1.8.2014

Arvonta: PERSOONALLINEN KALENTERI

Nyt kun syksy alkaa pikkuhiljaa saapumaan, monille tulee tarvetta uudelle kalenterille. Kaupoista löytyvät kalenterit saattavat vaikuttaa hieman tylsiltä ja värittömiltä, joten järkkäsimme Persoonallisen kalenterin kanssa teille arvonnan, jossa joku teistä voi voittaa oman upouuden itsesuunnittelemansa kalenterin!! :)
Oma 2014-2015 kalenterini näyttää tältä:


Omani tilasin siis tuossa A5-koossa, mikä on toiminut itselläni oikein hyvin. Tilaa jää kirjoitella ja kaikki viikkojen planit mahtuvat hyvin sivuille. Liitin sivuille myös tuon sää-, treeni-, lista- ja to do-osuuden, joista oon ennenkin kyseisessä kalenterissa pitänyt.



Etu- ja takakannen suunnittelin siis itse, käytin weheartit.comia avuksi kuvien etsimiseen. Kalenterista tuli ihanan hempeän värinen, juuri sellainen mitä toivoinkin! <3






OSALLISTUMIS-OHJEET:

Arvontaan osallistut yksinkertaisesti jättämällä sähköpostisi tämän postauksen kommenttikenttään keskiviikkoon 6.8. klo 21  mennessä.
 
HUOM. Rekisteröityneet lukijat saavat 2 ÄÄNTÄ, muista vain mainita asiasta kommentissasi
(esim. "olen lukijasi, eli osallistun kahdella äänellä")

ARPAONNEA :)

78 kommenttia:

  1. Sähköpostini on charlottebuijs@gmail.com ja olen lukijasi.

    VastaaPoista
  2. Emmilara@luukku.com ja lukija olen :-)

    VastaaPoista
  3. naniii.diamond@gmail.com lukija :)

    VastaaPoista
  4. katrii_@hotmail.com ja lukijoita ollaan :)

    VastaaPoista
  5. tiiojanpera@gmail.com ja lukija olen (:

    VastaaPoista
  6. Olen lukijasi, ja osallistun kahdella äänellä ;) krheiska(a)gmail.com

    VastaaPoista
  7. olen lukijasi, eli osallistun kahdella äänellä
    laakso.heidi@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. oon lukija, nimetön tosin :3
    marians@luukku.com

    VastaaPoista
  9. Lukijana ollaan bloglovinin kautta :)
    jennynkk@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Anonyymi1/8/14 15:15

    Bloglovinin kautta luen. mayj_-@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Olen lukijasi joten kahdella arvalla mukana :)♡ ihana arvonta!
    emiliakorpela@outlook.com

    VastaaPoista
  12. Olen lukija joten kahdella arvalla mukana! kinkkutin@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Anonyymi1/8/14 15:49

    n4m1nami@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. lukija olen, kaksi arpaa kiitti :3

    jenicaamm@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Voi kun ois ihanaa saada poikaystävän ja minun yhteiseen kotiin tuollainen, molemmat voisi kirjoitella menonsa :)

    Lukija olen, kaks arpaa :) anniina.nevala@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Lukija olen, kaks arpaa:) kiia.kallio5@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Anonyymi1/8/14 17:25

    Onpa ihana idea :) ja lukija olen! lauraiidas@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Anonyymi1/8/14 17:32

    Aivan ihana kalenteri! :) iina.ahonen91@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Anonyymi1/8/14 18:06

    Jee mahti arvonta! Osallistun, juulielisabet@luukku.com

    VastaaPoista
  20. fannyalexandra@luukku.com :--) ja oon lukija!

    VastaaPoista
  21. Anonyymi1/8/14 18:57

    Mä oon monta kertaa miettiny kuinka upee toi olis mutta hinta kirpasee opiskelijaa sen verran etten oo tuhlannu vielä tohon :( Käytän kalenteria KOKO AJAN oikeesti ja nyt olis taas aika hankkia uus...
    Ja olen lukijasi, eli osallistun kahdella äänellä. :)
    miillaa@luukku.com

    VastaaPoista
  22. Kalenteri on pakko saada syksyksi, ilman sitä ei pärjää! Lukija olen joten osallistun 2:lla äänellä! Amandaterhonen@gmail.com mukavaa loppukesää :)

    VastaaPoista
  23. Oon lukija eli kahdella arvalla mukana! :)

    iiiinajohanna@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Anonyymi1/8/14 20:45

    miraa-aa@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  25. Anonyymi1/8/14 21:18

    Olen lukijasi :) zonja_p@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Anonyymi1/8/14 22:44

    star_2005@netti.fi

    oon niin epäjärjestelmälline ihminen, joten kalenterille olisi todellakin käyttöä:)

    VastaaPoista
  27. kaksi arpaa.

    terveys1 (at) wippies.fi

    VastaaPoista
  28. Olen lukijasi, eli osallistun kahdella äänellä,

    voilooa@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Anonyymi2/8/14 00:32

