8.8.2014

New chapter...


Kun näin, että hakemastani yliopistosta oli tullut viestiä, mahan pohjassa pääsi aikamoinen perhosparvi valloilleen. Ennen kuin avasin viestin, hengitin syvään ja mietin, että tässä se nyt on. Kaksi vaihtoehtoa, ei tai joo.
 
Ilmeeni ei värähtänyt edes meilin alkuosan "congratulations", tai "you have been accepted" -kohdilla. Vasta kirjeen lopussa näkyvä "See you in London!" sai kyyneleet valumaan silmistäni. Mut on hyväksytty Queen Mary University of Londoniin. Mä muutan syksyllä Lontooseen. Unelmieni opiskelupaikkaan. Oman poikaystäväni kanssa. Mä oon niin onnellinen!!!!!!! <3
 
Tää alkuviikko oli niin kamala. Päivitin sähköpostia varmaan 100 kertaa päivässä, ja toivoin niin kamalasti että vastaus jo tulisi. En oikeastaan loppuviikosta ajatellut enää mitään muuta kuin sitä, että pliis, kunhan vain JOTAIN vastattaisiin. Yliopisto lähetti sähköposteja, jossa kehoitti ihmisiä kärsivällisyyteen, sillä heille on tänä vuonna tullut ennätysmäärä hakijoita, ja käsittelevät satoja sähköposteja päivässä.
 
Mä voin sanoa, että oon niin hypersupertäydellisen onnellinen tällä hetkellä, mutta myös aika jännittynyt, innoissani ja peloissani :D Syksystä tulee niin iso elämänmuutos, että sitä on vielä vaikea käsittää. Mutta oon niin valmis, tätä mä haluan NIIN paljon ettei mitään rajaa!!
 
Mä halusin tulla kertomaan tän teille tälläisellä lyhykäisellä postauksella, koska musta tuntuu, että monet teistä on oikeasti jännittäneet tätä asiaa mun kanssa... Haluankin antaa niin ison rutistushalauksen teille kaikille jotka ootte mua tsempanneet ja toivottaneet onnea! On ollut ihana huomata kuinka sydämellisiä ihmisiä siellä onkaan, varsinkin kun riskinä tosiaan oli se, etten opiskelupaikkaa saisi. Mulle tuli sellainen olo, että vaikka niin olisi käynyt, niin kukaan teistä ei olisi tullut mulle tänne naureskelemaan, päinvastoin. Tälläiset uutiset on ihana kertoa teille, kun tuntuu että ootte juuri sellaisia tyyppejä jotka osaatte olla iloisia toisen puolesta :') Ootte auttaneet mua jaksamaan oottaa tuloksia ja pitäneet mut vaipumasta epätoivoon, iso kiitos siis siitä <3

Ihanaa päästä kirjoittelemaan teille syksyllä Lontoosta... <3
 
PS. Mä sain tällä viikolla myöskin kutsun Indiedayssin Inspirationiin, joten mun blogi tulee näkymään tästä lähtien myöskin Indiedayssin sivuilla. Tämäkin oli aivan ihana uutinen <3 :)
PPS. Vastaan teidän kommentteihin mahd. pian <3

76 kommenttia:

  1. Upeeta mahtavaa ja hirveesti onnea!! Oon kans miettinyt, että haluan tehä omat master-opinnot ulkomailla ja tää lisäs omaa intoo etsii se oma paikka!:)
    -Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiiiitos<3 suosittelen!!! :)

      Poista
  2. ONNEA!! Vitsit miten ihania uutisia <3

    VastaaPoista
  3. Voi että, mun iho meni kananlihalle lukiessa tätä viestiä. Vaikken sua yhtään tunnekaan, niin keväällä tänne blogiin ainakin mun mielestä välitty se miten paljon teit töitä koulun eteen, ja mä oon miettinytkin nyt välillä lähipäivinä sitä että ootkohan sä päässy sinne Lontooseen opiskelemaan :D pidin niin peukkuja pystyssä sulle ja oon kyllä tosi onnellinen sun puolesta! Ite tulin just tällä viikolla kotiin viikon lomalta juurikin Lontoosta, ja se kaupunki kyllä vei mun sydämen ihan täysin, joten yksi kateellinenkin täällä kirjottelee! :D ONNEA paljon!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti Nea!!!!!! hali sinne <33

