2.10.2014

Tiedättekö sen tunteen...


... kun ei vaan saa aikaiseksi? Yleensä nää on just sellasia juttuja, jotka ovat tylsiä mutta jotka loppujen lopuksi vievät vain vähän aikaa. Esimerkiksi muuttoilmoitus, työhakemus...

M&M:n nelikerroksisessa kaupassa vähän karkkiostoksilla... :D

... kun mielessä on joku kiva ja erilainen asukokonaisuus, mutta päädyt silti siihen tuttuun ja mukavaan vaihtoehtoon? Mulle käy näin niiiin usein!!

Käytiin hakemassa darraruuaksi fish and chips!

... kun urheilemaan lähtiessä tai siivousurakan aloittaessa se pahin osa on juuri se aloittaminen? Mä tosi usein venytän esim. lenkille lähtöä tai siivouksen starttaamista, koska vaikeintahan on juuri se homman aloittaminen, jonka jälkeen liikunta ja siivouskin tuntuu jopa tosi mukavalta!


... kun on nukkunut tosi pitkät yöunet ja silti väsyttää?

... kun haluaisi radikaalisti muuttaa hiustyyliä, muttei vaan uskalla? Mietittekö te ikinä, kuinka kiva olisi kokeilla sormia napauttamalla vaikka mustaa tai punaista hiusväriä? Olisipa kiva tehdä se ilman sitä vaivaa (ja rahaa) ja vaikkei väristä tykkäisikään, voisi sen poistaa ilman kuluttavia värinpoistoja, vaalennuksia tai tummennuksia ja sitä kauheata vaivaa (ja rahaa)?


... kun haluaisi niin kovasti jonkun keksivän teleportin?? :D Meillä kaikilla varmasti on tai on joskus ollut läheisiä eri puolilla maapalloa, ja ikävä on tietty silloin kova. Oon monesti miettinyt, että olisi niin huippua jos voisin herätä täällä Lontoossa, käydä lounaalla kaverini kanssa New Yorkissa, pyörähtää iltapäiväkahvilla toisella kaverillani joka on vaihtarina Ranskassa, käydä syömässä hyvää kotiruokaa illalla Suomessa ja palata illalla Juuson kainaloon Lontooseen katsomaan leffaa? Oikeesti, how perfect would that be!!!

Piccadilly Circus <3

... kun on niin "sick and tired of being sick and tired"? :D Mä oon viime viikon alusta ollut tulossa kipeäksi. Potin varmaan puhkaisi sitten se, kun perjantaina lähdettiin ulos koululaisten kanssa. Joo, ei varmaan fiksuin idea, mutta näillä ekoilla viikoilla on niin paljon kaikkea ohjelmaa enkä haluaisi missata mitään kivaa. Nyt oon sitten ollut kipeänä lauantaista asti ja toivottavasti alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Tiedättekö kun on flunssassa, ja nukkuminen ei meinaa onnistua ollenkaan kun et saa mistään reiästä happea? :D Kurkkupastillit eivät auta kurkun kutinaan eikä nenä on aivan tukossa? Ja voin sanoa, että Lontoossa on tosi kurjaa olla kipeä. Täällä on liikaa kaikkea kivaa tekemistä että jaksaisi vain parantua kotona!!!


Tälläisiä fiiliksiä ja tuumailuja on mun alkuviikko pitänyt sisällään. Hieman tässä alkaa mökkihöperöksi jo tulla, mutta onneksi tänään on ensimmäinen päivä kun mulla ei oo ollut kipeä olo!! Tänään aion myös ensimmäistä kertaa muutamaan päivään pistää vähän meikkiä (tekis mieli tehdä kunnon sotamaalaukset!!!) ja lähteä treffaamaan luennon jälkeen kavereita. :)

Onko siellä oltu alkusyksy terveinä vai onko syysflunssat saavuttaneet jo teidätkin?!
Mukavaa loppuviikkoa kaikki!!<3

20 kommenttia:

  1. hahah ihana postaus! =D Minäkin tässä toista viikkoa jo kipeänä, saisi jo riittää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) voih, parane pian! <3

      Poista
  2. Ihania kuvia! Ihan tuntuu kun oisit vaan lomalla siellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, siltä mustakin tuntuu täällä välillä :D

      Poista
  3. ihan huippu postaus ihanien kuvien kera <3 Mua alko ihan naurattamaan, sillä mä oon viime aikoina miettinyt niiin paljon just noita aivan samoja juttuja :DD hahah! Ollaan me vaan samanlaisia ;><3 Etenkin tuota kun ei saa aikaiseksi ja siirtää juttuja ihan viimeseen asti sekä vaikka olis nukkunut kuinka hyvin niin silti väsyttää. Tosin mulle syksyisin on hyvinkin tuttua juuri tuo väsymys :s

    Onpa harmi juttu, että syysflunssa on iskenyt sinne :(( Onneksi kuitenkin oot selvinnyt jo pahimmasta <3 Mä oon ihme kyllä välttinyt flunssalta, ainakin toistaseksi :D Onhan mun sposti tullu sulle perille?<3
    Ihanaa loppuviikkoa sinne myös murunen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo veikkaan että syksykin vaikuttaa siihen että tuntuu että energiaa ei saa riittävästi ja sitten koko ajan väsyttää :/ Ihana, että pystyit samastumaan! :D<3

      Sposti on tullut perille, oon maailman huonoin vastaamaan! Lupaan vastata pian!!! <3 oot ihana <3

      Poista
  4. Haha, tiedän turhan hyvin!! Laiskamato ilmottautuu... Välillä ihan suututtaa kuinka saamaton on!??!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei siitä saamattomuudesta tuu tännekkäänpäin mitenkään hyvä omatunto! :D

      Poista
  5. Sulla on niin upea tukka ja oma väri niin ei kannata värjätä (tai ainakin mieti kahdesti)! :D t. yksi kovasti katuva ent. maantienruskeatukkainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos paljon <3 en aio värjätä, en ;)

      Poista
  6. Ei mulla muuta kuin että kiitos parhaasta blogista Vilma! :)
    Tätä on tosi kiva lukea.
    Ja hyvää viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii, kiitos paljon ihana! <3

      Poista
  7. Hah :D niin tuttua, varsinki toi siivoomisen alottaminen, helppo ja kaikenkaikkiaan nopee homma, mut jotenki vaa sitä lykkää kokoaja.
    Vitsi mä haluun noi kaikki karkit tuolta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinhän se on! :D ahh joo mieti kuinka täydellistä ois jos tollane valikoima ois kotonakin <3

      Poista
  8. Haha ihana postaus :D sulla on muuten tosi kauniit kasvot, ihan kuin nukella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww, ihanasti sanottu! kiitos <3

      Poista
  9. toi vika kuva.... aaah soooo gorgeous!!! oot niin kaunis <3 ja vielä parempaa, susta saa tän blogin kautta niin hyvän kuvan! toivon sulle kaikkea hyvää elämään!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voiii että, oot ihana! Kiitos ihann hirveästi, ja sitä samaa sulle!! <3

      Poista
  10. Upeita kuvia susta taas kaunotar<3
    Mä oon monesti kans miettinyt tota teleporttia, yes please!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä!! Voi kiiitos paljon ihana <3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...