4.7.2014

Hiusvinkkejä?

Heippa ihanuudet! :) Mulla koittaa ensi viikolla kampaaja-aika, ja taas kysyn itseltäni sen saman vanhan kysymyksen: mitäs voisi hiuksille tehdä?

Nää seuraavat kuvat kuvastaa aika hyvin tätä tänhetkistä tukka-tilannetta.


Kaksi ensimmäistä kuvaa otettu siis sisällä ja viimeinen luonnonvalossa. Oon tosi tyytyväinen mun hiusten pituuteen, ja monet kaverini ovatkin vannottaneet mulla etten saa leikata pituuksista pois :D Eli huonot latvat lähtee, mutta sitä väriä tässä nyt enimmäkseen mietin.

Värikin on tällä hetkellä tosi jees, jotain freesausta se kyllä kaipais. Pitäiskö mun nostaa noi viime syksyllä laitetut raidat taas ylemmäs lähelle juurta? Vai värjätä raidat kokonaan pois?

Leikin taas HairColor Modifacella, ja vertailin erilaisia hiusväriä. Harmi että tolla ohjelmalla ei pysty kokeilemaan erilaisia raitoja tms, mutta tän näkösiä tyylejä sain aikaiseksi:

Eli vasemmalla originaali tän hetkinen tilanne, ja oikealla muokattu. Kokeilin siis miltä näyttäisi jos vetäisi vaaleamman ruskeaksi, mutta muhun tää ei iske. Jos haluu vaalentaa niin kannattaisi tehdä se esim raidoilla eikä tuolla tavalla koko pään värillä?

Hahah ahhh punainen! <3 Tätä mä aina kokeilen ja viimeksi kun kyselin teiltä niin melkein 
puolet liputtivat punaisen puolesta! Ehkä mä vielä joskus uskallan....

TÄSSÄ on sitä jotain sävyä mistä mä pidän!!! Eli hieman vaaleampaa, lämpimämpää ruskeaa!! 
Millä ihmeellä mä tän värin saan?? :D

Haha oli tosi vaikeaa muokkaa tätä blondia :') Mutta hitsi, blondit on niin upeita! Kyllä mä joskus vielä vaaleaksi vedän kun uskallan.. :)

Googlailemalla löysin pari kuvaa hiuksista jotka huolisin itelleni kyllä enemmän kuin mieluummin:

Aivan upea sävy!

Nääkin on niiiin ihanat, mutta ehkä hippusen liian vaaleat omaan makuun.

Tässä vielä kuvaa viime kampaajakerrasta, johon olin todella tyytyväinen:
(siis toi ennen-kuva on joku niin järkky)

Mitä TE ootte mieltä, mitä mun kannattais tehdä? 
Raitoja vai ihan koko väri? 

Teiltä saa aina parhaat vinkit! :)

31 kommenttia:

  1. Toi punanen on edelleenki niin upee! Jotain puna/lämpimän sävystä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti muru :) joo lämpimää lähetään kyl hakemaan!

      Poista
  2. Noi raidat on ihanat! Niillä saa jo tosi hyvin piristettyä hiuksia :) Mut jos radikaalimpaa muutosta hakee niin punaset ois upeet sulla kans ja ehkä enemmän viininpunaisemmat/tummemmat ku tossa sun kuvassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin saa ja raidat näyttää vielä ihanemmilta kiharoissa :) Mäki tykkäisin kyllä.. Ainoo juttu vaan etten oikee uskalla :P vois ostaa jonkun 6-7 pesukerran värin ja kokeilla eka sillä?

      Poista
  3. Anonyymi4/7/14 15:15

    Sä oot kyllä onnekas, meinaan sulle sopii kaikki hiusvärit! :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi4/7/14 15:28

    uii mää ite kans ihastuin tuohon mistä sä tykkäsit kanssa eniten :3 vie toi kuva kampaajalle ja kysy miten tuo sävy ois mahollinen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on kyl ihan taivaallinen ainakin tonne Cherylille :)

      Poista
  5. Anonyymi4/7/14 16:13

    Älä muuta tukkaas <3 se on ihana!

    VastaaPoista
  6. Ehdottomasti jotain ombre meininkiä, vaaleita raitoja sekaan! Muuten sun hiukset on ihan täydellisen väriset, en lähtis muuttaa :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi4/7/14 18:06

    Noi punaiset on ihanat pakko sanoo :-D mutta toi ruskee tekee susta kyllä sellasen kuumiksen että pidä toi! <3

    VastaaPoista
  8. Anonyymi4/7/14 19:56

    Punanen! Se on hot!;)

    VastaaPoista
  9. Itse punahiuksisena kannatan sitä:) oon ollut punapää nyt viisi vuotta mutta toisaalta se vaatii iha älyttömän ylläpidon, väri haalistuu helposti ja n.joka 3pesu pitää vetää colourmask että pysyy hyvänä. Mutta siltikin liputan punaisen värin puolesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, sun tukka on kyllä niin siisti! :)

      Poista
  10. Siis mullahan oli tuossa taannoin sama ongelma, värjäyshistoriassa oli jo monenlaista mitä oli kokeiltu mutta sen hetkinen, mun luonnollinen väri tummanruskea alkoi maistua enemmän ku puulta. Sitten törmäsin Cheryl Colen kuvaan, jossa hänellä oli oikeen tummaan taittava punainen, ja rakastuin ihan silmittömästi ko. väriin :D kuvan löydät täältä: http://aijaa.com/YiZ0VW
    Värjäsin itse siis tuolla sävyllä tuossa ennen kesää, ja voit blogistani käydä katsomassa lopputulosta, jos kiinnostaa. Mulla on aika tummat piirteet, tummanruskeat silmät ja tuo väri kyllä itselläni korostaa sitä luonnollista tummuutta :) ainakin tosi kehuttu väri, vaikkakin itse oon jo vähän kyllästynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun hiukset on aivan upeat ja sopivat sulle!! :) Ihanaa, että oot ollut noin rohkea ton värin kanssa. Ite oon asteittain vaalentanut noin 1-2 vuoden ajan etten vaan uskaltaisi ihan noin tummaksi vetääja heittää hukkaan koko vaalennus-operaatiota :/ mutta sun hiukset huolisin kyllä heti!

      Poista
  11. Mun mielestä sulle sopisi ihan tumma väri ! Ehkä siihen muutama asteen pari vaalemapi sävyinen raita mutta tummalla mä lähtisin sun hiuksia värjäämään ! :)

    http://takingsteps-tanja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Anonyymi5/7/14 01:13

    Kaikki sopii sulle, oot niin kaunis!<3

    VastaaPoista
  13. Ahh tuo punanen ois kyllä täydellinen ♡♡ mut sulle sopii kyllä kivasti noi vaaleat raidatkin tai sitten joku lämpimän sävyinen ruskea :)♡

    VastaaPoista
  14. Anonyymi5/7/14 18:25

    Joku tummempi tai punertavampi/lämpimämpi ruskea ois tosi kiva :) En ite ehkä liputa kauheesti minkään ombren tai vaaleitten raitojen puolesta, sulle sopii niin hyvin tummemmat :-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon kyl samaa mieltä sun kanssa :)

      Poista
  15. Hei kaunotar :) Älä pilaa upeita hiuksiasi vaalentamalla. Tummat sopii sulle todella hyvin :)

    VastaaPoista
  16. Anonyymi7/7/14 18:08

    Paljon vaaleeta raitaa esim balayage tekniikalla, tulee luonnollinen lopputulos ja paljon vaaleenpi yleisilme! :)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...