13.3.2014

TJ1


Moikka ihanat!! :) Mulla on niin super hyvä fiilis nyt. Ensinnäkin, ne ikävät kipuilut mistä puhuin viime postauksessa ovat - thank god - poissa! Tää ei tietenkään tarkoita sitä että mitään ei voisi tapahtua nyt tästä lähtien, mutta pääasia että nyt menee hyvin ja toivotaan että jatkuukin näin. :) Toisekseen, mulla on huomenna kolmannen vuoteni, kanditutkintoni ja koko Tallinnan historiani viimeinen luento(!!!!!!!) eli huomenna alkaa mun ns. "loma", joka tarkoittaa tässä tapauksessa siis sitä, että ensi viikolla on mun viimeiset tentit ja sen jälkeen loppukevät onkin pelkästään kandityön tekemistä. Tämän lisäksi nyt on ollut niin ihanan keväiset ilmat että pakostikkin tulee hyvälle päälle! (vaikka viikonlopuksi on luvattu lunta?? :D)


Voitte varmaan kuvitella kuinka oudolta musta tuntuu, että huomenna istun mun viimeiselle luennolle täällä Tallinn Universityssä. Mä en jaksa edes laskea kuinka monta sataa tuntia luentoja mä oon kuunnellut, kuinka monta kymmentä tenttiä oon tenttinyt, kuinka monta presistä sitä on tultu väännettyä. Vaikka tää loppu tuntuu vielä aika vieraalta, mulla on kuitenkin sellainen fiilis, että oon valmis uusiin haasteisiin. Mutta millaisiin, se on vielä epäselvää. Unelmia tulevasta mulla on, mutta mitään varmaa ei ole vielä tiedossa. Tallinnasta on tullut näiden kolmen vuoden aikana tosi tärkeä paikka, toinen koti, mikä tulee varmasti olemaan vaikeaa jättää. Mun mielestä on tosi kivaa, että oon voinut viedä tän blogin ja teidät koko tän mun Tallinna-ajan läpi, ja mukanani seuraaviin haasteisiin.. Huh, oon jotenkin tosi nostalginen nyt, vaikka mulla on vielä monta tenttiä, kandityön väittely jne vielä edessä :D Ehkä säästän pidemmät tunteellisuudet ihan omaan postaukseensa, kun tutkinto oikeasti alkaa lähestyä loppuaan.


ASU
Housut TALLYWEIJL / Nahkatakki ja kengät NEWYORKER
Kaulahuivi ZARA / Laukku HERSECRET.FI


Tässä postauksessa näkyy erään päivän asu, joka toimi ainakin muhun. Noi burgundyn väriset housut tuo hieman väriä, NewYorkerin nahkatakki on mun makuun ihan täydellinen ja tosta HerSecretin laukusta en saa tarpeekseni, se sopii jokaiseen asuun! Ihanaa, että alkaa olemaan jo sellaiset säät, että aurinkoisella ilmalla ja paksun villatakin avulla pärjää jo pelkkä nahkatakki päällystakkinaan. 

Nyt toivottelen aivan ihanaa loppuviikkoa kaikille! <3

10 kommenttia:

  1. aivan ihana asu Vilma! <3

    VastaaPoista
  2. tykkään asusta paljon<3 ja sun tukka on niiin ihanasti, ihanan kuohkee:D!! :)

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä vikaan rutistukseen! :) Ihana asu, nuo burgundyt housut tuo väriä kevääseen :)

    VastaaPoista
  4. Oot niin niin kaunis <3 osaatko sanoa että onko tuo Hersecret luotettava, haluisin tilata tuon saman laukun kuin sinulla:)

    VastaaPoista
  5. Mä en kestä kun oot niin kaunis ;o

    VastaaPoista
  6. Todella nätiltä näytät =)

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva asu :) toi laukku on kyllä tosi ihana, vois melkein itekkin tilata tollasen :)

    VastaaPoista
  8. Olipa ihanan piristävä postaus ♥♥ kova työ palkitaan, muistappa se ♥! Ihana asukin :) nuo housut on ihanan pirteet!

    VastaaPoista
  9. ihana postaus ja ihana Vilma!<3

    VastaaPoista
  10. Moikka! Olisin kysynyt yliopistosi lukukausimaksuista ?? Onko sellaisia?

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...