1.2.2014

Toivepostaus: My make-up

Moikka ihanat! <3 Multa on niin monta kertaa kysytty tätä meikkipostausta, että pakkohan tää oli nyt toteuttaa! Oon vähän "vältellyt" tai pikemminkin siirtänyt tän postauksen tekemistä kauas tulevaisuuteen, koska en koe, että osaisin meikata mitenkään erikoisesti. Mutta siis, koska mulla on ripsienpidennykset, en meikkaa melkein ollenkaan arkipäivisin, mutta välillä iltamenoihin esim ravintolaillallisiin tulee meikattua. 
Tässä kuvaa ensiksi valmiista meikistä: 


Aloitan melkein aina meikkaamalla ensiksi kasvot, ja sitten vasta silmät. Tiiän, että se pitäisi monen lähteen mukaan mennä toisinpäin, mutta tää on mulle luontevampi. Käytän hieman Make Up Storen meikkivoidetta ja väriä kasvoille tuo Smashboxin aurinkopuuteri. Näissä kuvissa oon siis jo tehnyt pohjameikin kasvoille:


Pohjustan silmät silmämeikkiä varten yleensä ihan normaalilla puuterilla, koen että se pitää mun meikin parhaiten paikallaan. 

Alan meikata silmiä niin, että yläluomen ulkonurkkaan tulee tummemman sävyistä luomiväriä ja sisänurkkaan kirkkaampaa sävyä, tässä tapauksessa kultaista. Häivytän sävyt keskenään jotta sävyero ei olisi niin suuri. Teen näin myös alaluomelle, eli ihan ripsirajaan luomen ulkonurkkaan levitän hieman tummempaa sävyä ja sisänurkkaan kultaista.
tumma osuus valmiina:)
ja kultainen osuus valmiina!

Seuraavaksi piirrän mustat rajaukset yläluomeen, käytössä ollut jo muutaman vuoden kestosuosikki Make Up Storen nestemäinen eyeliner-kynä. Koska mulla on ripsienpidennykset, sipaisen vähän ripsiväriä ainoastaan alaripsiin.


Huulissa käytän harvoin muuta kuin huulirasvaa, joten voilà, meikki on valmis! :)


Mitä tykkäätte tästä meikistä? :)

ps. Oon tehnyt muutamia kivoja löytöjä nyt alennusmyynneistä, ja ajattelin esitellä ne tässä lähipostauksissa. Haha tälläisiä postauksia ei tulla muuten näkemään sitten vähään aikaan, sJuuso nimittäin haasti mut olemaan shoppailulakossa helmikuun ajan :D

26 kommenttia:

  1. Anonyymi1/2/14 18:41

    Ihana meikki!<3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi1/2/14 19:37

    Oot niin kaunis!:)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/2/14 19:58

    Ihana postaus, oon pyytänykki tätä sulta aikasemmi! Kaunis olet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! Kiitos paljon <3 (:

      Poista
  4. Anonyymi1/2/14 20:28

    Oot niin upea!<3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi1/2/14 21:42

    Kaunis olet!! :)
    Mulla olis pari kysymystä liittyen teidän kouluun. Mä oon superkyllästynyt meidän koulun toimintaan (kuten moni muukin, meidän ryhmästä on lopettanut 14/21..) ja haluisin vaihtaa koulua, ehkä yliopistoon, kun teoria miellyttää käytäntöä enemmän :) kiinnostais myös toi kansainvälinen laki, mut pari asiaa huolestuttaa. Oon kirjottanut enkusta B, sillä opiskelin lukiossa 7 kieltä ja toi enkku kiinnosti vähiten.. :D Nyt motivaatio noussut ja olisin kyllä valmis opiskelemaan vieraalla kielellä, oon kuitenkin nyt opiskellut viroksi ja saanut sen hyvälle tasolle. Onko siellä kaikki sellasia, et enkusta L? :D koostuuko ryhmä suomalaisista, vai? Onks teidän luennot mustamäellä vai keskustassa? Miten muuten, ilmotetaanko tenteistä ajoissa, vai päivää ennen, kuten meillä.. ? Kiitos :) -Riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 (:
      Meidän koulussa voi todellakin aloittaa vaikka enkku ei ole vielä millään huipputasolla. Mullakin on enkku parantunut ihan huimasti, ja varsinkin ekana vuonna ymmärretään ettei olla natiiveja englannin puhujia. Meidänkin luokalla vaihtelee ihan hirveästi kielitaito, sanoisko että osa on sellaista 6-7 tasoa ja osa 9-10 tasoa. Kannattaa ihan rohkeasti vain aloittaa, siitä se enkku vain paranee! (: Meidän luentoja on ollut keskustassa ja Mustallamäellä, mutta ensi syksystä alkaen kaikki luennot siirtyvät keskustan koululle (:
      Ja tenteistä ilmoitetaan kyllä ihan aina semesterin alussa.

      Tosi kurja kuulla että oot ollu pettyny teidän koulun toimintaan, toi ei oo ikinä kiva juttu. Tottakai kaikissa kouluissa on omat huonot puolensa, mutta mä oon kyllä kaikenkaikkiaan ollut tosi tyytyväinen meidän kouluun, eli suosittelen kyllä! :)

      Poista
    2. Damn, asun just Siilissä :D Mut laitan kuitenkin paperit menemään sinnekin (ja teknilliseen), toivottavasti tärppää! Hyvä et oot ollut tyytyväinen, uskon siis sua, ettei mikään höpöhöpökoulu oo :) Kiitos vastauksesta!

      Poista
  6. Anonyymi1/2/14 21:56

    Ihana olet!! =)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi2/2/14 11:29

    Mikset voinu ottaa kuvaa suoraan eestäpäin sun kasvoista? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öö miksi ois pitäny? :DD

      Poista
  8. Anonyymi2/2/14 11:56

    Ihana meikki!<3 mä käytän kans usein tota luomivärimetodia, näyttää mun mielestä tosi kivalta.
    Ps. Mä taas tykkäsin et kuvat ei ollu suoraan edestä, niinkuin kaikilla muilla aina.. :) Seuraavii postauksii ootellessa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kommentti sulta! <3 :-*

      Poista
  9. Anonyymi2/2/14 18:52

    Oot kaunis!<3 mikä on sun lempparivaatekauppa muuten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon <3 Täällä Tallinnassa tykkään NewYorkerista, Moijtosta ja Tally Weijlistä, Suomessa tykkään BikBokista, Ginasta, Seppälästä ja Cubuksesta! (:

      Poista
  10. Ihana Vilma! Mulla oli kokeilussa make up Storen meikkivoide, muttei sen koostumus sopinut yhtään. Ehkä kesällä, kun mun iho tulee auringossa erilaiseksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Siiri! (: <3 Hmm joo, mulla on tainnu olla just se nestemäinen meikkivoide kans käytössä kesällä, mut näin talvella käytän sellasta Eazy Cover/Studio Cover "kuivaa" meikkivoidetta ja se sopii mun iholle kyl hyvin nyt! (:

      Poista
  11. Anonyymi3/2/14 12:40

    Ihana meikki!<3

    VastaaPoista
  12. Anonyymi3/2/14 16:57

    näin sust instagramissa pari kuvaa mis sul oli punasta huulipunaa, sun pitäis käyttää sitä useemmi!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon alkanu vähä totutteleen.. (:

      Poista
  13. mä haluun sun nenän!! :D<3 täydellinen

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...