3.4.2013

2 haastetta

Heippa ihanuudet <3

Sain juuri viime postaukseeni pari haastetta, jotka molemmat ajattelin heti toteuttaa tässä postauksessa. Toinen oli Miretalta ja toinen Natalialta. 
Haastan näihin molempiin haasteisiin Emilian, Garmenin, Jaanan, Maryn, ja Tutan. !! :)

Miretan haaste: 

Viisi asiaa, jota tarvitsen päivittäin:
-          Kännykkä
-          Perus hygienia-jutut: hammasharja ja –tahna, dödö, meikinpuhdistusaine jne..
-          Ruokaa, vettä, happea…... (iiiiinteresting :D)
-          Pusuja ja haleja<3
-          Ulkoilmaa, en voi olla koko päivää pelkästään sisällä, tuun hulluks.

Viisi kirjaa, jota suosittelen:
-          Kaikki Torey Haydenin kirjat, oon aina ite tykännyt tosi paljon psykologisista kirjoista.
-          Yann Martel – Life of Pi
-          Sofi Oksanen – Puhdistus
-          Agatha Christie – Eikä kukaan pelastunut (ent. ”Kymmenen pientä neekerinpoikaa”)
-          Stephen King - Piina


Viisi materialistista joululahjatoivetta:
-          Uusi kone
-          uusi puhelin
-          ulkomaanmatka
-          tulostin (koulujuttuja varten :DD)
-          kenkiä ja vaatteita

Viisi paikkaa jossa haluaisin käydä:
-          Australia
-          Malediivit
-          Bora Bora
-          New York (toisen kerran!)
-          Thaimaa
-           KAIKKIALLA

Viisi adjektiivia jotka kuvaavat minua:
-          huomioiva
-          avoin
-          sekoilija
-          herkkä
-          mietiskelevä

 Pärnun matka




Viisi lempiruokaani:
-          SUSHI
-          kanatortillat
-          bataattikeitto
-          pinaattikeitto
-          Juuson tekemä jauheliha+makaroni<3

Viisi elämänohjetta jotka haluan jakaa:
-          Sä olet hyvä juuri sellaisena kuin sä olet: älä ikinä muutu toisen ihmisen takia.
-          “Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.” - Mark Twain
-          Ja tähän voisin vielä jakaa “Puun vinkit” elämään..








Natalian haaste:

Haasteen tehtävänä on kirjoittaa 11 faktaa itsestään, vastata edellisen haastajan keksimiin 11 kysymykseen ja tehdä itse yhtä monta kysymystä, joihin mun haastamat bloggaajat taas vastaa

11 faktaa:

1. Oon todella addiktoitunut karkkiin. Voisin luopua sipseistä, jäätelöstä, leivonnaisista jne, mutta karkki on mulle liian kova pala. All time favorittini on fazerin maitosuklaa. 

2. En haluaisi palata enää Suomeen asumaan vakituisesti. 

3. Jotkut luulee, että mulla on hiustenpidennykset, mutta oikeasti on kyllä koko pää täynnä omaa tukkaa.

4. Haaveilen hieman napakorusta, mutten ole vielä tohtinut ottaa sitä. Sattuuko se? :D

5. Mähän otin vasta viime marraskuussa korvanreiät. Hyvin oon pärjännyt ilmankin niitä, mutta ah on kyllä ihanaa käyttää nättejä korviksia :)!

6. Oon Simpsonit -hullu. Pelasin Älypäässä monta kertaa Simpsonit -tietovisaa ja sain joka kerta täydet. Miksei sama kiinnostuksen taso riitä fiksumpiinkin juttuihin?

7. Mä poden melkein jatkuvasti huonoa omatuntoa siitä että oonko huono tyttöystävä. Saatan yhtäkkiä tajuta että tiuskasin Juusolle 8 päivää sitten bussissa, ja sitten menen silittelemään sitä ja kehumaan. Ja Juuso kattoo silmät pyöreenä että mistä tää nyt tulee. 

