28.10.2013

Ostoksia ja kuulumisia

Heippa heippa ihanat <3 Oon ihan mykistynyt tuosta kysymysmäärästä mikä tuli tohon viimeisimpään postaukseen, kiitos hirveästi! Teen vastauspostauksen ihan tässä lähipäivinä.

Viikko Suomessa oli ihana. Näin kavereita, rentouduin, lenkkeilin, näin perhettä ja olin vain yksiksenikin. Huomasin muuten, että välillä on tosi hyvä olla ihan vain yksin. Täällä Tallinnassa oon Juuson tai jonkun muun ihmisen seurassa melkeimpä 24/7, joten oli ihana viettää pari iltaa ihan yksin, katsoen Netflixistä lempparisarjoja. Kävin myös pari kertaa lenkillä yksin, ja oli niin rentouttavaa vain miettiä omia asioita ihan rauhassa. 

Kävin myös Helsingissä ollessani shoppailemassa. Mukaan tarttui kolme lämmintä neuletta viileneviä ilmoja varten, miksi isot pehmeät neulee on niin ihania?




Hopeanvärinen rento neule, Seppälä


Vaaleanpunainen pehmeä neule H&M:stä



Ja H&Mltä myös tämä valkoinen "neulemekko" :)

Mitä tykkäätte, mikä näistä on lempparinne? :)


Mä oon muuten ihan älyttömän innoissani kaikesta tällä hetkellä. Viikon loma Helsingissä antoi ihan hirveästi puhtia tähän arkeen. Kävin Ikeassa ostamassa kynttilöitä ja kaikkea pientä tänne kotiin, ihanaa päivittää kotia vähän jo talveen ja kohta lähenevään jouluun. Alle kahden viikon päästä on mun synttärit ja me aiotaan järjestää täällä meillä synttäribailut ja samalla vihdoin viimein tuparit, vaikkakin varmaan puolet meidän tulevista vieraista ovat käyneet meidän kotona jo.. :D Ja sitten oon vielä innoissani tulevasta matkasta Dominikaanisiin, joka koittaakin tasan kahden kuukauden päästä. Huh, mitähän vitamiini-yliannostuksia oon ottanut, kun yleensä syksyisin oon helposti sellainen synkistelijä!

Aivan ihanaa viikon alkua ja positiivista alkutalven mieltä kaikille!:)

20 kommenttia:

  1. Voi ihana Vilma<3

    VastaaPoista
  2. Ihanuuksia ja ihana sinä<3

    VastaaPoista
  3. Oot niin kaunis!!

    VastaaPoista
  4. Neulemekko pitääkin kotiuttaa :)

    VastaaPoista
  5. toi hopean värinen on kyllä ihana

    VastaaPoista
  6. Ihanan pirteä postaus ♥ ihania uusia ostoksia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun tykkäsit Emilia, kiiiitos <33

      Poista
  7. Ihanan hempeen värisiä neuleita:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ovat kyllä kaikki tota hempeysluokkaa! (:

      Poista
  8. Ihania! Neuleet on ihan parhaita vaatteita talvella ja näin syksyllä ku on kylmä. Oot kaunis :)

    VastaaPoista
  9. Ihanan positiivinen postaus ja oot kaunis <3

    VastaaPoista
  10. Voi oot niin kaunokainen etten kestä!<3 ihanan värisiä neuleita :))

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...