2.3.2014

Shopping day!

Hahaa, eilinen oli onnellinen päivä tässä huushollissa!! :D Tajusin tällä viikolla että hei, perjantaina on viimeinen päivä helmikuuta, ja niinkuin varmaan osa teistä muistaakin, mulla oli siis helmikuun ajan shoppailulakko! Mietin, että lauantaina voisi tehdä jotain kivaa ja päätettiin sitten lähteä käymään Kristiine-keskuksessa shoppailemassa. Aij että kuinka fiiliksissä olin kun ajeltiin sinne, nyt pääsee shoppailemaan :D:D (tähän pitäisi nyt saada sellaisia sydänsilmäisiä emojeita) (ja tähän sellaisia vedet silmissä nauravia)

Eilen oli ihan reippaasti muutamia asteita lämmintä, ja koska mentiin autolla, uskalsin laittaa pelkän neuleen ja nahkatakin päälle. 

<3

Suosittelen ehdottomasti käymään Kristiine-keskuksessa jos tuutte käymään Tallinnassa. Kristiinestä löytyy paljon kivoja kauppoja ja muutenkin koko keskus on tosi kiva ja viihtyisä. Ite käyn useimmiten Mojitossa, Reservedissä, TallyWeijlissä, NewYorkerissa, Terranovassa ja Orsayssa. Sieltä löytyy myös perus H&Mt ja Zarat jne. Toinen paikka missä kannattaa käydä shoppailemassa on Rotermannin kortteli, josta löytyy ihanat Bershka, Pull&Bear ja Stradivarius. 

Asu:
Takki NEWYORKER / Paita H&M / Laukku HERSECRET.FI
Farkut DRDENIM / Kengät MÖTIVI

Kristiinestä tarttuikin muutama tosi kiva juttu mukaan, ja ajattelin pitkästä aikaa esitellä teille ostoksiani.

Tässä paidassa on kivoina yksityiskohtina noi piikit ja avonainen selkä. Seppälä, 5€.

Oon ettinyt tälläistä mustaa toppia jo pitkään! Seppälä, 2€

Musta kimalleneule NEWYORKER, 15€

Rento vaaleanpunainen paita, Seppälä 5€

Vihdoin! Istuva, klassinen kauluspaita H&M 15€
Toppi Seppälä 4€

Olin tosi yllättynyt miten paljon kaikkea kivaa löysin Seppälän aleista! Ja vielä tosi hyvään hintaan. En ikinä lakkaa miettimästä kuinka paljon Seppälä on parantunut niistä ajoista, kun siellä oli vain trikoo-pöllökuvioisia-huppareita :D 

Se muuten mitä myös huomasin tässä shoppailulakon aikana, oli se, että mitä vaatteita oikeasti kaipaan. Melkein joka aamu ennen kouluun lähtöä etsin jotain rentoa pitkähihaista, jolla olisi mukava istua koulussa. Päätinkin, että jos löydän muutaman tälläisen rennon paidan edullisesti, kannattaa mun niitä ostaa. Tajusin myös, että mulla ei ole mitään sellaista siistiä kauluspaitaa, jota olen suunnitellut ostavani jo pitkään. Huomasin, että perus arkikäyttöön soveltuville vaatteille mulla on aina eniten tarvetta.

Puhuin teille myös siitä, että odotan sitä, että jos tää shoppailulakko tuo mulle sellaisen tunteen, että shoppailu ei tunnu enää niin ihmeelliseltä eikä sitä tarvitse tehdä niin usein. Noh, eilen olin ihan fiilareissa odotukset korkealla shoppailemassa, ja pakko sanoa että olin hieman pettynyt. :D Mietin ekana, että mulle tulee varmaan kymmenistä vaatteista sellainen pakko saada- olo, mutta ei tullutkaan, tulikin vain näistä muutamasta. Eli ehkä tää tauko toimi, haha! 

Mulla oli kauhean väsynyt ja vetämätön olo tänään, joten tein tänään jumpan ja tultiin äsken lenkiltä, ja nyt on paljon parempi fiilis! Nyt iltapalan ja leffan pariin :)

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! :)

19 kommenttia:

  1. Ai että mä muuten odotan että saa pukeutua nahkatakkiin. Oijee <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/3/14 21:21

    Näytät niiin ihanalta!!:)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi2/3/14 22:33

    oi ihana toi paita missä on noita niittejä! :o ja niin halpa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin tykkään! :) Seppälästä sai kyllä vaatteita ihan naurettavan halvalla! :)

      Poista
  4. Anonyymi2/3/14 23:06

    Oot niin kaunis<3!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi3/3/14 00:44

    Ihana toi sun takki!

    VastaaPoista
  6. Anonyymi3/3/14 10:21

    Ihana asu :) ootpas sä löytäny kivoja vaatteita! :) suomessakin oli ihan lämpimät ilmat ja lumet sulanu, aattelin että kevät tulee... Noh aamulla heräsin ja katoin ikkunasta ulos, maa täynnä lunta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti <3 Joo meillä sattu toi sama homma täälläkin pari päivää sitten :D Nyt ovat onneksi jo sulaneet!

      Poista
  7. Toi shoppailulakko on ihan kätsy! Miulla ennen meni joka kuukausi vaatteisiin 50-200e rahaa. Elokuussa päätin ruveta joulukuuhun asti lakkoon, mut se tulikin suht helpoksi, kun ruvettiin oottamaan lasta syksyllä enkä halunnut senkään takia enää shoppailla, kun niitä ei tuu käytettyä raskauden jälkeen. Vaan haluan ostella itelleni kesemmällä oikean kokoisia nättejä vaatteita, kunhan pääsen "pallostani" ja raskauskiloista eroon. On tää ollu siis pikkasen pidempi lakko, kuin alunperin suunnittelin, mut eipä hirveesti tee mieli ostellakaa, vielä. Ootan vaan, kun pääsen olee vähän tyylimpi mama, kun vauva on maailmaan putkahtanu. :)

    Mut epäilempä itsekin, et arkivaatteita tulee ostettua enempi sit kesäl itellenikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kun kommentoit tämän! :) Toi on niin totta, mulla menee vaatteisiin joka kuukausi joku 10-50 euroa, mutta kesällä kun olin töissä niin oli kauheeta huomata kun jonain kuuna olin pistänyt 200 euroa pelkästään vaatteisiin ja meikkeihin.

      Sun on pakko päästä shoppailemaan sitten kesällä, oot sen ansainnut! :)

      Poista
    2. Vaatteisiin saa menemään rahaa todella helposti! :)

      Juu, kieltämättä semmonen olo, et oon ansainnu sit iha ''muutaman'' vaatteen! Hehe!
      Hyvää kevään jatkoa! :)

      Poista
  8. ahhaha vilma, sä pysyit lakkoon! :D<3 ihana tuo eka paita, kaikki kyllä mut etenkin juuri tuo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mieti!! :D otti kyl koville.. Kiitos <3

      Poista
  9. Anonyymi3/3/14 19:54

    Ihana asu, sulla on niin kiva tyyli :)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...