8. Olin tänään ripsihuollossa ja nukahdin sinne. Ripsihuoltoon ei kuulemma saisi nukahtaa, koska jos yhtäkkiä säpsähtää hereille ja tulee vaikka jokin väline silmään, siinähän työskennellään tosi lähellä silmiä - näin se ripsihuoltonainen sanoi. Mä vaan hymyilin koska olin juuri nukkunut tunnin päikkärit <3

9. Olenko ainoa joka voisi elää melkeinpä pelkällä sushilla? Japaniin muutto ei ole ollenkaan mahdoton vaihtoehto mulle.

10. Juuson vanhassa puhelimessa on kuva musta ja mun kaverista Johanna Tukiaisen kanssa.

11. Meidän viereisessä talossa asui vähän aikaan sellainen beagle-rotuinen koira ja se istui aina niiden ikkunalaudalla ja kun siitä ohi käveli niin se alkoi aina  heiluttaa häntää, voi että se oli aina niin suloinen!! <3 Mutta nyt sitä ei ole näkynyt pariin viikkoon, missähän se on..?? :o

 vuosijuhlat 2012

Natalian 11 kysymystä mulle: 


1. Mikä oli lempiaineesi ala-asteella?
- Musiikki
2. Jos saisit seuraavan vuoden ajan käyttää vain yhtä meikkiä (esim. ripsari, meikkivoide, aurinkopuuteri..) niin minkä valitsisit?
- Meikkivoide 
3. Jos sinun olisi pakko mennä yhteen kauneusleikkaukseen niin mihin menisit?
- En kyllä tiedä.. On niin monia jotka haluaisin.. no eii läppä läppä :D En ihan oikeasti kyllä tiedä, oon joskus valittanut mun hieman vinosta nenästä mutten oikeasti kyllä ikinä uskaltaisi mennä nenäleikkaukseen. :D
4. Unelma-ammattisi?
- Juristi
5. Kerro kauneusihanteistasi ja laita mielellään myös kuva!
- Kauneusihanteeni on terveellinen, hymyilevä, onnellinen ja urheilullinen ihminen.
6. Mikä on lempibiisisi juuri tällä hetkellä?
- Avicii - I could be the one
7. Jos saisit nyt esittää kolme toivetta, jotka toteutettaisiin välittömästi niin mitä toivoisit?
- Luksus-ukomaanmatka, pääsylippu huippu-yliopistoon ja melko kattava lottovoitto voisivat olla ”iha jeeez”.
8. Mitkä ovat lempikenkäsi?
- Dubaista ostetut mustat korkkarit
9. Missä urheilulajissa haluaisit olla hyvä? Miksi juuri siinä?
- Kaikissa erilaisissa tanssilajeissa
10. Kerro kolme suosikki blogiasi!
- En osaa laittaa mihinkään top kolmoseen mutta ainakin Kenza, Motherfuckin fashion.. Ää tosi vaikeaa pistää paremmuusjärjestykseen!
11. Jos sinun täytyisi aikuisena muuttaa ulkomaille niin mihin maahan muuttaisit?
- Ehdottomasti Australiaan.



Mun 11 kysymystä haastetuille:

1. Mitä kesäsuunnitelmia sulla on?
2. Mikä on ollut elämäsi onnellisin ikä tähän mennessä?
3. Jos löytäisit maasta 100 euroa, mitä tekisit?
4. Mistä saavutuksestasi olet ylpeä?
5. Voisitko ikinä mennä BigBrotheriin?
6. Onko sulla mottoa?
7. Olisitko mieluummin 10cm pidempi vai 10cm lyhyempi?
8. Olitko lukiossa vai amiksessa?
9. Mitä muoti-ilmiötä et ymmärrä?
10. Oletko joskus saanut kommenttia blogiisi, josta olet loukkaantunut?
11. Oletko ottanut tai aiotko ottaa tatuointia? 

Toivottavasti jaksatte toteuttaa nämä tai jommankumman näistä haasteista tytöt!! :) <3

Ihanaa keskiviikkoa kaikille! <3

55 kommenttia:

  1. saako tän pölliä vaikka et mua haastanutkaan? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottahan toki, voin vaikka haastaa nyt: haastan Sinut!! :D

      Poista
    2. challenge excepted! :D

      Poista
  2. mäkin oon lukenu ton agatha christien kirjan ja se muuten on hyvä! :) haluisin lukee puhdistuksen mut pelkään että se on liian pelottava ::D mitä sä ite tykkäsit? :) suosittelen sulle muuten S. J. Watsonin kirjaa Kun suljen silmäni! Tosi hyvä ja koukuttava. :) kertoo naisesta joka on auto-onnettomuudessa saanut jonkun aivovaurion ja joka yö nukkuessaan menettää muistinsa edellisen päivän tapahtumista. kokoajan kirjan edetessä se nainen alkaa saada lisää selville sen menneisyydestä ja miten asiat oikeesti meni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhdistus ei oo mun mielestä ollenkaa pelottava, mutta se on kyl ahdistava ja sellanen vähän.. ikävä :/
      Oi mun täytyy pistää toi kirja muistiin ja lainaa se ens kerral ku pääsen kirjastoon! (:

      Poista
  3. Ihana postaus, näitä haasteita on niin kiva lukea! :) Huomasin muuten nyt vasta että oot Instagramissa, aloin seuraamaan sua nimellä avelynas! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oi ihanaa, seuraan takas! ;)

      Poista
  4. Ihana sinä ♥ täytyy toteuttaa molemmat :) ainakin vastaan nuihin sun esittämiin kysymyksiin ku tuon faktajutun itsestäni oon tehny niin monesti :) ps. Tuo karkkihullu kuvaa muakin paremmin ku hyvin ;) voisin jättää sipsit ja jäätelöt pois mut karkista en vois koskaan luopua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Napakoru ei oo paha :) suosittelen ♥

      Poista
    2. Jee vähä kivaa <3 joo ymmärrän, noita faktoja on ihan sairaan vaikee keksii :D
      Hmm, ehkä siis uskallan ottaa sen... <3 :)

      Poista
  5. Hahah mä nukun aina ripsihuollossa! :D Se on ihan parasta ottaa päikkärit siinä mutta ei näköjään kannattais, apua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi niinpä, se on ihanan rentouttavaa :D Joo aloin itsekin miettimään että jos oikein kunnolla säikähtää ja herää, nii voi käydä aika pahasti.. :/

      Poista
  6. toi 7. fakta on niiiiiin minä!!!! mulla on jatkuvasti toi et mietin et oonko hyvä tyttöystävä :D ja sit tulee sellasia et "ei hitto oon ollu hirvee tyttöystävä, miten tuomas jaksaa ees mua" ja sit tulee hirvee halu hyvittää "pahoja" tekoja :D ps. toi viimenen kuva on täydellisin ikinä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaha ihana! :D ollaan siis ihan samiksia... :D
      voi kiitos ihanuus <3

      Poista
  7. Haha ei vitsi Vilma, mäki oon ihan hulluna Simpsoneihin!:D Paras tv-sarja haha :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! :D pidetään joskus kunnon simpsonit -maraton! :D

      Poista
    2. Oiii todellakin- I'm game!:D

      Poista
  8. awwww tuo koira-juttu :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii meilläkin on ylisuloinen beaglevauva :3

      Poista
  9. Napakoru on toisaalta aika iisi :) Se on sen luokan kipua, mikä menee sekunnissa ohi kun se itse lävistys tehdään, mutta sitten se korun laitto paikalleen tuntuu lähinnä epämukavalta. Mutta täällä on kipukynnys -0 että jos minä oon tähän pystyny, nii kyllä se menee sullakin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin mä oon kuulluki, et ainoastaan vähän epämukavalta tuntuu.. Kauankohan siihä sit kestää ns. parantua, että tarviiks sitä pitkään hoitaa jne? :)

      Poista
    2. Hmm, laitoin omani 15-vuotiaana, eli liki kymmenen vuotta sitten, nii vähän on hatarat muistikuvat :D mutta sen ainakin muistan, että parantumiseen meni hiukka pitempään, veikkaisin että kuukauden jälkeen lävistys oli ok eikä enää arka :) alkuun pitää muistaa vaan hoitaa sitä hyvin, koska navan alueella on niin paljon bakteereja. Jos oot lämmenny ajatukselle, niin kannattaa oikeastaan käydä laittamassa nyt, eikä kesällä, jollon lävistyksen paraneminen osuu helteisille päiville, eikä se oo kovin hyvä kun alue hiostuu ja altistuu lämmölle :)

      Poista
  10. kiitos ihanuus<3 toteutan tän lähiaikoina:))

    VastaaPoista
  11. Anonyymi4/4/13 08:48

    ei vitsi, taas niin ihana postaus!! <3 tuun aina niin hyvälle mielelle tästä sun blogista ja tulin niin hyvälle mielelle, kun kommentoit niin ihanasti mun ig-kuvaan :3 jos haluut jatkaa mun piristämistä nii seuraa mua takas: anniimariaa :DDD joo en oo toki epätoivonen seuraajien kaa XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi, ootpas sä ihana <3 mulle tuli hyvä mieli että piristin sua!:)
      seurasin!! :) <3