      Poista
  4. Wohoooo aivan mahtavaa!! :) Paljon onnea Vilma! :) Milloin muutto?
    - riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Riikka! :) 14.-18.9 ajalla... :)

      Poista
  5. huippua! onnea!! :)
    - Anu

    VastaaPoista
  6. ei ole todellista, miten sua voi ihailla enää tätä yhtään enempää!! onneksi olkoon, sä oot niin ansainnu tämän...<3

    VastaaPoista
  7. Mä menin ihan kananlihalle! miten voit olla noin mahtava! <3

    VastaaPoista
  8. minkälainen todistus sulla oli lukios ja miks päätit lähteä ulkomaille opiskelemaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai päättö- vai yo-todistus? :) molemmat keskiluokkaa, k.a. oli päättärissä joku 8.5 ja ylppäreistä kirjotin E-C arvosanoja. Ja lähdin ihan vain sen takia että Suomi kyllästytti, halusin muualle ja enkuksi opiskelemaan :D

      Poista
  9. Vautsivauu, niin huippu juttu! :) paljon onnea!! :)

    VastaaPoista
  10. Sä oot niin tän ansainnut :) harvoin tulee vastaan tuntematonta ihmistä, jonka livenä nähdessä tekisi mieli tulla rutistamaan isolla halilla ja kertoa kuinka upean kuvan hänestä on blogin kautta saanut =) älä ikinä llopeta tätä blogia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan samaa mieltä!! :3

      Poista
    2. Aivanku minun näppikseltäni olisi kirjoitettu :D Onnea ihan tuhottomasti!

      Poista
    3. Voi eiii te ootte niin kivoimmat ikinä (: Kiitos sydämellisistä kommenteista <3

      Poista
  11. Ihan mieletöntä!! Lämpimät onnittelut täältäkin suunnasta (':

    VastaaPoista
  12. Oi että ihanaaa!!! ♥ Oon tosi ylpee ja onnellinen sun puolesta! :3 Näin niitä unelmia vaan pystyy toteuttaan kun vaan uskoo niihin ja lujasti! :)) If you dream it, you can do it!!
    Aino

    VastaaPoista
  13. Onnitteluhali! :* aika upeasti sun on täytyny suoriutua edellisistä opinnoista, sen sun puurtamisen jälkeen arvelinki että tää neiti menee heittämällä sisään! Muistathan kaikki itkut, burnoutit ja raivarit, kaikki se nähtävästi kannatti. Kova työ palkitaan aina! Ei muuta kun konkretisoimaan uutta ajanjaksoa varten, BOOYAAHH!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kaimaseni, kiitos ihanasta kommentista!! tällä mennään, hyvin sanottu! kiitoskiitos!!! ^^<3

      Poista
  14. Ihan älyttömän paljon onnea! Oot huikee esimerkki siitä, että kova työ kannattaa, ja unelmiensa suhteen ei saa koskaan luovuttaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuinka kivasti sanottu, kiitos paljon! <3 ja oikeassa olet :) <3

      Poista
  15. Onnea!!! :)

    VastaaPoista
  16. Olen joka kerta kun olet postannut odottanut innoissani, että olisiko nyt niiden suurten uutisten aika! Olen niin innoissani puolestasi, että heti piti mennä tuon koulun sivuille ottamaan siitä selvää :D onneksi olkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vautsi, vaikutat ihanalta tyypiltä! :o :) kiitos paljon! <3

      Poista
  17. hiiiihiiiii ihan hurjasti onnea opiskelupaikasta!!! Mie oon kans jännänny pääsekkö opiskeleen! :D ihanaa!

