7.6.2013

Maximekkohullu

Heippa ihanat! <3
Mitä teille kuuluu? Onpa kivaa, että säät ovat hellineet meitä, nähtävästi ihan koko Suomessa! On ollut ihanaa viettää afterworkkia rannalla tai riippumatossa
omalla terassilla.. Ainoastaan tänään töihin mennessäni huomasin, että tästä tulee sään
kannalta vähän surkeampi päivä, toivotaan että se tuosta selkeytyisi. Olen siis aloittanut
nyt kesätyöni eräässä lakitoimistossa, ja tykkään kyllä hirveästi! :) Ei edes harmita istua sisällä päivät pitkät. 

Viime viikolla kun olimme Juuson kanssa vähän mökkeilemässä ja muutenkin kiertelemässä
Suomea, poikkesimme Ideaparkissa. Kiertelin muutamia vaatekauppoja (tästä "muutamasta" meillä on varmaan eri käsitys ;)) ja Juuso pääsi tutustumaan Ideaparkin käytävillä oleviin penkkeihin! :)) Oikeastaan ainoastaan GinaTricottiin hän suostui tulemaan sisälle kun tarvitsin makutuomaria tämän mustan maximekon suhteen. Näytin kyllä toistakin väriä ja tuomio 
oli selvä - otan mustan. Hintakin oli vain 14,95€.





Maksimekko on ehdottomasti mukavin vaate mitä voi olla, ja 
mun mielestä se on aina ihana katsella naisia pitkissä mekoissa, on se niin nättiä!
(huom. "katsella naisia" ;) grau!)
Kuva mekosta GinaTricotin sivuilla tässä. 
Ja ainiin, tämä oli toinen vaihtoehtoni, mutta päädyin mustaan, sillä
harmaan maximekon jo omistan. 

Mitäs tykkäätte?
Ootteko itse maximekkoihmisiä? :)

Ihanaa viikonloppua muutes, sehän alkaa tänään!! <3

ps. Postausehdotuksia?!:)
 

45 kommenttia:

  1. Aivan upea sun päällä toi mekko!:) mäki oon ihan hullaantunut maximekkoihin nyt, ostin peräti 3kpl :D ne on vaan niin mukavia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Lara (: No niinpä, ne on kyl ihan parhaita, iteki rakastan <3!

      Poista
  2. Tuota samaa mallia olen haaveillut itselleni myös! Näyttää hyvältä sulla tuo musta kyllä! Ehkä mäkin vielä kipaisen hakemassa itselleni tuon harmaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa oikeasti käydä, vaan 15euroo (: kiitos <3

      Poista
  3. Anonyymi7/6/13 12:53

    voi vitsi miten ihana <3 sulle sopii maksimekot ku oot tollainen kaunis ja pitkäsäärinen tyttö<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii kiitos kovasti, ihana olet <3

      Poista
  4. Maksimekot on kyllä älyttömän näppäriä keksintöjä! Mulla on ollut jostain syystä vaikeuksia löytää itselleni kivoja malleja, mutta nyt omistan jo muutaman :) Toi mekko on tosi nätti, tulee taas himottelut lähteä shoppailee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin, niin mukavia ja kivannäköisiä :) Joo sopivia malleja on vaikea löytää, et varmasti on sopivan pituinen ja paksuinen (:

      Poista
  5. Voi että, kun toi ihana mekko sopii tollaselle kaunokaiselle niiin hyvin! Ja hahhah, nauroin tolle grau.. :DD

    VastaaPoista
  6. Ihana mekko! :D Samoin sinä!! Ja minusta pitkät mekot ovat todella kauniita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos lala <33! No niin onkin!!

      Poista
  7. Heh, tuttua toi miehen kiduttaminen vaatekaupoilla :D Ex ei suostunut tulemaan edes kauppaan sisään, onneks nykyinen kanssa on helppoa, se suostuu tulemaan shoppailureissuille, ainakin yleensä ;)
    Sopii toi mekko sulle kyllä tosi hyvin, just senkin takia kun oot niin pitkä! Pelkään et kompastuisin siihen, oon vaan 165 cm :D Nooh ehkä joskus.. :)
    Hyvää viikonloppua!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Mä itseasiassa tosi harvoin pyydän Juusoa mukaan shoppailemaan, mutta sit jos esim. satutaan jonkun kaupan ohi niin kyllä Juuso aika usein sinne perässä tallustaa. :D Ja usein haukkuu kaikkia vaatteita!:D
      No mut hei onhan niitä maksimekkoja iha hirveesti jotka on just alle 170 senttisille! Kiitos samoin!(:

      Poista
  8. Mä oon kans ihan hulluna maximekkoihin ♥ ihan parhaita ! Tosi ihana tuo sinun valitsema ja sopii niin hyvin sulle :) ihanaa alkavaa viikonloppua muru ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! kiitos kovasti murunen<3<3

      Poista
  9. Anonyymi7/6/13 14:14

    sä oot kyllä paras tekee noita budjettilöytöjä! :D Oot hyvä esimerkki ettei aina tarvii käyttää satoja euroja näyttääkseen hyvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti, oon täysin samaa mieltä kanssas (:!

