4.10.2013

Ostokset talvea varten

Oon nyt tehnyt kaikki tarvittavat hankinnat talvea varten! Kenkäpuolta koristavat 2 saappaat ja "uggit", ja takkeina toimivat 1 untuva- ja yks villakangastakki. Nyt tähän jengiin liittyivät vielä uusimmat ostokseni: yhet uudet nahkasaappaat ja untuvatakki. Pipoja ja kaulahuiveja mulla jo on, enää uudet hanskat puuttuvat. Pelkään jo nyt niitä -20 asteen pakkasia, joten mun oli pakko tehdä nää ostokset jo tälleen syys-lokakuussa :D

Muistatteko kun kysyin teiltä niistä ylipolvensaappaista? Halusin siis hieman yli polven tulevat, korottomat, kivannäköiset, mutta samalla hyvää laatua olevat edulliset saappaat. (mahdoton yhtälö?!) Kävin tälläisiä ettimässä muutaman kerran ja olin jo luovuttamassa, kunnes löysin nämä. Näin nää mallinukella, ja tajusin heti että mun on pakko saada nää, nää on juuri sellaiset kuin toivoinkin! Ongelmaksi etsinnässä muodostui se, että kaikki saappaat jotka tulivat reiden pituudelle, olivat liian löysät, eivätkä näyttäneet oikein kivalta. Nää on just polvenpituiset, ja seisoessa ne peittävät polven ja istuvat joka puolelta super hyvin.





Saappaat ovat siis Mötivi -nimisestä kaupasta Kristiine-keskuksesta, ja maksoivat 70 euroa. Ostin ton H&Mn mustan mekon sellaiseksi arkimekoksi, jota voi pitää mustien sukkahousujen kanssa.





Tää takki oli myös rakkautta ensisilmäyksellä, en ees kokeillut muita. Mun kaikki muut takit on mustia, joten halusin jonkun vähän vaaleamman sävyisen takin tänä vuonna. Tossa on huppu, jonka saa irti, ja luultavasti tuunkin pitää tätä ilman huppua. Tää untuvatakki on NewYorkerista ja maksoi 80 euroa.

Mitäs te pidätte näistä ostoksista? :)

Oon ite tosi tyytyväinen näihin, sillä pelkäsin aluksi että joudun pulittamaan pelkistä saappaista joku 150 euroa, mutta nyt tällä rahalla sain hyvät kengät ja myös untuvatakin. Onneksi muuten mun äiti tulee käymään täällä Tallinnassa huomenna ja se tuo mulle samalla takin, sillä toi nahkatakki alkaa kohta olla vähän liian viileä ja toi untuvatakki on taas vielä liian lämmin. Tarviinkin jotain "välimuoto"-takkia nyt!

Meillä on Juuson kanssa rauhallinen ilta tänään tiedossa. Käydään syömässä yhessä tosi kivassa ravintolassa ja sit jatketaan iltaa leffan ja pienten herkkujen parissa. 

Aivan ihanaa viikonloppua kaikille!! <3

26 kommenttia:

  1. toi takki!!! Mä haluun!! :( Ärsyttävää, kun Helsingissä ei oo newo yorkerii !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helsingin New Yorker sijaitsee Itiksessä :)

      Poista
    2. Hihi, toi on kyl kiva takki. (:
      Ja niinkuin tossa yo. kommentissa sanottiinkin, niin New Yorker löytyy Itiksestä (:

      Poista
  2. Ihanat kengät. Mikä sun jalankoko on?

    VastaaPoista
  3. Noi saappaat on niin ihanat :)

    VastaaPoista
  4. Apuaaa noi saappaat on tosi ihanat ja jotenki niin sun tyyliset! :) toi takki on kans tosi kiva ja sopii kans sulle ihan super hyvin :) ja oot taas niin upee!! :) mäki oon varautunu talveen ostin kans tosi paksun maiharin ja kengät. Ja toivottavasti kovia pakkasia ei tuu viä hetkeen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi tosi paljon!! <3 noi saappaat kolahti muhun kyl ihan täysin..
      Toivotaan joo kuitenkin että säät ei vielä hetkeen kylmene pakkasen puolelle..

      Poista
  5. Täydelliset saappaat!! Tiiätkö, oon ite metsästäny epätoivosesti just saman tyylisiä korottomia ylipolvensaappaita jo monta vuotta.... Vielä ei oo tärpännyt, mutta ehkäpä tänä syksynä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti eve <3 kyllä sä tänä vuonna vielä löydät! Viimeistään nettikaupoista löytää tositosi kivoja :)

      Poista
  6. Mä en vois itelleni pukea ikinä tollasia kenkiä, tai ainakin musta tuntuu ettei ne sopis mulle. Mut sulla noi näyttää täydellisiltä ja sopii muutenki tosi hyvin!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hassuu, miks ne ei sulle sopis? :D Kiitos paljon, on nää kyl ihanat :)<3

      Poista
    2. Noku oon niin lyhyt ja mulla on niin lyhyet jalat, et näyttäisin pikku lapselta joka on lainannu äitinsä saappaita :DD

      Poista
  7. Oot niin kaunis=)

    VastaaPoista
  8. Nuo saappaat on kyllä ihanat!:)

    VastaaPoista
  9. Voi vilma, oon niin iloinen kun annat hyvää esimerkkiä nuorille tytöille jotka lukee tätä blogia! Kannattaa ostaa lämpimät ja mukavat talvivaatteet niin ei tarvitse palella kireässä nahkatakissa ja piikkikoroissa :) ja silti voi näyttää yhtä tyylikkäältä kuin sinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii kuinka ihana kommentti, kiitos kovasti <33

      Poista
  10. Oot niin kaunis!<3

    VastaaPoista
  11. harmittaa niin paljon! etin just tollasii saappaita talveks ku vanhat on menny rikki :( tiedänkö onko tota kauppaa suomessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kampista löytyy!! (: käy kokeileen!

      Poista
  12. Oot tosi kaunis :)
    http://saarasr.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. uulalaa mitkä saappaat! aivan ihanat<3

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...