11.9.2014

3 days to go...

Heii ihanat! <3

Mä tiedän, mä tiedän, toistan vähän näitä samoja asioita tällä hetkellä jokaisessa postauksessa. Se on vaan se kun sunnuntai, päivä jota oon odottanut jo niiin monia viikkoja, koittaa kolmen päivän päästä. Tästä tulee nyt siis kunnon avautumispostaus, joten jos tälläiset fiilispostaukset ei kiinnosta niin waaarning!! ;)


Niin, fiiliksistä puheen ollen, nyt on ihan käsittämättömän hyvä fiilis. Hommat on hoidettu ja melkein kaikki kaverit nähty, enää loppupakkaamiset, pari kaveria ja perheen kanssa hengailua. Alkukesästä pelkäsin, että tulenko olemaan surullinen ja miettimään että nyt "joutuu" lähteä, mutta ei todellakaan, tämä on itseasiassa juuri sopiva aika lähteä. Oon ollut nyt kohta neljä viikkoa lomalla, ja nyt tääkin alkaa jo riittämään. Ei siinä ettenkö tekemistä keksisi, mutta oon vaan niin innoissani ja tuntuu että kaikki mitä teen on jollain tavalla valmisteluja Lontoota varten.

Näitä lähdön fiiliksiä helpottaa myös monet muut asiat. Esimerkiksi oon tosi iloinen, että pääsen aloittamaan tän uuden kappaleen Juuson kanssa, voin sanoa, että olisi jopa kauhistuttavaa lähteä tällä hetkellä yksin. :D Toinen helpottava seikka on se, että meillä on jo asunto Lontoossa, joten ei tarvitse ekana majoittautua mihinkään hotelli/hostelliin, vaan voi suoraan lentokentältä ottaa suunnan kohti meidän kämppää. Tässä kämpässä on myös helpottavaa se, että siellä on jo kaikki valmiina: kalusteet, internet jne.

Uuden koulun aloittaminen jännittää tietty aina, niinkuin tälläkin kertaa! :D Oon Facebookissa puhunut tosi paljon jo tulevien koulukavereitteni kanssa, ja ollaan löydetty siis toisemme meidän yliopiston fb-ryhmän kautta. Oon ollut ihan äimissäni kuinka ihania kaikki on olleet, paikalliset tarjoavat ihan hirveästi apua ja neuvoja ja muualta tulevat ovat ihan yhtä innokkaita (ellei innokkaampia) kuin minä tutustumaan!! :) Tälläselle suomalaiselle pölliäiselle tää tulee ihan puskista tää tälläinen vieraanvaraisuus :D



Monet mun kaverit on muuten kysyneet multa, että miten pakkaat vuodeksi? :D No, ensinnäkin ihan mahtava juttu: mun äiti ja sisko ovat tulossa lokakuussa käymään Lontoossa!! :) Ollaan sovittu, että he tuovat sitten tullessaan muutamia mun talvijuttuja, esimerkiksi toppatakin ja talvikengät. Nyt tällä hetkellä mun huone näyttää aika sekasorrolta: vaatteita on varmaan kahdeksassa kasassa, lappuja ja pakkauslistoja on ympäriinsä ja matkalaukku retkottaa auki. Jotenkin tuntuu vaikealta pistää kaikki sinne ja vetää laukun vertskari kiinni. Onneksi kaikki kamat on jo katottu, enää jäljellä on niiden pakkaaminen laukkuihin..

Nyt niinkuin huomaatte, höpötän samaa asiaa uudestaan ja uudestaan :D Pliis ymmärrystä, kohta tää loppuu ja ensi viikolla onkin tiedossa jo terveisiä Lontoosta! :)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! <3



17 kommenttia:

  1. Ihana asu!❤️ varmasti jännittää! :D tsemppiä muuttoon!

    VastaaPoista
  2. Nättii! ♥ Ja kaikkee hyvää sinne Lontoosee ja jännitys kuuluu asiaa! Sä oot nii rohkee ja itsevarma et pärjäät varmasti! ♡ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirvittävän paljon, ihana Aino!<3

      Poista
  3. Mua ei ainakaa häiritse yhtään että tulee tätä Lontoo-hehkutusta, mäki alan olee niiin innoissani teiän puolesta! En malta oottaa sun Lontoo-postauksia :) Pakko tosin sanoa, et hassuu ettette oo enää tulossa Tallinnaan.... Mutta tää on niin pieni maailma missä me eletään, niin varmasti nähään vielä tulevaisuudessa <3 musi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Annina!!!<3 kyllä me nähdään, ihan varmasti!!! ihana olet <3 puss

      Poista
  4. Upea Vilma! :)

    VastaaPoista
  5. Hahaha "Oon ollut ihan äimissäni kuinka ihania kaikki on olleet, paikalliset tarjoavat ihan hirveästi apua ja neuvoja" joo mistäköhän tää vois johtuu? Kaunis skandinaavi-nainen isoilla bosilla, miksiköhän kaikki on niin mukavia... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuumailin täs samaa.. :D

      Poista
    2. tarkotti vissii et ylipäätänsä tarjoavat neuvoa siinä fb-ryhmässä -_- ootte kyl kaks urpoa

      Poista
    3. Taiii sitten ihmiset ovat vain ihan aidosti ja vilpittömästi ystävällisiä :)

      Poista
  6. Ootan jo tosi kovasti et alat postailee Lontoostaaa :3 t. Lontoo-friikki. Ääh mut voin vaa kuvitella kui innoissaa oot, ja ootki tosiaa nii onnekas et pääset kokee näi hienoja juttuja :') Kaikkee hyvää sulle + oon lukenu jo jonki aikaa sun blogia jaja vieläki lukeudut yheks mun lempparibloggariks! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirveästi ihanasta kommentista!<3 arvaa antoko tää sun kommentti inspistä kirjotella kaikkia Lontoo-juttuja sitten sieltä :') kiitti tosi paljon, piristit mun päivää <3

      Poista
    2. jeee ihana kuulla että piristin<3 c: ole hyvä!

      Poista
  7. Aivan ihana asu! Nää hehkutuspostaukset ei haittaa yhtään, päinvastoin. Mä ainakin tykkään lukee sun fiiliksiä yms. Oottelen jo postauksia Lontoon puolelta :)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, ihanasti sanottu! <3 kiitos paljon Inka!<3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...