1.11.2013

Inspiration Blog Awards

VUODEN INSPIROIVIMMAN BLOGIN
ÄÄNESTYS ON NYT KÄYNNISSÄ


Voi jestas kuinka tämän tytön suu loksahti auki, kun Indiedaystä laitettiin mulle sähköpostia jossa kerrottiin, että mun blogia oltiin ehdotettu Inspiration Blog Awardseihin ehdolle Lifestyle-osioon. Mun pikku blogisella on suuri kunnia olla ehdolla tässä sarjassa, vaikka hieman hymyilyttikin kun näin mitä muita blogeja Lifestyle-osiossa on ehdolla: 90%:lla muista blogeista on moniamonia satoja ja jopa tuhansia lukijoita, on bloggaajia jotka tekevät tätä ihan työkseen - ja sitten siellä kurkistaa Highway to Sun. Tuli sellainen "pikku-aasi yksisarvisten joukossa" -olo. 

Suuri kiitos niille ihanille, jotka olivat mun blogia tähän kilpailuun ehdottaneet, KIITOS <3
Voitonmahdollisuudethan tuntuvat tällä hetkellä olevan enemmän tuolla promillen tasolla, mutta mulle merkitsisi silti jokaikinen ääni todella paljon. Eli jos haluat antaa äänesi Highway to Sunille Blog awardseissa, voi tehdä sen TÄÄLLÄ, valitsemalla Highway to Sunin Lifestyle-osiosta. Kiitos suuresti äänestäsi <3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...