21.2.2014

10 facts about me

Muutamassa blogissa oon törmännyt 10 faktan postauksiin, ja aattelin toteuttaa itekin nyt tälläisen. Yritin keksiä jotain, mitä te ette vielä musta tiedä, koska ketään ei oikeasti kiinnosta lukea että "Moi oon Vilma, mulla on siniset silmät" -tyyppistä löpinää. ;D Haha, ohessa myös päivän asu-kuvat! :)


1. Olen harrastanut pienenä telinevoimistelua.  Multa ei löytynyt yhtään inspistä tätä lajia kohtaan, ja olin surkein koko ryhmästä. (nää asiat liittyi varmaan jotenkin toisiinsa, hmm) Ainoat jutut mistä tykkäsin oli kaikkien temppujen tekeminen niillä tangoilla/telineillä, ja niiden nauhojen heilutteleminen. Me kuitenkin vietettiin tosi vähän aikaa tangoilla vaan tehtiin ihan hirveästi kaikkia kärrynpyöriä ja kuperkeikkoja jne ja ne oli mun mielestä tosi tyhmiä (lue: en osannut tehdä niitä, ja se ärsytti). Kaikki muut tytöt siinä ryhmässä oli muutenkin jotain telinevoimistelun kahdeksansia ihmeitä ja sepäs jos jokin veti motivaatiotani vielä alemmas (lue: he olivat vain yksinkertaisesti parempia kuin mä ja en tykännyt siitä).
2. Mä en ikinä voi ottaa sitä ensimmäistä tuotetta kaupassa. Esimerkiksi jos olen ostamassa maitoa, en voi ottaa sitä ensimmäisenä olevaa purkkia enkä välttämättä edes tokaa, vaan mun on otettava esim kolmas. Se on niin outoa, en edes itse tiedä mikä syy tähän on.
3. Oon ihan hullu tekemään listoja. Joka kerta kun mennään viikonlopuksi Suomeen, mun on pakko tehdä pakkauslista. To-do-listat, ruokaostoslistat ja läksylistat on ihan arkipäivää mulle. Kauheen ahdistavaa jos ei voi kirjoittaa asioita ylös.

Asu
Paita ja housut H&M, kengät SPIRITSTORE
Laukku HERSECRET.FI

4. Pidän kalenteria enemmän päiväkirjamaisesti kuin kalenterimaisesti. Joitakin juttuja kirjoitan kyllä kalenteriin jo etukäteen, mutta useimmiten kirjoitan päivän menot vasta pari päivää myöhemmin. Tykkään kirjoittaa ylös myös päivän treenit ja sään.
5. Tykkään ihan älyttömästi Fazerin sinisestä, mutta tykkään syödä sitä vain sinä isona levynä, en patukkana tai pienempänä levynä, ne maistuu niin erilaselta, pahalta! :D
6. En tykkää Facebookista. Se on niin tylsä ja turha paikka. Onko teillä muuten mitään kriteeriä fb-kavereiden suhteen, että ketkä hyväksytte? Mä oon miettinyt, että mitä jos ottaisin nyt tavaksi sen, että en pidä ketään sellaisia fb-kavereina, joiden kanssa en ole jutellut mitään face-to-face vuoteen. Voi luoja, multa lähtis varmaan 200 face-kaveria ihan heittämällä! :D


7. Rakastan kauhuleffoja! Oon varmaan kertonutkin täällä jo, että ollaan katottu Juuson kanssa monia kymmeniä kauhuleffoja. Oon joskus miettinyt, että voisin tehdä postauksen mun lempparikauhuleffoista, jos teitä kiinnostaisi. Mun lähivuosien lempparimmat on olleet Sinister, The Conjuring ja Paranormal Activityt. Yliluonnolliset jutut on pelottavia, mut ei verentäyteiset murhaajaleffat. 
8. Oon muuttunut niin paljon kunnianhimoisemmaksi  kuin oon ennen ollut. Ennen en miettinyt niin paljon sitä, että mun on saatava hyviä arvosanoja ja hyvä työ, tai että mun täytyy tehdä paljon töitä jotta voin saavuttaa unelmani. Nykyään stressaan paljon enemmän koulusta ja haaveilen paljon suuremmista asioista kuin ennen.
9. Mä en oo ikinä kokenut minkäänlaista ikäkriisiä. Joo tiiän, ois ihan typerää tunteakaan, mutta oon huomannut, että monet vasta kakskymppiset ikäkriiseilevät aina vuosien kerääntyessä. :D Mun mielestä on niin siistiä, että elämään kuuluu niin monta eri vaihetta, koska ei kukaan nyt ihan oikeasti jaksaisi olla koko elämäänsä teini-ikäinen!?
10. Mulla ei ole hiustenpidennyksiä tai rakennekynsiä, mutta ripsienpidennyksiin oon täysin addiktoitunut. Ne on niin helpot! Arkena on niin helppoa kun ei tarvii paljoa meikkailla, kun meikittömätkin silmät näyttävät ihan kivoilta. 