      Poista
    2. Anonyymi4/4/13 17:33

      jeejee<3 :)

      Poista
  12. Anonyymi4/4/13 10:53

    hyvin muute hämää toi sun pitkä tumma tukka, tekee sust heti "hyvännäkösen". Katoin jotai vanhoi kuvii mis sul oli vaaleet hiukset ni omg......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:DD:DDDDD Haha, tykkään vähä huijata et oisin hyvännäkönen ;) hih, jotkut on taas sanonu toisinpäin, että blondeilla olin "kuuma blondi" ja bruneilla "tylsä brune" :D Ite tykkään kyl näistä enemmä! (:

      Poista
    2. Kyllähän 21-vuotias on yleensä kauniimpi kun sama ihminen 17-vuotiaana =) Mun mielestä Vilmalla on myös tosi kauniit kasvot, et en laittais vaan hiusten piikkiin kauneutta ;)

      Ps. Oon kateellinen yhteiskuvasta Tuksun kanssa.

      Poista
    3. riikka, kiitos paljon<3 mä olen samaa mieltä kyllä tossa että kyllä nainen iänkin myötä kaunistuu :) olin blondi 17-18-vuotiaana, ja oon siitä muutenkin vähän kypsytty (:

      Haha voiei :D No tuksun keikalle vaan ja kuvaa pyytämään! :D

      Poista
  13. oot niin ihana! hymy ja ilo raikaa ku lukee näit sun postauksia::D

    VastaaPoista
  14. ainiin ja ps. napakorun otto ei satu (mua ei ainakaan..), go for it!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, kyllä mä nyt sit uskaltaudun!! :D

      Poista
  15. Anonyymi4/4/13 14:40

    Oot sä vaan niin kaunis :') ! Tuosta napalävistyksestä, pistäminen ei sinänsä sattunut, mutta lävistäjä taisi laittaa reiän jotenkin väärin (?!) kun ei ottanut parantuakseen ollenkaa. Loppujen lopuksi tulehtui niin pahasti, että en päässyt edes kävelemään kun sattu niin vietävästi. Sairaalassa sitte aukastiin "reiästä reikään" että märkä pääsi pois ja parantuisi. En halua pelotella, onhan ne kauniita, mutta jos nyt saisin päättää, en ite olis ottanut ainuttakaa lävistystä. (Paitsi korvikset).
    Vielä kerran, oot niin upee nainen, todella kaunis ja luonnekin tuntuu olevan mitä parhain. :') Uusia postauksia ootellessa. -Katriina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, kiitos ihan hirveästi <3 ootpas aivan ihana <3!!

      Äh oh no, oon kuullu tollasia juttuja ennenkin. Tosi inhottava kokemus varmasti, voi sua.. <3 Mun täytyy tosiaan ottaa selvää kyllä paikasta et missä sen meen ottaa (jos meen) että varmasti on pätevä ja hygieninen laittaja!

      Poista
  16. jeij kiitos haasteesta! ;)<3

    VastaaPoista
  17. Anonyymi4/4/13 22:38

    Tajusin tänään että sun blogin nimenhän pitäis olla kirjoitettu highway to THE sun :o tuli mieleen ihan puun takaa kun olin ruokakaupassa :DD Mutta joo, anyway oot upea ja oot ehdottomasti mukavimman olonen bloggaaja mitä tiedän! Ja susta ei ilmeisesti saa otettua yhtäkään huonoa kuvaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep, gramaattisesti näinhän sen pitäisi olla, kyseessä on kuitenkin blogin nimi niinkuin esim biisinkin nimi (esim "highway to hell" biisi pitäisi olla oikeasti highway to the hell) niin kyseessä on aikalailla mielipideasia ;);D
      kiitos ihan hirveästi ihanista kehuista <3