    VastaaPoista
  18. Onnea upeus!<3

    VastaaPoista
  19. Apua eikä!!!!!! ♥ aivan ihana juttu! Oon niin onnellinen sun puolesta ♥♥ oot niin ansainnut paikkasi!! Onnea oikeasti niin paljon ja maailman suurin halaus ♥♥ ja heii mahtava tuo blogiuutinenkin, huhuh sä nainen oot huikee!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ kiitti babe!!!!!!!!!<3

      Poista
  20. super lämpöset onnittelut!! olet niiiiiiin ansainnut :) ihanaa ihanaa ihanaa! oon kyllä niin jänskänny sun puolesta, aina kun avannu blogis. hihiii onneaaa! :D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos, ootpa kultainen <33!

      Poista
  21. Aivan mahtavaa!! Onnea aivan älyttömästi sinulle! Tiesin, että näin tulisi käymään. Kävin joka päivä katsomassa täällä, josko olisit postannut uutisia tähän liittyen ja nyt olit ja vieläpä näin erinomaisia uutisia! :) Olen kyllä super onnellinen, että pääset nyt Lontooseen, olet täysin sen ansainnut! Onnea vielä paljon sinulle, muistahan juhlia näin upeaa saavutusta! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh kuinka sydämellinen ihminen voitkaan olla! Vautsi, nyt täytyy kyllä pakko kehaista sua, että tuut kirjoittamaan anonyymisti tuntemattomalle ihmisille noin ihanasti. Mahdat olla upee tyyppi! :) kiitos vielä paljon <33

      Poista
  22. Eikä, ihan mahtava juttu! :) Oon monesti käyny katsomassa viikon sisään, että ootko kirjoittanut aiheesta jotain ja nyt olit, jippii! Onnea tosi paljon!
    En oo muutes ikinä kommentoinut tänne mitään, mut nyt oli pakko :)

    -Nelli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että kommentoit, olipa ihana viesti nimittäin! Kiitos!<3

      Poista
  23. <3<3<3 parasta!! go vilma!!

    VastaaPoista
  24. Jeeee!!!!! Oon niin onnellinen sun puolesta! <3 everything happens for a reason ;) onnea myös Juusolle!!!

    VastaaPoista
  25. Jee!!:) onneaonneaonnea!!

    VastaaPoista
  26. Paljon onnea!! :)

    VastaaPoista
  27. Voi miten hienoo!! Onnea!:)

    VastaaPoista
  28. ONNEAA!!!! APUVA!! En oo ikinä kiljahtanut kenenkään blogia lukiessa, paitsi nyt! Onnea sylin täydeltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ihana! kiitos miljoonasti <33

      Poista
  29. !!! Onnea huikeasti :)

    VastaaPoista
  30. Ihan mahtava juttu! Olen todella onnellinen puolestasi <3 Paljon onnea!

    VastaaPoista
  31. Superpaljon onnea!! :) ihanaa että pääsette samaan maahan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Niin on, can't wait <3

      Poista
  32. Paljon onnea!!! :) vaikutat niin positiiviselta ja mukavalta ihmiseltä, että tosiaan on onnellinen olo sun puolesta, vaikken sua tunnekkaan! :) Mut ihan mahtava juttu!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon!! kuinka kultaisesti sanottu :) kiitos vielä ihana <3

      Poista
  33. Paljon onnea opiskelupaikasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos oikein paljon Oona <3

      Poista
  34. Ihan mieletöntä Vilma, paljon onnea opiskelupaikasta!!<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos oikein kovasti Eve!<3

      Poista
  35. oiiii onnea tosi paljon!!!<3

    VastaaPoista
  36. Omg !! Sä pääsit sinne! Sä nainen oikeesti elät mun unelmaa! ❤ Onnee ihan hirveesti!
    Mikä sun englanti on todistuksessa? :)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...