29.3.2013

Huomentapäivää


Mä oon tällä hetkellä jotenkin tosi onnellinen.
Oon siis nyt Suomessa, istuskelen omassa vanhassa huoneessani
ja saan ihan juuri valmiiksi yhen pitkän koulujutun, jonka
voin pian palauttaa. Oon menossa tänään kahden ystäväni kanssa
viettämään rentoa iltaa herkkujen ja viinin parissa, enkä olekaan nähnyt
näitä tyttöjä pitkään aikaan. Viikonloppu meneekin sitten kavereita
näkemässä ja rentoillessa, tuolla on niin upea ilma että olen käynyt
täällä ollessani jo pari kertaa lenkillä ja aionkin käydä viikonlopun aikana
vielä useaan otteeseen ulkoilemassa.

Tässä pari kuvaa parilta viime päivältä:
1. Vielä Tallinnassa, kohta lähdössä laivaan..
2. Täydellinen laivamatka-sää!
3. Amarillossa kaverin kanssa herkuttelemassa<3 
4. Juuso<3

Mulla on ollut jo pitkään vähän negis fiilis asioista joihin
en ole itse voinut vaikuttaa. Nyt parin päivän aikana
jotenkin oon taas alkanut arvostaa asioita mitä mulla on,
ja jättänyt huonot asiat jonnekin alitajunnan perukoille.
Mulla on monta syytä hymyyn nyt, nimittäin
mun kesätyöjutut alkaa pikkuhiljaa selkeytymään, 
mulla on maailman paras ja ihanin poikaystävä,
mahtavia ystäviä ja rakastava perhe. 

Tästä tuli nyt aika tynkä postaus, mutta mun on
pakko tehdä toi kouluprojekti nyt loppuun, että pääsee
vähän nauttimaan tosta upeasta säästä tuolla ulkona! :)

Oikein rentouttavaa pitkäperjantaita ja pääsiäistä kaikille,
muistakaa kaikki ihanat asiat mistä voitte olla onnellisia! :) <3


30 kommenttia:

  1. voih.. oot ihana=)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos, sinäkin!<3

      Poista
  2. Oot niin kaunis! :) pienistä asioista kannattaa iloita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon<3 oikeassa olet (:

      Poista
  3. oot niiiin nätti <3 ihanat hiukset!

    VastaaPoista
  4. Ooot niin valtavan kaunis, ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon Emma <3!! (:

      Poista
  5. Musta tuntuu että toistan vaan itteeni mutta ei tähän voi sanoo muuta kun että oot vaan niin: VAU.<3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Kertu, sulta tulee aina niin ihania kommentteja. kiitos hirveästi <3!!

      Poista
  6. voi miten suloinen oot<3 missä oot töissä kesäl? ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos hirveesti <3! en sitä vielä täällä paljasta, ainakaan vielä.. (:

      Poista
  7. Mulla on sulle haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti paljon, kävinkin tsekkaamassa (:

      Poista
  8. Olet suuremmoinen ♥ ihana rakas ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon Emilia <3!! ihanuus<3

      Poista
  9. Ihana kuulla että olet paremmalla mielellä!! :) oot niin kaunis!<3

    VastaaPoista
  10. Ihana postaus Vilma, positiivinen :) Supernättejä kuvia, like always! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Annina, oot ihana (: <3

      Poista
  11. Heips! Oon törmännyt muutamissa blogeissa sun kommentteihin ja mun oli pakko tulla sanomaan, että vaikutat kyllä niin ihanalta ihmiseltä :) Sulla on tosi kiva blogi myös itsellä. Itse olen miettinyt että hakisin viroon opiskelemaan yliopistoon, niin on todella mielenkiintoista nähdä miten elämä siellä luistaa! Oon myös itse treenailemassa kesää kohti, niin treenipostaukset on myös aina hyviä motivaattoreita :D -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirveesti hei että tulit kommentoimaan, tää nimittäin piristi mun päivää paljon, kiitos! <3 (:

      Poista
  12. Kiva kuulla (tai siis lukea) että koet olevas onnellinen! :) Itekin oon oppinut vähän vanhempana (19-vuotias onkin siis tosi vanha) arvostaa pikkuasioita, mut se on kyllä ihana taito!
    Mikä on muuten sun mielestä paras paikka käydä lenkillä Helsingissä? Ite tykkään mennä rantaa pitkin Olympiaterminaalilta Länsisatamaan, siinä on kivat maisemat :)
    Selailin tässä muuten jotain 2011 postauksia tein ekasta muutosta Tallinnaan ;D Meillä on ens viikolla pari asuntonäyttöä tiedossa siellä, toukokuussa jo ollaan muuttamassa vaikka vasta heinäkuun lopulla selviää pääseekö edes kouluun.. Pitää varmaan varmuuden vuoks hakee pariin muuhunkin kouluun :D
    Huomasin myös kun vertailin pari vuotta vanhoja kuvia nykyisiin, niin kyllä sä vaan kaunistut koko ajan!! :) En usko ollenkaan siihen et nainen olis kauneimmillaan 17-vuotiaana, pyh ;D
    Mukavaa alkukevättä sinne! :) -riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on kyllä tosi hyvä taito, koska elämähän juuri koskee näitä pieniä asioita, joista pitäisikin olla onnellinen.
      Mä käyn tuolla mun lapsuudenkodin lähettyvillä alueilla lenkeillä, en yleensä jaksa mennä stadiin :/ voin kyllä uskoa, että Olympiaterminaali-Länsisatama -välillä on ihan upeat maisemat!
      Hei ihanaa, tuu kertoo sitten niistä asuntonäytöistä!! Kärsivällisyyyttä vaan sitten niiden kanssa (:
      Ja hei kiitos hirveästi, tulipa hyvä mieli näistä kehuista <3
      ja joo, 17-vuotias "nainen" ei ole edes vielä mun mielestä nainen, vaan tyttö ;)!

      Poista
  13. Ihana, aurinkoinen hymy kaunottarella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirveästi! (: <3

      Poista
  14. Muistelisin, että kävit Valtterin kirpparilla ostoksilla/myymässä, silloin kun se vielä oli hengissä. Entäs nyt, kun sitä enää ei ole? Käytkö kirppareilla Helsingissä? Osaatko vinkata jotain hyvää, mistä nuori nainen voisi löytää kivoja vaatteita tai mihin kannattaisi itse mennä myymään?

    Tuntuu, että hyvät kirpparit on niin harvassa, tosi ylihinnotteltuja vaatteita ja joko lapsille tai sitte vanhemmille..:(

    Oot superkaunis! :) Mahtavaa kevättä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon surkutellut Valtterin kuoppaamista niiin paljon! :( aivan sairaan tylsää että se lopetettiin. Ja nyt sitten ihmetellään kun Helsingissä niin paljon heitetään vaatteita vain roskiin eikä kierrätetä, mutta kirppareita kyllä suljetaan.. Huoh!
      En ole pitkään aikaan käynyt kirppareilla, sillä Valtteri oli ihan mun vakkaripaikka. Voisin suositella sulle Jäähallin kirppistä, se on mun mielestä ihan jees ja sitten kesälllä Hietsun kirppistä, ite ajattelin Hietsuun mennä myymään kaverin kanssa sitten kesällä.

      Kiitos hirveästi ja toivottavasti löydät jonkun mieluisan kirppiksen, ja jos löydät jonkun josta en tiedä niin tuu ihmeessä vinkkaamaan ;)! <3

      Poista
  15. Hei ihana <3 Sulle olis haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Nata, kiiitos hirveästi, kävinkin jo katsomassa ja kiittämässä <3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...