2.4.2013

highwaytosun @INSTAGRAM

Heippa ihanat!
Pikkusiskoni teki mulle Instagram-tunnuksen joskus
joulun aikoihin, mutta mä en siihen touhuun ehtinyt
vielä silloin tutustua. Nyt löysin IG:n taas uudestaan ja innostuin :)
Kuvia ei ole vielä paljoa, mutta aion lisäillä niitä nyt runsaasti.

Jos teillä on instagram, niin mut löytää nickillä 
highwaytosun
Haluun myös löytää teidät instagramista ja seurata teitä,
joten jos seuraatte mua niin lupaan seurata takaisin! :)
Voitte myös kommentoida tähän postaukseen omaan IG-nimenne
niin voin alkaa seurata teitä! :) 
(helpompaa on ehk seurata mua eka koska en vältsii osaa löytää teitä vielä XD)

You can find me on Instagram with the nickname 
highwaytosun
Follow me and I'll follow you back ! :)



Huomenna tulossa taas postausta! <3

24 kommenttia:

  1. Jee alan kyllä seuraamaan! Mut löytää: jaanamau :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, seurasin sua takas! ;D

      Poista
  2. Voi kivaa, sullakin instagram! :) aloin seuraamaan =) mut löytää nimimerkillä marika_anniina !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi mäki seurasin sua takas!^^

      Poista
  3. jee mie aloin seurailee sinuu :p karolinawallinn

    VastaaPoista
  4. vihdoinkin! tätä hetkee oonki oottanu!! :)<3

    VastaaPoista
  5. Jesjesjes! Aloin heti seurata, haha :D mun on saaramarielena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee, seurasin sua heti takas!^^

      Poista
  6. Anonyymi2/4/13 18:58

    Kiva!:)
    Mun on anskuuu1234 :)

    VastaaPoista
  7. Jee ihanaa mun lemppari bloggaaja jäi myös koukkuun ;) hahha ! Olitki liittyny seuraan mua ja tietty seuraan sua myös ♥

    VastaaPoista
  8. Anonyymi3/4/13 00:10

    Jee !!! Seuraamaan<3

    VastaaPoista
  9. aloin myöskin seurailemaan! :)
    annikamalvela on mun instagram!

    btw mä löysin sun blogin niinsanotusti pari kertaa! ensin kommentoinkin sulle joskus aika kauan aikaa sitten että oltiin samassa koulussa ala-asteella! ylä-asteesta en oo varma koska oot muutaman vuoden vanhempi:) Nyt muutama kuukausi sitten löysin tän blogin jotenkin mystisesti uudestaan :D etten kadota tätä niin oon liittynyt lukijaksi haha :)
    Tää sun blogi on tosi pirteä ja positiivinen, sun postaukset aina piristää :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana juttu! ^^ Ihana et löysit, kiva et alat taas lueskelemaan :)
      Ja ei hitsi, ollaan oltu samas koulussakin.. Kyllä maailma on pieni! :D
      Kiitos hirveesti <3 sä piristit mun päivää just! (:

      Poista
  10. En oo tainnu koskaan aiemmin kommentoida, mut nyt ajattelin. Löysin blogis joku aika sitten vahingossa ja siitä lähtien on kuulunu vakkariblogeihin, mitä luen. :) Oot btw hurjan kaunis tyttönen ja vaikutat blogin perusteella tosi mukavalta ja varsinki avautumispostaukset on mahtavia, hyvää huumoria! :D ps. aloin seuraamaan! :> nimimerkillä paranoirz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuinka ihana kommentti sulta, kiitos ihan hirveesti <3
      oot ihana!! :'))

      Poista
  11. Anonyymi9/4/13 19:24

    Ei pitäny tämä ihan paikkaansa.. Aloin seuraamaan sinua, mutta et oo kyllä seurannu takasin. Ei sillä, ei sinun tartte minua seurata, mutta tämmösen huomion tein :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)))) Luulin et oisin saanut joku 30 seuraajaa ja sitten olisinkin voinut kaikkia seurata takaisin, mutta niitä tulikin sitten paljon enemmän.. :) käyn tässä joku päivä taas uudet seuraajat läpi :)
      Oon pahoillani, eikä hei mua kantsi seurata vain sen takia että saisi itse yhden uuden seuraajan itselleen :)

      Poista
    2. Unohin lisätäki tuohon että en mie sinua sen takia alkanu seuraan! :D Tuli vaan mieleen :)

      Poista
  12. Huomasin saman :) ei sillä että seuraisin vaan sen takia että seuraisit takaisin mutta kiinnitin vaan huomiota kun täällä kumminki sanot että jos seuraat, seuraan takaisin :)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...