoa että on "kauheeta" ettei nää poikaystävää viikkoon? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Sekoa"? :DDD haha
      ei vitsi oon kyllä nyt niin SEKO, kun tulee ikävä poikaystävää 8))
      kaikkien suhde on erilainen, meidän suhde on super läheinen, asutaa ja opiskellaa yhdessä ja rakastetaan nähdä toisiamme paljon, eli ei tää ikävöinti nyt ainakaan mulla kuulu mihinkään seko-listaan (:

      Poista
    2. Ja Vilma ei oo yksin siin ikävöinnis. Mullakin tulee kauhee ikävä sitä<3
      -J

      Poista
  12. Voi vitsit hyvää matkaa :) <3

    VastaaPoista
  13. oikein ihanaa matkaa ihanuus Vilmaseni <3 tuo mulle virtuaalituliaisia!! <3 hahhaha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muruinen!! Kiitos ihana <33!!

      Poista
  14. Voi eiiii oon niin kateellinen!!!
    Mutta oikeesti nautiskele siellä ja ota paljon kuvia! Sun blogi on ihana:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, kiitos ihanasta kommentista!! <3

      Poista
  15. Kateellinen!!! Pidä niin kivaaaa!:) ja ihana paita <3

    VastaaPoista
  16. Nätti olet! <3 Mitä, eiks Dubaista saa alkoholia?! :D Hui

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on pakko vastata tähän.. saa sieltä parista paikasta, muttei ihan sillai niinkun Suomesta (että kuka vaan täysikäinen voi kävellä Alkoon).

      Poista
    2. Maryanneh kiitos <3

      Niina, juurihan näin se menee!! :)

      Poista
  17. Vai Dubaihin, hyvän kohteen ootte valinnu :) Hauskaa reissua!

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...