Tälläisiä mä nyt keksin. Löytyykö teiltä samoja tapoja tai juttuja kuin multa? :)
Mitä tykkäätte muuten tästä astetta keväisemmästä lookista? :)

<3: Vilma

39 kommenttia:

  1. Onpa ihana asu! <3 ja ehdottomasti tee postaus noista kauhuleffoista, mäkin oon ihan hurahtanu niihin lähivuosina:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 (: joo täytyy kyl tehä! (:

      Poista
  2. Tuo kohta kun mainitsit, että et voi ottaa ensimmäistä tuotetta kaupan hyllyltä pätee jollain tavalla myös muhun. Ruoka ja kaikki sellainen, minkä näen, että se on kiinni eikä kukaan oo voinu avata sitä on ihan ok, jos otan sen ensimmäisen. Jos kyse on taas meikeistä ja hygieniatuotteista, joista korkin avaamalla saa jotain ulos, niin silloin mä en voi ottaa sitä ensimmäistä. Silloin otan mahdollisimman viimeisen tuotteen hyllystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama mulla, tää tuleekin esille eniten noissa kosmetiikkajutuissa, kuka nyt haluu mitään toisten kokeilemia meikkejä käyttää. Mä en kyl tiiä mikä toi mun juttu noissa tavallisissa ruokajutuissa on, esim maitopurkki - eihä sitä kukaa muu ku luultavasti myyjä oo koskenu :DD

      Poista
  3. Ihania juttuja susta!:)

    VastaaPoista
  4. Mulla sama etten ota ekaa tuotetta hyllyltä, mut sehän on vaan fiksua koska kaupoissa takana on ne ruuat joissa on pidemmälle päivämäärä ja ne on tuoreempia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha sepä se syy just on! ;D

      Poista
  5. Mullaki on toi että en ikinä ota sitä ekaa tuotetta, koska kaikki on koskenu siihen :D

    VastaaPoista
  6. Oot niin kaunis<3

    VastaaPoista
  7. Mulla on ton ikäjutun kans sillee että haluaisin joskus olla jo kahenkympin loppupuolella ku silloin varmaan jo tietäis mitä haluaa tehdä työkseen, olis jo töissä, olis ehkä pitkäaikainen poikaystävä, ehkä kohta lapsia yms.. :D mutta eihän se ikä tarkota että olis mitään noista mutta jotenki se on niin kiva ajatus ja olisin ihan mielelläni jo vanhempi! Ku jotkut taas sanoo että haluais "aina" olla 18 tai 19-vuotiaita ja se ihmetyttää mua suuresti :D mutta en oo mikää usein baareissa käyvä ja seki liittyy varmaan tähän.. Terveisin 19v lukiolainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin hyvin sanottu! Joka ikiseen vuosikymmeneen liittyy ne omat ihanat odotuksensa että mitä tulee tapahtumaan.. :) Tottakai joka ikään liittyy myös ne huonot puolensa, mut tää on niin siisti puoli elämässä (: tsemppiä opiskeluun! (:

      Poista
  8. Miettikääs tätä et jos kaikki ottaa aina sen 2 tai 3 tuotteen niin todenäköisesti kukaan ei oo ees koskenu siihen ekaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii totta ;DDD haha ihan turhaan toi on

      Poista
  9. Oot niin ihanan ja fiksun oloinen tyttö!!:)

    VastaaPoista
  10. haha ihanaaa et joku on samanlainen tossa lista-jutussa:D mullakin on joku pakkomielle kirjottaa kaikki aina ylös:D ettei vaan unohu ja se on muutenki nii sikakivaa..
    haha suunnittelu on parasta:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sepä just, se on niin kivaa ja rauhoittavaa :D ja joo, mä suunnitelenkin kaikkee aina paperille ;D

