1.3.2013

1/3/13 Hello March

Heippa muruset <3

Tälläistä mulla oli päällä eilen torstaina.
Tää on aika tälläinen perus asu, mitä tykkään pitää esim kouluun mentäessä tai jotain kaveria  näkemässä. 70% mun arkiasuista on jotain tälläistä: rentoa ja lämmintä (:


Pipo ja huivi Seppälä - Nahkatakki trendiks.fi -
Paita Broadway - Kengät Converse 



Mun puolesta noi loput lumet vois jo häippästä..



Mitä teillä on viikonloppusuunnitelmia? 
Rentoilua, biletystä, vai jopa duunia? 
Huomenna olisi tarkoitus mennä vähän ulos, mutta
tänään aateltiin ottaa ihan rennosti. Luennon jälkeen
käydään Juuson kanssa kaupassa, ostetaan jotain
herkkua, tehdään perjantaisiivous ja katotaan leffaa.
Meidän on jo pitkään pitänyt katsoa se 127 hours, musta
on vähän tuntunut että mulla on pieni aukko sivistyksessä
kun en oo sitä vielä nähnyt. Ehkä tänään on sen vuoro!
Eilen tehtiin nachoja ja niitä jäi täksi illaksi vielä ihan 
hirveästi, eli ruokaa ei tarvitse alkaa tekemään.

Nyt kuitenkin vielä luentoa neljään saakka, sitten vapaaaus!! :D
Ihanaa viikonloppua kaikille, muistakaa ottaa myös rennosti (:

<3: Vilma

ps. Tää pusu kuuluu Teille jotka tulitte ihanasti mua
viime postaukseen piristämään, ootte parhaita!!!
pus<3:

36 kommenttia:

  1. iii sinä se oot taas kauniina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi elina, oot ihana (: kiitos <3

      Poista
  2. ihana rento asu :) oon niin kade ihmisille joille sopii oikeesti noin täydellisesti pipo kuin sulle! ite näytän niin tyhmältä... :D tai sit pitäis laajentaa pipo varastoa..
    mulla tänään tiedossa ruotsin kurssin tekemistä, töitä, siivoomista ja illalla kavereiden näkemistä. Huomenna pitäis ehkä lähteä juhlimaan:)
    Ihanaa viikonloppua sulle Vilma<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon hesu <3!
      Kiitos, niitä pitää vaa testailla ja löytää omansa! :) mulle tulee nii jäätävä päänsärky jos oon pakkasella ulkona ilman pipoa, nii pipo on iha pakollinen mulle :/
      toivottavasti oli kiva vklp <3

      Poista
  3. Ihanan rento asu :)<3 osaat pukeutua ihanan monipuolisesti :) mulla on suunnitelmissa matkustaa vanhempien luo pitkästä aikaa <3 ihanaa viikonloppua sulle murunen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iso kiitos muru!!! <3 (: ihanaa, varmaankin oli ihan paras vklp siis (: mä kanssa nään mun porukat ens vklp, jee (: <3

      Poista
  4. Anonyymi1/3/13 15:21

    Millasia on virolaisten naisten luonne? Meil töissä yks virolainen ja tuntuu et se sanoo asiat hirmu suoraan, et onko ne joteki "röyhkeämpiä" siinä mielessä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm joo, en ehkä sanoisi että ovat röyhkeämpiä mutta ainakin kovempia kuin suomalaiset naiset. Virolaiset mimmit on paljon enemmän sellaisia "go-getter"-tyyppisiä, ja tekevät paljon töitä että saavat mitä haluat (: Ihailen sitä kyllä, kun välillä tuntuu että suomalaiset aliarvioivat itseään. Mutta joo, välillä se saattaa meille suomalaisille vaikuttaa hieman röyhkeältä :/

      Poista
  5. Aina niin nättinä! :) tohon leffaan liittyen; musta se oli aika pitkästyttävä :D jotenkin odotin siltä enemmän ja sit tuli sellanen fiilis, ettei jaksa edes keskittyä siihen olleenkaan enää. Aika tylsä siis mun mielestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirveesti <3
      Okei, hyvä tietää :D me ei saatu sitä katottua, että täytyy nyt miettiä että jaksaako sitä ees alottaa kattomaan ;D