      Poista
  10. ihana mekko, ihana sinä! pitää varmaan hakee samanlainen, toi on tosi kivannäkönen :) mulla on toistaseks vaan yksi harmaa maximekko mut tosta mustasta tulis kans hyvä kaveri sille ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti ihana Jannina <3 Käy ihmeessä, musta on niin helppo väri!!:)

      Poista
  11. Mä en itseasiassa omista ainuttakaan maximekkoa. Ohi aina kävelen kun niitä näen. En oo ikinä päätyny sovittamaan yhtäkään päälle asti. Ehkä ens kerralla sovitan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sovita ihmeessä, saatat yllättyä kuinka hyvältä ne näyttää! ;)

      Poista
  12. Voi ihanuuus kaunotar!<3 :) Ihana mekko, mää olen aivan rakastunut maximekkoihin! :)

    VastaaPoista
  13. Oiii onpa nätti mekko! Kiva että töissäkin on mennyt hyvin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti kiitti Annina!(:

      Poista
  14. Anonyymi7/6/13 21:58

    ihana mekko! pukee sua tosi hyvin :) ite oon saman pitunen ku sä, mut en oikee osaa nähä itelläni tällästä :D en tiiä mikä siinä mättää, en oikeen tykkää käsistäni ni ehkä se on syy siihen! ehkä joskus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti (: Kannattaa kokeilla kaikkii erilaisii mekkoja, ihan varmasti löytyy sopiva!(:

      Poista
  15. Hyvältä näyttää! Mä oon niin tappi, että vierastan edes kokeilla makseja, mutta kaikilla niitä on kohta, niin ehkä mä kokeilen jossain vaiheessa.. ;)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 todellakin kokeilet! :D Niitä löytyy nykyään niin monessa ei pituudessa.

      Poista
  16. Anonyymi8/6/13 00:35

    Hyvin passaa! mulla on sama sinisenä ;) Maxit on ihania, tälle kesälle jo kolme uutta hankittuna :D

    VastaaPoista
  17. Ihana mekko! Haluisin niiiiin kovin käyttää kans tollasta, mutta kun oon niin kääpiö et noi on kaikki mulle liian pitkiä :( kaikki laahaa maata ja pitäis pitää jumalattomii korkkareita, jos haluis et helmat pysyy puhtaana :D upea Vilma<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana<3! (: Haha joo korkkarit on yks vaihtoehto, mutta nykyään maxeja löytyy ihan kaiken pituisilleki, oon huomannu et osa on mulle liian lyhyitä ja osa taas liian pitkiä!

      Poista
  18. En ite oo maksimekkoihmisiä, mutta sulle sopii kyllä erityisen hyvin! (:

    VastaaPoista
  19. Anonyymi8/6/13 21:52

    Ihana mekko ja ihana sinä! :) tee postaus sun kesävaatteista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti <3 Hyvä idea!!(:

      Poista
  20. Hei,
    Tää blogi on kyllä aivan paras :) En muuten tykkää lueskellä blogeja, mutta tämä sattu tässä vasta osumaan silmään ja jäin heti koukkuun.. Jos saa kysyä niin ooks 21 vuotta vanha? Ja missä päin asustat?
    Oot kyllä aivan upean kaunis ja sulla on upea vartalo ja varmasti ihana luonnekkin! Jollaki tapaa inspaat mua tän laihdutuksen kanssa :)Vielä semmoista että käytätkö paljonkin meikkiä arkena?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai tuollahan sanottiin iästä jotain ja miten voit olla 175cm pitkä?! Et kyllä näytä yhtään niin pitkältä :)Oon aina luullu et oot kauhean lyhyt...

      Poista
    2. Kuvakulma yleensä lyhentää ja eihä valokuva kerro totuutta :D jotkut lyhyet näyttää tosi pitkält valokuvis ku ottaa oikeest kuvakulmast esimerkkinä vaikka Cruisen Tom :D:D

      Poista
    3. Voi kiitos kovasti, ihana kommentti Sinulta <3 mulle tuli tästä tosi hyvä mieli, kuinka ihana kuulla että inspiroi jotakin.. <3
      Joo siis oon 21-vuotias ja opiskelen Tallinnassa mutta asun kesät Helsingissä (: En käytä meikkiä arkena oikein ollenkaan, töihin en itseasiassa ikinä meikkaa mut iltaisin saatan pistää meikkiä jos näen kaveria! ja jooo siis kuvakulma hämää, osa mun kuvista on ylhäältä päin otettuja (kun poikaystävä ottaa) ja silloinhan näyttää vähän lyhyemmältä.. (:
      kiitos vielä kivasta kommentista, kiva että tykkäät blogistani ja heh, musta ^^<3

      Poista
  21. Rakastuin tohon mekkoon ja oli ihan pakko hakee sellanen ku maksoki vaan 15 euroo... (: ja siis se oli mule pikkasen liian pitkä mutta sen saa lyhennettyä ompelukoneella helposti, on kyllä tosi mukava päällä!

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...