20.3.2014

Quickie

Heippa ihanat <3 Kiitos ensinnäkin hirveästi mielipiteistänne mekko-asiaan, olitte kyllä onneksi ihan samoilla kannoilla mun kanssa mekon valinnan suhteen! (:
Mä oon ollut vähän hiljasempi tällä viikolla täällä blogin puolella, sillä mulla on tällä viikolla joka päivä, maanantaista ja perjantaihin, tenttejä.. Huomenna onkin viikon ja kolmannen vuoteni viimeinen tentti (ellei joku mee uusintaan, sepä olisi mukavaa!?&#") ja huomenna mä niiiiiin vaihdan vapaalle! Ollaankin jo suunniteltu Juuson kanssa kiva ja rento ilta, mihin ei tosiaankaan kuulu pätkän vertaa koulujuttuja...

Paita: Seppälä / Hame: H&M
Kengät: SpiritStore

Tää postaus on valitettavasti nimensäkin mukaisesti aika tämmöinen nopsakka, sillä joudun palaamaan vielä viimeistä iltaa tenttilukujen pariin. Halusin kuitenkin tulla postaamaan erään päivän illallis-asuni, jossa yhdistyy aika lailla mun lempparivärit. Pitäisi opetella oikeasti käyttämään vähän enemmän värejä vaatetuksessaan kuin aina niitä perus kahta väriä, esim mustaa ja sinistä, valkoista ja vaaleanpunaista, harmaata ja valkoista jne. Onko muilla tätä samaa ongelmaa? :D 

 Paljon ihanampaa torstai-iltaa teille! <3

Instagram: highwaytosun

20 kommenttia:

  1. Kaunis Vilma <3

    VastaaPoista
  2. Ihana toi hame! =) tsemppiä tenttiin <3

    VastaaPoista
  3. Ihana asu :) toivottavasti kaikki tentit on menny hyvin kun oot niin paljo niitten eteen ahertanu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti <3 toivon samaa!!(:

      Poista
  4. Toivottavasti tentit on menny hyvin ja lopputulos haluttu! :) Mullakin ens viikolla koeviikko pitää taas lukee ja kertaa juttuja loputtomat kerrat :D onksulla muuten vinkkejä tenttien lukemiseen?? miten paljon aikasemmin kannattaa alottaa yms? Mulla on vähä sama juttu pukeutumisen kanssa :D aina näkyy esim julkkiksilla kivoja asu ja väriyhdistelmiä mut jotenki suomesta ei oo sellasia HIENOJA vaatteita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana!! :D mul riippuu tosi paljon tentistä et miten luen. Oon kyl huomannu et kaikkein tehokkain lukutapa on aloittaa tarpeeks ajoissa, ja lukea mahd. vähän per aihe päivässä, esim jos kokeeseen on annettu 200 sivua, niin aloittaa lukemaan vaikka 7-10päivää aikasemmin jo ja lukee noin 20-30 sivua päivässä. Ja iltaa ennen kertaa sitten. Mut ihmisethän on tosiaan erilaisia, tää on oikeestaan se tapa mikä mulle on toiminu! Tsemppiä koeviikkoon <3

      Poista
  5. Niin nätti olet :)

    VastaaPoista
  6. Toi asu on niin kiva, sulla on niin hieno tyyli :) toivottavasti ehit alkaa postaileen enemmän nyt ku sun tentit loppuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 veikkaan että ehdin, ainakin yritys on kova!!<3

      Poista
  7. Ihana oot ♥♥ tsemppiä loppu rutistukseen:)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emilia muruseni<3

      Poista
  8. ihana asu!:) Hei sie ku siellä tillinnassa päin asustelet ni osaatko kertoa hyviä ravintoloita siitä keskustasta?:) Ja jotain muuta käymisen arvoista paikkaa(ja edullista ,shoppailu, tekeminen) kun oon tulossa kaheksi yöksi tallinnaan ni kerkeisi jotain jopa tekemäänki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 katso tuolta bannerin alta kohta "About Tallinn", sieltä löytyy mun vinkit!:)

      Poista
  9. Sulla on niin paras tyyli! :)

    VastaaPoista
  10. Toi hame on niin ihana!

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...