      Poista
  18. Anonyymi5/4/13 10:24

    Haha voi ei :D Hävettää ehkä vähän kertoo tästä, mutta tuli mieleen tosta kun pelailit älypäässä Simpsonit-osiota, niin ite oon aikoinani (no okei, vieläkin) viettänyt/vietän useemmankin tunnin hakaten sitä älypään "Iskelmä-musiikki"-osiota. :D Kuuntelen aina itsekseni autolla ajaessa Iskelmää-radiota ja vastaavasti youtubesta hakkaan menemään ojasta allikkoon iskelmää - Paula Koivuniemestä Eino Gröniin aina ikivihreeseen Frank Sinatraan. xD Hahaha, se on mun kertakaikkinen oma salainen paheeni ja sitten kun on muita hollilla, niin pysyy visusti viisut hiljaisena ja luritusluurangot kaapissa :D Siitä jääny älypäässä samalla päälle toi Iskelmä-visa. :D Täytin just 24, mutta tää iskelmä on tyyliin 10-vuotiaasta iskostunut tajuntaan :D Kyllä on ollut esim. illanistujaisissa ihmettelyä kun on joku trivia-peli meneillään ja kysytään jotain iskelmäbiisiä vuodelta makaronien maihinnousu ja tiedän sen, että wtf :D

    Mutta piti sanomani: Älypää on ihan huikee mesta :D Onhan siellä tietenkin niitä kaikkia muitakin kivoja osioita. Täytyy itekin kokeilla joskus tota Simpsonia, ehkä maailmankaikkeuden parhain piirrostuotos 8) TOU!

    Mun täytyy kertoa, että tykkään äärettömän paljon tästä blogista ja siitä minkälainen aito ja sympaattinen henkilö näiden takana siellä kirjoittelee. Olet äärimmäisen kaunis, mutta myös luonteelta. Tää on jatkuvasti uudistuva, erilaisia postauksia ja hauska blogi - tietenkin ripauksella blingblingiäkin. Mutta on ihana lukea ja huomata, että noin vallan kaunis tyttönen on sitä myös luonteeltaan eikä vain pinnallinen hepsankeikka. :) Tosi nimensämukainen blogi, koska aurinkoo, aurinkoo, aurinkoo tää viekin hullulla hassuttelulla ja iloista mieltä tuo. <3 Voisin tähän loppuun lainata jotain iskelmätsipaleen lyriikoita, mutta haha, mitä jos jäis väliin sittenkin xD

    Opiskelutsemppejä loppukevääseen! Loppuuko teillä siellä yliopiston lukuvuosi milloinka? :) Vai onko siellä teilläkin melkolailla sama kun täällä meillä yliopistoiden lukuvuodet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana juttu, voi kuinka söpöä :) miksiköhän iskelmä on jäänyt niin paljon pois meidän nuorison musiikkimausta? Ite muistan kun kuuntelin yhessä vaiheessa tosi paljon Suomi poppia ja sieltä kuului tosi usein iskelmää ja jotkut biisit olivat tosi hyviä. Älypää on ihan sairaan hyvä paikka, siellä voi viettää pitkiäkin aikoja ja samalla se voi olla halutessaan tosi opettavaistakin.

      Ja ihana kommentti sulta muutenkin, kiitos ihan hirveästi <3 on ihana kuulla että blogini jaksaa piristää ja hymyilyttää, se on tarkoituskin! :) kiitos kun jaksoit kirjoittaa näin pitkän kommentin mulle, tuli tosi hyvä mieli Sinusta, oot ihana ihminen!! :) <3

      Kiitos paljon ja ihanaa kevättä sinnekin <3 meillä loppuu toukokuun lopussa lukuvuosi, eli vajaa 2 kk jäljellä, jeee! :)

      Poista
  19. Anonyymi5/4/13 20:00

    Oletko järjestänyt tyylijuhlia tai itse osallistunut niissä? Mikä tyyli silloin oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitatko teemajuhlia? :)
      Oon järjestänyt jotain, nyt ei vaan tule muuta mieleen kun viimeksi olleet poliisi-bileet.. :D

      Poista
  20. Wooooooow! Jo täs häkeltyy sun kauneudesta!! :-) <3 oot mun mielestä ihana ihminen ja piristät mun päivää kovasti! Sun postaukset pitää jättää aina aamulle että saa hyvän startin päivää! <3 rakastan sun blogia ja tyyliä kirjottaa! Jatka samaan malliin!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voieiiii <3 miten ihana olet, en voi uskoa että joku on näin ihana että kommentoi toista piristääkseen noin kivasti <3 kiitos kamalasti!! <3

      Poista
  21. Hei tein nää haasteet nyt, käy kurkkaamassa ♥ kiitos vielä, haastetehtäviä on aina niiiin kiva toteuttaa ♥

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...