13.2.2013

Basic outfit

Heippa muruset <3

Tulin nopeasti ennen nukkumaanmenoa postailemaan päivän illan asua, 
jolla lähdin siis ystävien kanssa susheille nyt illalla.
Asuksi päätyi aika perus juttuja, jotka kuitenkin mulla toimii:
väljä toppi(jossa kehtaa oikein kunnolla syödä;>),
mustat farkut, wedget ja bleiseri.


Toppi GinaTricot
Bleiseri Seppälä
Farkut DRDenim
Korot SpiritStore




Mitäs tykkäätte tästä peruspäivä-asusta?? :)

Huomennahan on ystävänpäivä, muistakaa tekin ystävää!! <3
Entäs onko teillä jotain Valentine's dayn suunnitelmia?
Me mennään Juuson kanssa aamulla aamupalalle läheiseen kahvilaan
ja illaks on varattu pöytä eräästä ravintolasta.. Ajattelin että voisin 
tehdä huomisesta päivä kanssani postauksen! (:

Mutta nyt, ihania unia sinne!! <3

ps. Miksi mun kuvat ovat aina tuhat kertaa surkeampilaatuisia
sitten kun ne on ladannut tänne blogiin...?! -_-

22 kommenttia:

  1. Oot kaunein!!

    VastaaPoista
  2. Ihanan raikas asu, tykkään tuosta topista kovasti ja se pukee sinua kivasti :)

    Hah, ja huominen ystävänpäivä menee täälläpäin penkkarihumussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos Tiia <3!
      Oi, siistiä! Toivottavasti oli upea päivä (:

      Poista
  3. käytätkö jotakin itseruskettavaa ? :) olet kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käytä, mahdollinen päivetys on peräisin Dubain matkalta tosta pari viikkoa sitten!(: Kiitos paljon<3

      Poista
  4. oon niin kateellinen kun oot noin kaunis ja laiha =(

    VastaaPoista
  5. Hihi sun "basic" tyyli on sellainen mitä mä käytän bilettäessä;D iiihana asu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana, no mäkin lähen tosi usein ihan tollasella tyylillä bilettämään (: kiitos <3!

      Poista
  6. Sun päällä mikä vaate vaan näyttää hyvältä :) Mulla on ollu myös toi sama toppi mutta ei enää istu kyllä mun päälle. Mutta sun päällä näyttää kyllä upeelta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Maria <3! Mulla on viharakkaus-suhde kyseiseen toppiin, välillä se nimittäin näyttää ihan säkiltä ;D!

      Poista
  7. Sun päällä kaikki näyttää niin hyvältä :)<3 kaikki sopii niin hyvin yhteen!<3 haleja sinne ja oikeen ihanaa ystävänpäivää <3 tee se päivä kanssani postaus, kuulostaa niin hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia paljon murunen <3 toivottavasti sulla oli ihana ystävänpäivä!! <3

      Poista
  8. Nätti asu sulla ja noi korot on iihanat! Oon katellut noita myös Spirit Storesta :)

    VastaaPoista
  9. Oiiij kui kaunis oot!!<3

    VastaaPoista
  10. noi kengät!!!! O_O mulle heti kiitooos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih ;D lähetä vitonen niin ne on sun, noi on muute iha pirun liukkaat! ;D <3

      Poista
  11. sika kiva asu!=)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...