5.12.2013

Strip away the fear, underneath, it's all the same love

Heippa ihanuudet! :) Huhheliheijaa, lasken täällä päiviä: tasan 15 päivää joululomaan ja 23 päivää lähtöön Dominikaaniseen tasavaltaan. 2 kurssia jo hoidettu, 5 kurssin kokeet vielä edessä. Oon lukenut niin paljon ja hiihtänyt tätä koti-koulu-sali-koti -väliä nyt sen verran, että veikkaanpa, että tossa 15 päivän päästä on aika hemmetin kiva fiilis istua laivassa matkalla Suomeen lomalle. 

Toisaalta tälläinen "tylsä" elämä on ihan kivaa välillä. Ensinnäkin, tää on aika halpaa: kun ei käy päivittäin kavereiden kanssa syömässä tai juhlimassa, eikä ole aikaa shoppailla tai käydä jatkuvasti leffassa ja kahvitteluilla, säästyy aika paljon rahaa. :D Ja kun koko ajan on hieman kiire, tuntee itsensä hirveän tehokkaaksi. Oon myös nykyään melkein koko ajan ilman meikkiä, koska aina kun oon liikenteessä, oon joko menossa salille tai tulossa salilta, niin en mä sinne enkä sen jälkeen viitti enää laittautua. Tänään oli ensimmäinen päivä tällä viikolla kun meikkasin, sillä mulla oli tänään yksi presentaatio koulussa enkä oo menossa tänään enää salille. Veikkaan kyllä, että tää muutamien päivien meikittömyys aina välillä tekee ihan hyvää iholle :)

Paita Terranova / Farkut Dr Denim / Kengät NewYorker / Karvaliivi Seppälä

Tällä asulla olin tänään liikkeellä. Oli muuten kummallinen ilma, oli melko lämmintä, mutta silti kouluun mennessäni satoi ihan hirveästi lunta. Mulla oli toi pörröinen karvaliivi päällä, ja jostain syystä kaikki lumihiutaleet jäivät sen päälle eivätkä sulaneet vähään aikaan edes kun tulin sisälle, ja loppujenlopuksi näytti siltä, että liivi olisi ollut täynnä hilsettä. Hilse-liivi.
Tää hilse karvaliivi sai huomiota osakseen myös silloin kun menin tänään koulun jälkeen käymään kaupassa. Eräs vanha nainen jonossa takanani kysyi multa (englanniksi), että "miksi ihmeessä käytän tälläistä nuttuista karvakasaa, kun on kauniita aitoja turkkejakin ja turkisliivejäkin tarjolla??" Vastasin vain nopeasti sen enempää miettimättä että "hyi, mä en kuollutta eläintä pistä päälleni!", kunnes huomasin, että naisella itsellään oli päällään semmoinen noin 50  jäniksen vaatinut kammottava kaks metriä pitkä turkistakki.. :D Nainen huomasi mun ilmeen ja vastasi mun kommenttiin vain kohauttamalla olkiaan ja naurettiin molemmat vähän. Siinä me sitten seisottiin, hän jänöjussiensa ja minä pörrö-karvakasani kanssa. Ei sitä toisen ihmisen mielipiteitä tai arvoja voi noin vaan alkaa muuttamaan, ja taidettiin siinä molemmat tajuta se. Kaikki tekevät omat valintansa :)

Mä en tiedä miksi puhuin teille just kappaleen verran karvaliivistä. Varmaan joko siitä syystä, että a.) en mieti yleensäkään hirveästi mitä teille täällä puhun, tai sitten siksi, että b.) mulla ei tän ihmeempiä asioita ole tällä hetkellä kerrottavana :D t. koulu-sali-kotirotta<3


Ihanaa ja höpsöä viikonlopun alkua kaikille! <3 

30 kommenttia:

  1. oiii, oot niin upeena taas <3 toi karvaliivi on täydellinen!!

    VastaaPoista
  2. KAUHEE MUMMO!! :D

    VastaaPoista
  3. Haha paras tarina vähään aikaan :D

    VastaaPoista
  4. Siinä me sitten seisottiin, hän jänöjussiensa ja minä pörrö-karvakasani kanssa. Ei sitä toisen ihmisen mielipiteitä tai arvoja voi noin vaan alkaa muuttamaan, ja taidettiin siinä molemmat tajuta se. Kaikki tekevät omat valintansa :) <--- Ihanasti sanottu :')<3

    VastaaPoista
  5. oot niin kaunis ja seksikäs!<3<33

    VastaaPoista
  6. ihana asu :)

    VastaaPoista
  7. laita kuva ilman meikkii! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo pitänee laittaa :) Kyllä niitä täältä löytyy jos oikein selailee.

      Poista
  8. Mitä sulla on otsassa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, yhdistelmä kuivashampoota, meikkiä ja huonoa valoa :D

      Poista
  9. tosi nätti asu <3

    VastaaPoista
  10. Ihana asu :) nauratti kyllä toi kauppa juttu :D en kyllä itekkää laittais yhtään tapettua eläintä päälleni, pelkkä ajatus on aika ällöttävä.. Mutta kaikilla omat mielipiteet niinkun sanoitkin tossa, joku tykkää joku ei. Oot tosi nättinä taas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon <3 Jep, näinhän se vain menee. Ja vaikka kuinka haluaisi joidenkin ihmisten mielipiteitä ja arvoja muuttaa, niin ei se vain ole mahdollista, eikä reilua.

      Poista
  11. Kirjoitat niin suloisesti :) ja oot todella kaunis, luen sun blogia oikeesti joka päivä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan ihana kommentti! Kiitos hirveästi <3

      Poista
  12. Jee ihanaa ettet käytä oikeita turkiksia :) haha ihana toi "hyi, mä en kuollutta eläintä pistä päälleni!" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos, juu se tuli kuin apteekin hyllyltä. :D

      Poista
  13. Minusta hyvä ja opettevainen tuo liivitarina:) Kivalta näyttää asu ja tosi upeat nuo sinun hiukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Tania, kiva kommentti <3 :)

      Poista
  14. Minkälainen uintiohjelma sulla on? Luin tuolta aiemmin, että käyt uimassa ja kaipasin siihen vinkkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva että säkin käyt :) Juuso oikeastaan määrää joka kerta mitä teen, mutta yleensä uin joku 700-800 metriä kerralla. Pari kertaa oon tehnyt näin
      100 metriä lämppää (mitä uintia sitä nyt silloin sattuu mieli tekemään)
      200 metriä rintauintia
      100 metriä vapaauintia tauotettuna
      200 metriä rintauintia (4x50 keskittyen tekniikkaan = Juuso opettaa)
      200 metriä potkuja laudan kanssa (esim delffareita, vapaauinnin potkuja ja sammakkopotkuja) :D
      Tässä mul menee yleensä noin 45 min, ja oon sen jälkeen jo ihan poikki :D

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...