26.3.2013

DIY: Kynsiä, kynsiä

Heippa ihanuudet <3!

Mä kokeilin tässä vähän aikaa sitten tälläisiä pinkin sävyisiä leopardikuvioisia kynsiä. 
Mullahan on ollut viime syksyn alusta asti geelikynnet, ja nyt tammikuussa
pistettiin akryylit - ja nyt mä alan saada tästä tekokynsitouhusta tarpeekseni,
eli aion vaan kasvattaa nää nyt pois. Mulla kasvaa omat kynnet melko
nopeesti joten tuntuu niin turhalta maksaa feikkikynsistä ja huoltaa niitä niin usein..

No joka tapauksessa, huollan näitä nyt itse ja annan näiden vähän
niinkuin itse kasvaa pois, ja lakkailen näitä välillä että ne näyttäis
jotenkin ees siedettäviltä. 

 1. Eli aloitustilanne oli tuon näköinen. Ei lakkaa, pelkkää akryyliä.. hyihyi :D
2. Aloitin lakkaamalla kynnet valkoisiksi ja annoin kuivua
3. Laitoin pinkkiä kynsilakkaa pari tippaa paperille
4. Taputtelin pieniä täpliä grillitikkua avuksi käyttäen kynnelle
 5. Välivaihe-tsekkaus!
6. Seuraavaksi laitoin pari tippaa mustaa kynsilakkaa paperille
7. Pistelin mustia täpliä pinkkejen täplien ympärille

READY!
Näissä kuvissa valkoista lakkaa oli vähän vielä hujanhajan,
ja puhdistinkin sen tuolta kynsinauhoista vielä kynsilakanpoistoaineella.

Mitä te tykkäätte?? :)

Ite tykkäsin näistä kyllä paljon, mutta kyllästyin 
melkein viikon noita pidettyäni, ja palasin tuttuun ja turvalliseen:



.. eli pinkkiin!! :) 

Löytyykö sieltä muuten geeli- tai akryylikynsiä? 
Mitä ootte tykänneet ja kuinka usein huollatte? :)

Mä puurran vielä hetken koulujuttujen parissa.. 
Ihanaa tiistai-iltaa kaikille!! <3

29 kommenttia:

  1. ei hitsi kui ihanat kynnet <3 mäki haluun=)!

    VastaaPoista
  2. Mulla on ollu geelikynnet ja en kyl tykänny niist yhtää.. Ja tekivät huonoa omille kynsille :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta ;( ne on kivat yleensä sen pari viikkoa ja sitten kyllästyy..

      Poista
  3. uiii vitsi kui siistit =)

    VastaaPoista
  4. Mulla on aika usein geelikynnet ku teen niitä ittelleni :) Hienot!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl varmaan kätsyy tehä niitä ite! (: kiitos! <3

      Poista
  5. Ou nice
    i love china glaze!
    I have only 2 china glaze :-(
    http://fbsphoto.blogspot.cz/

    VastaaPoista
  6. Voi miten oot ihana ja söpöt kynnet! <3

    VastaaPoista
  7. Vähänkö söpöt.:)

    VastaaPoista
  8. Äh ihanaaaaat<3

    VastaaPoista
  9. Söpöt nuo pantterikynnet! :) Mulla otin vähän yli kuukaus sitten geelikynnet, joita oon kerran käyny huoltamassa. Mulla ei riitä kärsivällisyys huoltaa omia kynsiä hyvän näköisiksi, joten tää ratkaisu on tuntunut hyvältä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirveesti! :) Joo ymmärrän, ne on vaan niin helppoo ja ihanaa antaa jollekin muulle huolettavaksi ;D

      Poista
  10. Vitsin miten ihanat kynnet ♥ kasvaispa munkin kynnet nopeesti :) ps. Käy kattoo mun blogissa video jonka tein maanantaina, lähetän sulle terkut ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 kävin, OLET IHANA !!

      Poista
  11. Ihana Vilma, inspistä kynsiin! :-) kiitos tästä!

    VastaaPoista
  12. Mullakin on ollu nyt jonkun aikaa geelikynnet ja mulla kans ihan sama homma, et yritän nyt kasvattaa näitä pois ja keksii näihin kaikkee muuta kivaa :p Ihanat noi kynnet kyllä! Mun oli kans pakko askarella tänää vähän kukkaisia näihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Kävin kattomassa, oli hienot! (:

      Poista
  13. Kävin lukemaan sun blogia vähän paremmin ja taakse päin kun tän hetki sitten löysin ja liityin lukiaksi ! :) Tosi miellyttävä blogi :)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...