13.5.2014

iPhone-kuulumisia

Heipparallaa sinne söpöille :) Vaikka nää viimeiset pari viikkoa on ollu aika rankkoja näin kandityön suhteen, niin paljon myös kaikkea kivaa on kerennyt tapahtua..

Palataan ensiksi pari viikkoa taaksepäin, kun käytiin pitkästä aikaa vähän juhlimassa. Etkot sijaitsivat siis eräässä pienessä linnassa täällä Tallinnassa, ja jatkot sitten Vanhan kaupungin baareissa.

Juusolle ja mulle tuli 5 vuotta täyteen <3 love him

VAPPU!! <3 oli aivan mahtava Vappu siihen nähden, että olin tosi kipeä ja stressaantunut :D Ja joo, ei ollut ehkä kannattavaa lähteä juhlimaan... mutta oli kyllä sen arvoista <3 Tuon ala-vasemman mekon alkuperää on kyselty monesti, se on siis HerSecretin mekko.

Ennen kipeilyä kävin tosi ahkerasti lenkkeilemässä! Mulla on ihan huippu lenkkikaveri täällä Talskissa, jonka kanssa lenkit ei oo ikinä tylsiä ja ollaan tosi samantahtisia reippailijoita. Mua kyllä vähän naurattaa että nuo ylläolevat lenkkikuvat on otettu pari viikkoa sitten, mutta silti reilusti nätimmässä ja lämpimämmässä säässä kuin siinä mikä vallitsee tällä hetkellä.. :D

Hahaa, olin ottanut melkein identtiset kuvat: molemmat autossa, sama takki ja meikki päällä - ainoastaan hiukset erilailla! Viime postauksessa esittelin vähän tuota leijonakiharaa, nyt tästä voitte vertailla että kumpi sopii mulle paremmin? ;D (mä liputan kyllä silti suorien puolesta.. oon tylsä!)
Vapun jälkeen matkasimme hieman pohjoisempaan Suomeen isoisäni 80-vuotis juhliin. Juhlat menivät tosi kivasti ja illemmalla lähdimme vielä serkkuporukalla baariin :D Mulla oli päällä tuo HerSecretin aivan ihana valkoinen peplum-mekko, joka onneksi säilyikin valkoisena <3 Kun kävelimme Juuson kanssa baarista "yösijaamme", vastaan tuli kaksi kissaa jotka olivat jotenkin ihan sekaisin. Noi kissat siis piti semmosta meteliä ja juoksentelivat edestakaisin ja kyllä mä silloin mietin että kohta ne hyökkää meihin :D:D... (en oo ehkä kissojen ylin ystävä)
Takaisin Tallinnassa! Oltiin menossa lounaalle, illalla pelkkää rentoa chillailua :)

Perjantai oli oikein iloinen päivä, kun hain mun kandin painosta, ja tossa se mun kädessä nyt komeilee :) Eilen olin viettämässä sushi-iltaa ystävän kanssa, oli ihan parasta syödä itsensä ihan ähkyyn ja jutella kaikesta tosi myöhään <3

Mitä tykkäsitte tästä postauksesta? :)
Ihanaa viikkoa kaikille <3

26 kommenttia:

  1. Nää on aivan parhaita nää sun tälläset postaukset, näitä on kiva lukea tasaisin väliajoin :)

    VastaaPoista
  2. oii, ihanaa että oot kerennyt tehdä kaikkea kivaakin työurakan lomassa <3 ja huh nainen sä oot tikissä! sullahan ihan vatsalihakset komeilee ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos muru<3 taitaa kuva vain hämätä, ei mitään absejä kyl oo ;D<3

      Poista
  3. repesin aivan täysin tolle kissa jutulle :-----DD mitä hittoa :---DDD

    VastaaPoista
  4. Mäkään en nyt oikein osaa muuta kommentoida kuin vau mikä masu sulla!! :D

    VastaaPoista
  5. Onneksi olkoon kandista! :)

    VastaaPoista
  6. Niillä kissoilla oli kiima- aika joka tulee keväisin/syksyisin..... Se on ihan normaalia, jos ei leikkauta kissaa! Ymmärtäisit varmaan paremmin kissoja jos omistaisit sellaisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että kun kaikkien pitäisi kyllä tietää kissojen kiima-ajoista :(((

      Poista
    2. Juuso ton kyllä kertoi jo ton tilanteen jälkeen että tiedän kyllä mistä tuo johtui :)

      Poista
  7. Vauu, upeita kuvia, oot niin hottis! <3 Onnea teille viidennestä vuosipäivästä! :)

    VastaaPoista
  8. Tää oli kyllä kiva postaus :) nää on iha parhaita missä on paljon kuvia. Noista hiuksista kyselit, niin molemmat kyllä sopii sulle tosi kivasti :) onnee viellä kandityön valmistumisesta ja viidennestä vuodesta juuson kanssa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww ootpa sä ihana!:) Kiitos kovasti ihanasta kommentista<3

      Poista
  9. voi luoja tuu märisee sinä siihen nytte, en väittänyt, että tarvisi tietää? ystävällisesti ilmoitin mikä kissoilla oli kun käyttäytyivät niin..... eivätkä ne todellakaan ole vaaraksi... (: , että näin, moni ei näköjään ymmärrä niitä ja se ärsyttää... tuomitaan liian helposti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissat eivät ärsyttäneet minua enkä tuominnut kissoja :) Pelkään kissoja hieman muutenkin huonojen kokemusten takia, en sen takia että niillä on kiima-ajat :)

      Poista
  10. tämä kommentti kuuluu siis tuonne ylemmäs ^ :)

    VastaaPoista
  11. Hei ollaan tulossa poikaystävän kanssa viikonloppuna Tallinnaan, ja mulla olisi pari kysymystä :) Ensinnäkin tiedätkö saako laivalta tai Tallinnasta aitoja Raybaneja halvemmalla kuin Suomesta? Osaisitko suositella jotain hyvää ja suht edullista ruokapaikkaa, josta saisi perus pizzaa, pihviä jne.? :) Ollaan aiemminkin oltu Tallinnassa, mutta ei olla vielä törmätty mitenkään kamalan "VAU" ravintolaan.. Hahha:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teretulemast! :) RayBanit ovat mielestäni samanhintaisia kuin Suomessa. Katso tuolta ylhäältä "About Tallinn" kohta, johon olen lisännyt lempiravintoloitani. :)

      Poista
  12. mitä make up storen meikkivoidetta käytät? -papu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käytä ollenkaan meikkivoidetta, mutta sitä Make Up Storen Eazy Coveria käytän ihoon :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...