    Lukijana ollaan bloglovinin kautta (nyt tarkoituksella anonyymisti). :)
    jonna.peltonen@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  30. Luen blogilistan kautta. :) ama-95@windowslive.com

    VastaaPoista
  31. Olen lukijasi joten osallistun kahdella äänellä :)

    jokinenlinda@hotmail.com

    Olen täällä nimettömänä

    VastaaPoista
  32. osallistun kahdella arvalla :)
    andisaywhoa@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Mima93@wippies.fi ja lukija ollaa :)

    VastaaPoista
  34. Anonyymi2/8/14 08:54

    postiablogille@gmail.com ja en ole lukijana. :)

    VastaaPoista
  35. oihh tähän täytyy kyllä osallistua, kun kalenteri tulis tosi tarpeeseen :D
    paulassoffia@hotmail.com ps.liityn lukiaksi :)

    VastaaPoista
  36. Oi mahtava arvonta! :--)
    jenny.mannisto@gmail.com ja oon myös lukija, joten kahdella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  37. Anonyymi2/8/14 12:26

    hana.pakarinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Olen lukija eli osallistun kahdella arvalla.

    diana89_5@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. laura_koovit@hotmail.com ja olen lukija :)

    VastaaPoista
  40. Anonyymi2/8/14 14:33

    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  41. tupla arpa. mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  42. prettyclassyblog@gmail.com ja lukija :)

    VastaaPoista
  43. mukana! :)
    hannamarileskinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  44. julia.valikangas@gmail.com
    Olen lukija :)

    VastaaPoista
  45. anitkarj@gmail.com
    Lukijasi :)

    VastaaPoista
  46. miraaitto@hotmail.com ja olen blogisi lukija :)

    VastaaPoista
  47. Anonyymi3/8/14 00:42

    pritsku@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. kiijjamoi@hotmail.com
    ja olen blogisi lukija (:

    VastaaPoista
  49. Lukijana kahdella mukana. :) irmeli.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. aino.m.honkamaki@gmail.com

    Ja olen rekisteröitynyt lukia! ♡

    VastaaPoista
  51. Anonyymi3/8/14 10:48

    m.s.m@luukku.com :)

    VastaaPoista
  52. Olen lukijasi, eli osallistun kahdella äänellä :)
    tanja.oksman@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Anonyymi3/8/14 11:12

    niina.lyytinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. Anonyymi3/8/14 12:05

    suvi.lahdemaki@gmail.com

    VastaaPoista
  55. lukija oon eli mukanan kahdella arvalla ;)

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. olen lukijasi eli kahdella arvalla osallistun :)
    roosah-@hotmail.com

    VastaaPoista
  57. Olen lukijasi...osallistun kahdella arvalla;)

    lilyann2021@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Anonyymi3/8/14 17:24

    Tilasin edellisen päivityksen tikkitakin, se on tosi ihana. Osallistun arvontaan: a.more@jippii.fi

    VastaaPoista
  59. Anonyymi3/8/14 18:29

    millal@luukku.com

    VastaaPoista
  60. Anonyymi4/8/14 09:34

    Täydellinen alkavia yliopisto-opintoja varten <3 Bloglovinista sinua aina seurailen ;) kata.31@hotmail.com

    VastaaPoista
  61. nnisaasp@gmail.com (:

    VastaaPoista
  62. Anonyymi4/8/14 11:53

    jessica.koskivirta@hotmail.com

    VastaaPoista
  63. mia.tadaa@ gmail.com

    Ja yhdellä siis :)

    VastaaPoista
  64. Anonyymi4/8/14 16:48

    viivi.lampinen@saunalahti.fi

    VastaaPoista
  65. Anonyymi4/8/14 21:43

    ilokseni@gmail.com

    VastaaPoista
  66. katrr95@windowslive.com
    olen lukijasi, eli osallistun kahdella äänellä :)

    VastaaPoista
  67. miina.pesonen@windowslive.com

    Olen myös lukijasi :)

    VastaaPoista
  68. Anonyymi5/8/14 12:37

    jenga-92@hotmail.com

    VastaaPoista
  69. riikka_maaria@hotmail.com

    Olen lukija:)

    VastaaPoista
  70. heidi-187@hotmail.com

    VastaaPoista
  71. Oi, ootpa tehny kivan näkösen kalenterin!

    heidialeksandra@gmail.com

    VastaaPoista
  72. Lukijana mukana
    pauleceb(at)gmail.com

    VastaaPoista
  73. Anonyymi6/8/14 08:53

    sonja.nykanen@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  74. Anonyymi6/8/14 20:05

    Olen lukijasi ja sposti on neatuomainen@hotmail.com... mukavaa loppukesää! :)

    VastaaPoista
  75. Arvonta on päättynyt ja voittajalle ilmoitetaan sähköpostitse! :)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...