16.3.2014

Help me!

Mä käännyn tälläisissä asioissa aina teidän puoleenne! :D Mulla on siis tänä keväänä tulossa pari juhlaa, joissa vieraat on mun sukulaisia. Koska mulla on tosi hektistä tällä hetkellä koulun suhteen, vikat tentit ja kandityö painaa päälle, en oikein ehdi etsiä uusia mekkoja nyt. Mietinkin, että olisi mahtavaa jos omasta mekkokokoelmastani löytyisi kaksi kivaa mekkoa, jotka sopisivat hyvin tälläisiin sukujuhliin ja mun ei tarvisi stressata tai käyttää rahaa. :D

Siksi kysyisinkin teiltä, mitkä kaksi mekkoa näistä teidän 
mielestänne ovat parhaimmat ja sukujuhliin soveltuvimmat? :)

1. Tää mekko on ihana, musta ja pitsinen, mutta oon käyttänyt sitä aika paljon bilemekkona.. Onkohan tää soveltuva sukujuhliin? Mekko on Onlystä
2. Tää on yks mun lempparimekoista, vaaleanpunainen pitsikuvio on tosi kaunis
ja mekko on mukava päällä. Tää on HerSecretistä.


3. Tää valkomusta-mekko on mun makuun tosi kaunis! En oo käyttänyt sitä vielä paljoa, joten olisi ihana saada sille jotain käyttöä. Yhdistäisin tän varmaan mustiin korkkareihin.. Mitä te ootte mieltä? Tää mekko on HerSecretiltä.
4. Kuva vähän hämää, muta tää mekko on siis viininpunainen ja olkaimeton. Kaunis ja mukavahan se on, ainoa mikä arvelluttaa on toi olkaimettomuus, jotenkin tulee tosi paljas olo. Pitäisinkin mekkoa varmaan juuri tuolla tavalla jakun ja sukkahousujen kanssa. Tää on Seppälästä.


5. Tää on varmaan mun tän hetkinen lempparimekko. Valkoinen on ihanan raikas ja noi koristelut on tosi kauniit. Plussaa myös mekon pitkähihaisuudesta, ei tule liian paljas olo! Tääkin mekko on HerSecretin.
6. Mun mielestä tää tummansininen pitsikuvioinen mekko olisi malliltaan ehkä täydellisin sukujuhliin. Mitä ootte mieltä? Tämä on myös HerSecretistä.

Mulla on paljon sellaisia perus-arkimekkoja ja bilemekkoja, jotka eivät oo oikein soveltuvia sukujuhliin. Nää 6 mekkoa olisivat kuitenkin ehkä ne mukavimmat valinnat kaikista mekoista mitä omistan, nyt vaan haluun tietää että mitä te ootte mieltä?? :) 
Mitkä kaks mekkoa te pukisitte päällenne mun tilanteessa? 

<3Vilma

54 kommenttia:

  1. Oon ehdottomasti sitä mieltä että toi viimeinen ois paras sukujuhliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. komppaan, toi vika on just täydellinen :--)

      Poista
    2. Samaa mieltä, kutonen :) Muut mekot on nättejä ja esim. kakkosesta tykkään muuten enemmän ku kutosesta, mutta kutonen sopii paremmin sukujuhliin, koska se on siveellisin :D

      Pitäis ite keksiä, mitä laittais veljen häihin kesällä ja siskon rippijuhliin. Onneks vielä aikaa miettiä! Miljoona mekkoa roikkuu kaapissa, jotka sopis hyvin (ja joissa on se hintalappukin vielä..), mutta ei tunnu kelpaavan :D

      Poista
    3. Kiitos tytöt!! :)

      Poista
  2. 2 & 6 on mun mielestä parhaimmat vaihtoehdot! Tosi upeita kyllä kaikki noista :o ♥

    VastaaPoista
  3. 3 ja 6 olis passeleita sukujuhliin. Peruskauniita, käytännöllisiä ja ei pitäs tulla mitään paheksuvia katseita :D

    VastaaPoista
  4. Ehdottomasti 3 tai 6 !!

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä 2, 3 tai 6. Jotenkin toi kutonen ehkä eniten mun mieleen, aivan mielettömän kaunis sun päällä <3

    VastaaPoista
  6. 2&6 !!:)

    VastaaPoista
  7. Veikkaan että laitat sitten minkä tahansa noista viimesestä neljästä niin on nappi valinta! :)

    VastaaPoista
  8. 3 ja 6 !!:) ihanat!

    VastaaPoista
  9. 2 ja 6 munkin mielestä. Niissä on enemmän peittävyyttä kuin muissa, vaikka lyhyitä ovatkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon kyllä samaa mieltä! (:

      Poista
  10. 3 ja 6 :)

    VastaaPoista
  11. ehdottomasti 2 ja 3 <33

    VastaaPoista
  12. 5 tai 6! :)
    Mä ennen aina pidin Hersecrettiä ihan hirveenä pissiskledju-mestana mutta sä oot muuttanu mun kannan ihan täysin! :D Oot näyttäny et näitä vaatteita voi käyttää oikeesti tosi nätisti ja tyylikkäästi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kauniisti sanottu <3

      Poista
  13. 2, 3 ja 6!! :) Ihan älyttömän ihania kuitenkin kaikki, ja sopivat sulle niin hyvin <3

    VastaaPoista
  14. 6 tai 3 ehottomasti! :)

    VastaaPoista
  15. 3 ja 6!! :)

    VastaaPoista
  16. 6 ehdottomasti! Tosi kaunis mekko ja hyvä just sukujuhliin! :)

