10.6.2013

Huonepostaus

Tässä postausta jota multa pyydettiin jo pidemmän
aikaa sitten, eli huonepostausta! Asun nyt kesän Helsingissä vanhempieni omistamassa
talossa, joka on siis mun lapsuudenkotini. Oon tosi iloinen, että mulle
on jätetty tänne oma huone ja aina kun tuun Helsinkiin niin mulla on oma
paikka minne mennä. Mun huone on tosi simppeli, sillä vietän siellä tosi vähän aikaa,
ja oon pitänyt sen sisutuksen pitkälti musta-valko-linjalla, mutta muutamia
piristyksiä on tullut hankittua huoneeseen kesää varten, jolloin siis Helsingin
kodissani tulee oltua huomattavasti syksy-talvea enemmän. Mun huoneeseen
hankittiin mm. vaaterekki ja tuoli, ennen huoneessani ei siis ollut muuta kuin kaksi 
lipastoa, sänky ja vaatekaappi.












Tuossa vaaterekillä on siis mun lempparivaatteita, esim tän hetken ihan yhtä lemppariväriäni eli minttua ja tietty mustaa ja valkoista. Tossa alhaalla on pari paperikassia, jossa on muutamia huiveja ja parit kengät. Alusvaatteita säilytän tossa matalammassa lipastossa.



Mitäs tykkäätte mun huoneesta? :)
Iskeekö näin simppeli sisustus teihin vai sytyttekö värikkäämmästä?

Kiitos muuten kaikille Persoonallisen kalenterin arvontaan osallistuneille, kommentteja tuli paljon ja joka ikiselle teistä olisin voinut kalenterin lahjoittaa.. Tällä kertaa arpaonni suosi Petraa, jolle pistinkin jo sähköpostia! <3

Ihanaa viikonjatkoa kaikille, jaksamista viikkoon!<3

26 kommenttia:

  1. ihanan yksinkertanen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kiva kun tykkäät <3 (:

      Poista
  2. Näyttää ihanan viihtysältä.<3 oon kans haaveilu tuollasesta vaatetangosta mut ainakaan nykyiseen asuntoon ei vielä mahdu.:/ mut joskus vielä sellasen hankin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti <3 hih joo itekkin tykkään tosta, jotenki kiva saada vaatteita esillekin! Hanki ihmeessä! :D

      Poista
  3. Toihan on just ihana huone! ja ihanan siisti<3

    VastaaPoista
  4. oi ihana toi vaaterekki! mistä toi on? :0

    VastaaPoista
  5. Tosii kivasti sisustettu!^_~<3

    VastaaPoista
  6. Tosi ihana huone. Tykkään just tollasesta "simppelistä" sisustuksesta, ei mitään ylimääräistä turhaketta ympäri lattiaa ja huonetta, vain ne perusasiat. Ja pysyy myös siistinä helpommin kun ei tarvitse miljoonaa asiaa siirrellä/imuroida alta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihanasti sanottu <3 (: Sama homma, paljon jotenkin rauhallisempaa nukkuukin kun tavaraa ei oo liikaa (: ei häiritse mun "feng shuita" tai mitä onkaan ;D

      Poista
  7. tosi kivan näkönen :)<3 mä tykkään juuri tuollaisesta " simppelistä" sisustuksessa, missä ei oo mitään turhaa ylimääräistä :)<3 Ihanaa, että sulle on jätetty huone, jonne voit aina majoittua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Emilia murunen, oot ihana <3<3

      Poista
  8. Kaunis sisustus, ihanan yksinkertainen ja tyylikäs.:)

    VastaaPoista
  9. Ihana huone♥ Juuri niin täydellinen tuollaisen minäkin haluaisin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww, ootpa ihana! kiitos lala! <3

      Poista
  10. Oi miten kivalta näyttää! :) vaikka värimaailma onkin lähinnä mustavalkoinen, silti tunnelma on aika rauhaisa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Marika paljon <3 joo oon kyl samaa mieltä, ainakin ite saan tääl nukutuks hyvin;D

      Poista
  11. ihana banneri sulla ja siinä nuo vaatteet!<3 ja huone näyttää kans tosi kivalta! :)

    VastaaPoista
  12. Sulla on kiva huone, varmasti monen suomalaisen makuun :) Virossa huomaa ettei ne ihan lämpee sellaselle et kaikki on vaaleeta, aina pitäis olla joku pinkki seinä ja vihreet huonekalut, ainakin mun poikaystävän mielestä joka sanoo et suomessa sisustus on ihan kamala melkein kaikissa kodeissa..pyh! :D Haluisin kans noin vaaleet lattiat mein kämppään! Musta+valkonen on aina tyylikästä, ja noi vihreet vaatteet rekissä tuo pientä väriä sinne :) Hyvä että sulle on jätetty toi huone! Mä joudun aina kotiin mennessä majottumaan pikkusiskon huoneeseen, joka on tapetoitu Justin Bieberin kuvilla ja sieltä löytyy kaikki maailman värit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep oon huomannu saman :D Mitä enemmän värii ja kaikkee ihanaa "erikoista" niin sen parempi. Mä muistan ku katoin jostain netistä asuntoja, ja siellä oli kämppä missä makuuhuoneen seinät oli oranssit ja parketti sellaista keltaisenruskeaa.. Mä vaan tiedän itteni, etten sais nukuttuu sellases huonees missä värit hyppii silmille :D
      Joo mä tiiän, toisaalta ymmärrettäväähän se on ettei vanhemmat ikuisesti voi huonetta pitää vaan odottamassa, tärkeintähän on että saat yösijan ;D

      Poista
  13. Voi onpa nätti huone :)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...