18.9.2013

Uusi tukka!


Heippa! <3 Mulla oli siis lauantaina kampaaja täällä Tallinnassa, Stockan yläkerrassa sijaitsevassa Desiree-kampaamossa. En vielä edellisenä iltana tiennyt mitä oikein lähden hakemaan, joten annoin kampaajalleni aikalailla vapaat kädet. Päätettiin sitten kampaajan ehdotuksien jälkeen, että hankkiuduttaisiin nyt eroon tuosta liukuvärjäyksestä, nostettaisiin vaaleita raitoja ylös ja värjättäisiin tyvi mahdollisimman lähelle mun luonnollista väriä, jotta mun ei tarvisi olla jatkuvasti värjäämässä tyvikasvua. Päätettiin myös leikata huonoja latvoja pois ja lyhentää tukkaa hieman edestä, jotta siitä tulisi helpommin muotoiltava.

Tää kampaajan ottama jälkeen-kuva on ehkä paras kuvastamaan todellista lopputulosta, 
nää vessassa otetut kuvat on melko kellertäviä!

Oon ite tosi tyytyväinen lopputulokseen!! :) Latvoista leikattiin noin 3-4 cm pois ja lopputulos oli paljon luonnollisempi kuin lähtötilanne. Ensimmäinen toive jonka kampaajalle kerroin, oli että saisin freshimmät ja hyväkuntoisen näköiset hiukset. Kampaaja itsekin sanoi, että latvojen vaalentaminen eli tuo liukuvärjäys oli kyllä ottanut veronsa mun hiuksista, joten se muutama sentti pituudesta pois teki todellakin hyvää.

Väristä tykkään myös ihan hirveästi. Juuren väri on nyt todella lähellä mun omaa luonnollista väriä ja ihanaa, pääsin vihdoin eroon tuosta noin tarkkarajaisesta liukuvärjäyksestä. Vaikka muutos ei ole mikään dramaattinen, huomaan eron jo siinä, kuinka paljon valoa raidat antavat kasvoillekin ja kuinka sileiltä hiukset tuntuvat kun haron niitä.




Mä tiedän, että monet teistä ehdottivat mulle sitä punaista. Mulla ei ollut kuitenkaan rohkeutta siihen, VIELÄ.. Kampaajakin sanoi, että tehdään sun hiuksista nyt tälläinen hieman punertava, kuparinen brune, jotta sitten jos jossain vaiheessa sen punaisen haluat laittaa, niin se ei ole kerralla niiiin iso muutos.
Ja jos jotain teitä kiinnostaa, että kuinka paljon koko tämä lysti maksoi täällä Tallinnassa, niin menin siis yhdessä siskoni ja äitini kanssa ja meidän kaikkien kolmen tytön tukat (eli kolme tyviväriä, kolmet raidat ja kolmet hiustenleikkaukset, pesut jne) maksoivat yhteensä 150 euroa. 




Vaikka tämä ei mikään kauneusblogi olekaan, niin haluan 
esitellä teille mun hiuksiin liittyvät lempparituotteet:


  • Schwarzkopfin hiusöljy/seerumi, jota pistän pari kertaa viikossa latvoihin. Tätä en tosin oo käyttänyt kuin vasta 3 viikkoa, mutta tykkään tästä jo nyt ihan hirveästi! :)
  • Batisten kuivashampoo, joka sopii bruneteille hiuksille, eikä tee niinkuin muut kuivashampoot ovat mulle tehneet: eli saa mun päätä näyttämään siltä kuin mulla olisi hilsettä... :D
  •  Schwarzkopfin Got2b-hiuslakka
  • Schwarzkopfin Moisture kick -hiuksiin jätettävä hoitoaine, tykkään tästä tosi paljon koska mun tukka on tosi helposti takkuuntuvaa sorttia.
  •  Ja takuista puheen ollen, tässä on mun oma takkujenselvittäjä! En löytänyt Tallinnasta mistään TangleTeezeriä, mutta Stockkan myyjä sanoi, että tämä NoTangle ajaa saman asian, eikä eroa mitenkään muuten TangleTeezeristä paitsi että tässä on kahva. Pakkauksessa oli myös mukana seerumi ja pari hiusnaamiota. 

Nyt haluan ihan ehdottomasti tietää: 
mitäs te tykkäätte uudesta tukasta?! :)

<3: Vilma

42 kommenttia:

  1. iiiihanat hiukset kaikinpuolin <3 että toi väri on niin herkullinen, sopii sulle ku nenä päähän :)! Toi sun 'tangle teezer' saattaa olla muuten aikas paljon kätsympi ton kahvansa kanssa, kun mulla ainakin se alkuperäinen teezeri tippuu koko ajan kädestä ja sitä onkin kiva onkia jostain vessanpytystä joka kerta...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kiitos paljon ihana <3
      hahaha repesin tolle vessanpytystä onkimiselle :D toi on kyllä aika kätsy, oon tykännyt!

      Poista
  2. Noista hiuksista tuli ihan mahtavat! :) sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
  3. näyttää ihan sairaan hyvältä <3!

    VastaaPoista
  4. ihan loistavat, mä itseasiass sulle sillo ehdotinki siihe yhtee postauksee et vaaleita raitoja!:)

    VastaaPoista
  5. Tosi ihanat hiukset! <3 :)

    VastaaPoista
  6. aivan ihanat, näyttävät niin upeilta mustaa paitaa vasten!<3

    VastaaPoista
  7. Voi miten ihana tuli! :) tosi ihana asu tossa vikassa kuvassa muutenkin. Ikävä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos muru <3 Mullaki sua iksu <3

      Poista
  8. Niistähän tuli ihan tosi upeet!:) käytän ite kans tota samaa hiuksii jätettävää hoitoainetta, toimii hyvin ku on tappanu hiukset blondaamalla ni toi on kyllä mulla hoitanu tosi hyvin nää hiukset kuntoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Joo toi on ihan loistava, pelastaa kans hiusten sähköisyydeltä! (:

      Poista
  9. voitko nyt oikeesti kertoa, onko sulla tallinnasta hankitut superdojot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Superdojot" :DD hieno kommentti hermanni :)))

      Poista
  10. Hitsi miten upeet, mä haluun samanlaiset =)

    VastaaPoista
  11. Huh ihan mahtavat hiukset! <3

    VastaaPoista
  12. ooh oot niin kaunis!

    VastaaPoista
  13. Voi että miten upeat hiukset, vetivät ihan sanattomaksi!! <3 Wow!! En kyllä käsitä miten joku ihminen voi olla niin kertakaikkisen upea sisältä että ulkoa kuin sinä Vilma! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kuinka ihana kommentti sulta!! <3 tuli tosi ihana mieli tästä. Kiitos ihan hirveästi <3

      Poista
  14. Hyvältä näyttää! :)

    VastaaPoista
  15. Wow kuinka kaunis nainen. Oisit varmaan kaljunakin ihan käsittämättömän upea. Eli siis hienot ovat hiuksetkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D haha voi kiitos paljon <3!

      Poista
  16. Ihanat!! Teittekö raidat värinpoistolla vai vaalennusvärillä? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! (: Vaalennusvärillä!

      Poista
  17. tosi freshit ja ihanat! love it! <3

    VastaaPoista
  18. Omapa ihanat hiukset, sopii todella hyvin sulle♥

    VastaaPoista
  19. Nätti Vilma niinkun aina :)!

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...