    VastaaPoista
  17. 3 ja 5 :) molemmat tosi nättejä mekkoja, itse laittaisin noi :) kaikkihan noi mekot on nättejä mutta noi jotenkin iski muhun

    VastaaPoista
  18. 2 & 6. Sä olet niin kaunis ja fiksun oloinen. Superhyvää kevättä teille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos hirveästi, oot ihana <3(:

      Poista
  19. Toi 2 ainakin!! Ihanan värinen vaalea roosa<3 ja 3 ja 6 on kans tosi nättejä ja soveltuvia sukujuhliin!! en ehkä tota sun lempparimekkoa valkoista laittais kun valkonen on niin "arka" väri :)

    VastaaPoista
  20. 5 !:) ja sitten en osaa 2 ja 6 valita :p

    VastaaPoista
  21. 6! ei ole liian paljastava ja sopivan juhlallinen :)

    VastaaPoista
  22. Oon eniten tuon kutosen kannalla peittävyytensä takia. Ja kyseinen mekko näyttää sun päällä niin kauniilta! :) Musta tuntuu, että sukujuhliin on aina yhtä vaikee keksiä päällepantavaa.. Tietää, että siellä on aina joku, joka kahtoo pahasti jos vähäki tissivako näkyy, vaikka ois muuten pukeutunu peittävästi :D

    VastaaPoista
  23. Oi ihania mekkoja♥ Mä laittaisin ehkä tuo toiseksi viimeisen tai musta-valkoisen peplum mekon:) Sun blogia on vaan niin ilo lukea ja vaikutat todella ihanalta ja pirtsakalta ihmiseltä! Sun postaukset pelastaa tylsät päivät:3
    Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos paljon ihana!! <3

      Poista
  24. toka ja vika musta parhaat sukujuhliin :)

    VastaaPoista
  25. 3 ja 6! :)

    VastaaPoista
  26. Ehdottomasti tuo vaaleanpunainen! Ei ole liian paljastava, korostaa sun rusketusta ja nyt on kevät eli pastellivärit kunniaan! Mustaa ehtii pitää sit taas syksyllä ;) kauniilta tosin näytät kaikissa :)

    VastaaPoista
  27. Tämä ei liity asiaan yhtään millään tavalla, mutta sustako olis tarkotus tulla asianajaja/asiamies? Esitäin maailman kliseisimmän kysymyksen; mitä ajatuksia sulla on siihen, jos tulevaisuudessa sun asiakkaana ja työnä on puolustaa sellaista, jonka teot sotii täysin sun moraalista maailmaa vastaan? Jos esimerkiksi on vaikka raiskannut ja tappanut lapsen? Tämä on varmaankin se yleisin asia, mitä maallikko miettii asianajajan työstä. Mitä ajatuksia sulla on tähän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka valmistuisikin asianajajaksi, se ei tarkoita että välttämättä tekisi töitä rikosoikeuden parissa. Tää oli tosi hyvä kysymys sulta, ja tämä onkin yksi syy siihen, miksen halua erikoistua rikosoikeuteen. Oon aika herkkä tälläisissä tapauksissa, vaikka näitä keissejä onkin käsitelty aika paljon opiskeluni aikana. Ja niin se asia vain on, että niillä murhaajilla ja raiskaajillakin on ihmisoikeudet, ja asianajajan tehtävä yleensä tälläisissä tapauksissa on pitää huolta, että hän "ajaa tämän henkilön asian" siihen pisteeseen mihin oikeus sen määrää. Eli vaikka lakimies ajaisi syytetyn asiaa, se ei tarkoita, että hän tuntisi myötätuntoa tai yhteenkuuluvuuden tunnetta tämän kanssa. :)

      Poista
  28. 3 ja viimeinen :) vaikka hyvin samantyyliset ovatkin, mutta ovat selkeästi soveliaimmat mun mielestä sukujuhliin :)

    VastaaPoista
  29. 3! Ei kahta sanaa! :)

    VastaaPoista
  30. Miten virossa on kaupat sunnuntaisin auki?:) vaatekaupat ja superalko..
    Entä miten rotermannin kaupat on auki...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi olla ihan normaalisti, ainakin kuuteen ellei jopa ysiin asti oo ainakin vaatekaupat :) googlettamalla selviää ihan viru-keskuksen aukioloajat.

      Poista
  31. 2 ja 6 ovat mun suosikkini! =)

    VastaaPoista
  32. 3 tai 6 ehdottomasti! Peittää sopivasti, mutta ei liikaa. :)
    -Miia

    VastaaPoista
  33. Kiitos paljon kaikille vastauksistanne ja mielipiteistänne! <3 Vaikken tenttiviikon takia ehdi vastaamaan kaikkiin kommentteihinne, niin arvostan jokaikistä niistä, kiitos :)

    VastaaPoista
  34. Nättejä mekkoja kaikki, mutta tosi lyhyitä. Mun mielestä (siis vaan mun) noin polvipituset mekot sopii paremmin sukujuhliin ja edustavampiin tilaisuuksiin.(riippuen tietysti millaiset juhlat, pienemmissä nyt varmaan voi vapaammin pukeutua.) Aika vaikee kans löytää mekkoja jotka ei näyttäis pitkillä niin lyhyiltä. Tai musta ainaki tuntuu siltä kun oon ihan samanpitune sun kans. Kirjotat kivaa blogia, mihin aiot erikoistua? Miten muuten noi opinnot Tallinnassa vastaa Suomen OTM tutkintoo? T.itsekin oikkari

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...