      Poista
  11. Kuinka ihana asu!<3

    VastaaPoista
  12. Mullaki tulee tuon "en voi ottaa ekaa" kaupassa koska muut kun miettii ottaako ne sitä tuotetta nii hipelöi aina sitä ekaa, ihan loogista siis :D
    Ja mäki tykkään tehä listoja, se on kivaa!
    Tuohon fb-kohtaan, niin millä perusteella oot sit ottanu noita tuntemattomia kavereikis? Koska ne on pyytänyt, muuten vaan, tiedät ulkonäöltä ehkä?
    Mä pyrin pitää kavereis sellaset kenen kans oon joskus ollu tekemisissä/oon tekemisissä. Nyt vähän kyllästynyt sellasii ihmisii joita en koskaan nää, kumpikaan ei tykkää/kommentoi toistensa juttuja ollenkaan niin on saanu lähtee :D

    -Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä kohtia vilma sano että se ois TUNTEMATTOMIA hyväksyny kavereiks? :DD tossahan tarkotettiin vanhoja tuttuja joiden kanssa ei oo tullu pidettyä yhteyttä.

      Poista
    2. Haha ihan sika kiva että sulta löytyy samoja juttuja kuin multa ;D
      Siis en oo missään nimessä tuntemattomia hyväksyny kavereiksi, tarkoitin enemmänkin sitä että mulla on monia vanhoja ala- ja yläastetuttuja vielä fb-kavereina joiden kanssa en oo puhunut face-to-face varmaan 1-4 vuoteen. Tuntuu tavallaan turhalta pitää sellaisia fb-kavereina, mutta toisaalta postailen sinne niin harvoin enkä vaan jaksa alkaa käydä sitä listaa läpi ;D

      Poista
    3. Oho lukuvirhe sori :D

      -Miia

      Poista
  13. Samoja juttuja löytyy kans, esim tuo tuotteen ottaminen kaupan hyllyltä :D tää oli kiva, vois joskus itekki tehdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä, haastan sut tähän! ;D

      Poista
  14. Tosi kauniin simppeli asu <3 harmaa ja vaaleanpunainen sopii niin hyvin yhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti <3 ah, niin munkin mielestä (:

      Poista
  15. Suostuispa munkin poikaystävä katsomaan kauhuleffoja :D En oo puolen vuoden aikana saanut taivuteltua..

    Tosta facebookista, oon niin samaa mieltä. Poistin just yli 100 kaveria, kun ei olla aikoihin juteltu. Vanhojen luokkakavereiden suhteen joustan, enkä poista, koska pikkupaikkakunnan porukka oli kuitenkin niin tiivis, ja vuosia oltiin kavereita. Välillä ärsyttää, kun en tiedä mitä tehdä, jos joku nykyisestä koulusta lisää mut fb, mut en oo koskaan edes jutellut ko. henkilölle.. yleensä en hyväksy, miksi hyväksyisin :)

    Ps. Mikä on blogikirppiksen laita? :) "Huusin" sieltä tuon vihreän hameen, unohdin melkein jo itekin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit munkin pitäis saada toi tehtyy toi facen putsaaminen. Joo vanhat luokkakaverit jotka on ollut ennen läheisiäkin ystäviä, niin ei heitä tietenkään halua poistaa.

      Laitoin sulle sähköpostia siihen sun kirjoittamaan sähköpostiosoitteeseen?? :) etkö saanu sitä?

      Poista
    2. En oo saanut :/ kokeile uusiks?:) riikka.h@live.fi

      Poista
  16. Oot niin kaunis<3:))

    VastaaPoista
  17. Tuo on kyllä niin totta, ettei sitä ensimmäistä tuotetta voi ottaa! :DD Hahah.. Enkä tajua miksen jo seuraa sua täällä?? Pakko oli mennä heti instaankin seuraileen.. Hirvee stalkkeri 8)

    VastaaPoista
  18. Haha apua, oli tosi paljon samoja juttuja! Noi listan tekemiset, kauhuleffat, kalenteri ja tuo ettei kaupassa ota ekaa tuotetta :D tosin mulla se johtuu siitä, että oon itse aikaisemmin työskennellyt ruokakaupassa, ja tiedän että ne ekat tuotteet on ne mitkä menee ensimmäisenä vanhaksi, joten mähän aina kaivelen sieltä takaa sitten ne jotka menee vasta myöhemmin vanhaksi. Ja aivan ihana vähän keväisempi asu sulla tossa, ja muutenkin ihan ykkösblogi :) -Jenna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua ollaan jotain sielusiskoja :D:D Mä oon kans ollut töissä Prismassa, ja tiiän just ton saman jutun, ehkä se tapa tulee sitten sieltä...

      Kiitos kovasti kauniista sanoistasi <3 ^^

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...