      Poista
  6. Aivan ihana asu ja ihana sinä <3

    VastaaPoista
  7. Anonyymi1/3/13 18:16

    oij oot niin kuuma<3^^

    VastaaPoista
  8. Kaunis olet!! :) Ja iiihanat pinkit kynnet! :D
    Pyörittelin kans tota leffaa eilen vuokraamossa käsissä, mut päädyinkin johonkin suomileffaan.. valitettavasti. Ehkä joskus vielä katon tonkin, ehkä :D
    Plaaah sitten jatkamaan espanjan lukemista :( Motivaatio 0, kuuntelukin meni niin penkin alle, vaikka prelissä ja tunneilla on mennyt tosi hyvin :( No, ei voi mitään, tiistaina sit tutustumaan Tallinnaan kouluun johon toivottavasti syksyllä aukeaa ovet.. ei ainakaan noi huonot yo-paperit yhtään auta asiaa ^^ Onneks päättötodistusta sentään uskaltaa jo katsoa kun siellä on vaan kaks rumaa kohtaa :D Ihan kateeks käy, sulla meni ilmeisesti aika hyvin yo-kokeet? (:
    Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riikka <3 hihi huomasit kynnet ;D
      Mihi suomileffaan päädyit?? (:
      Yritä hei jaksaa ja tsempata, ei enää kauaa jäljellä.. (: Ja syksyllä koittaa Tallinna!
      Sanoisko että ihan ok mulla meni kirjoitukset, mutta tosiaan en mä sillä todistuksella ihan hirveästi tuu elämässäni tekemään ;D että onneks enkku, äikkä ja reaali menivät hyvin (:

      Poista
    2. Noista kirjotuksista kyllä vauhkotaan ihan liikaa, tiedät varmaan, että se oli suunnilleen ainut puheenaihe abikeväänä, eikös :D
      Katoin sit lopulta Levottomat 3. Jos et oo katsonut, älä tuhlaa aikaasi ;D Onnistun jotenkin AINA valitsemaan ne surkeimmat leffat :D
      Mut joo tosiaan huomenna sit tutustuu kouluun! :) Pitäis varmaan varmuuden vuoks hakee johonkin muuallekin (toi on siis se EHTE, idean sain studiamessuilta;)), mut en tiedä mitä ne sanoo mun C-rivistöstä, jos haen vaikka kauppatieteelliseen.. :D No, aina kannattaa yrittää!
      Opiskelun iloa sinnekin! :D

      Poista
    3. C-rivistö on jo hyvä rivistö (: kannattaa hakea, ei sillä mitään menetä! (:

      Poista
  9. Anonyymi1/3/13 19:39

    Tykkään sun blogista ihan hirveesti :) Varmasti yks lemppareista ja oot todella kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia <3 iso hymy sulle (:!

      Poista
  10. Anonyymi1/3/13 22:23

    Voiii oot niin suloinen=D

    VastaaPoista
  11. Anonyymi2/3/13 13:03

    oot ihan ylikaunis :) olis kiva nähä sua taas biletys asussa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitoksia <3 pitääpä kuvailla taas (:

      Poista
  12. suloinen toi pipo! pitäis varmaan ite opetella käyttämään pipoja mut vihaan sitä kun hiukset sähköstyy siellä pipon alla :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko kokeillut niitä suihkeita mitkä vähentää sähkösyyttä? ;D Mä laitan aina märkiin hiuksiin muutaman suihkauksen, eikä tuu yhtään sähköseks pipon alla!! :)

      Poista
    2. pitääpä kokeilla!!:)

      Poista
    3. Voi kiitos (:
      Joo mä vihaan kanssa, mutta mulla auttaa myös tollanen suihke ja hoitoaineen lotraus ;D
      jostain syystä mulla ei kylläkään sähkösty hiukset enää niin paljoa kuin ennen.. Outoa!

      Poista
  13. Anonyymi2/3/13 23:43

    Ei hitto miten ihana asu<3!

    VastaaPoista
  14. Hyvin sopii toi pipo sulle! :)

    VastaaPoista
  15. Anonyymi3/3/13 18:39

    Voi oot taas söpönä ollut Vilma :)<3 Mun mielestä on aina tosi ihana kuulla jos kommentti on oikeesti piristänyt sua, se piristää aina mua!! :D <3 Sun blogisi on muutenkin niin ihanan piristävä ja iloinen, enkä koskaan kyllästy kertomaan kuinka tää on oikeesti mun lempiblogi, ja sä oot maailman paras bloggaaja ihanuus! <3 pusuja :* <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanuus <3 Tää oli maailman ihanin kommenti kyllä <3 ihan parasta lukea tällänen kommentti vielä näin ennen nukkumaan menoa ja saada hymy kasvoille (: Oot kyllä aivan ihana ihminen kun jaksat tällä tavalla tulla mua tänne piristämään. Kiitos!! <3 xx

      Poista
  16. Anonyymi4/3/13 21:24

    Moikka! Osaatko kertoa onko pääsiäsllomalla tarkemmin sanottuna sunnuntain31.3 kaupat auki siellä virossa? Kristiine keskus yms:) kiitos jo etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en oikeastaan tiedä tarkalleen, uskon että ihan normaalisti vaatekaupat on auki klo 21 ja Prisma 23. (:
      Ei ainakaan tuolla Kristiinen sivuilla näkynyt mitään poikkeusaukioloaikoja: http://www.kristiine.com/aukioloajat/

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...