10.12.2014

+/- at this moment

Toodella pitkästä aikaa tälläistä postausta!! :) Eli tämän hetken plussat ja miinukset...

Plussat
 Lontoon joulutunnelma.  Ah, täällä tulee niin joulufiilikselle kun joka paikka pursuaa ihanampia ja ihanampia jouluvaloja ja kaikenmaailman tonttulaulut pyörii joka kaupassa ja ravintolassa.
 Ystävät! Mun yksi pitkäaikaisimmista ystävistä tuli käymään täällä Lontoossa muutaman päivän ajan ja oli niin ihanaa nähdä. Oon myös muutenkin pitänyt hirveästi yhteyttä parhaisiin kavereihin viime aikoina, ollaan lähetelty kaikkia urpoja videoita ja ääniviestejä toisillemme.
 Käsinkirjoittaminen. Kandivaihetta opiskellessani kirjoitin kaikki luentomuistiinpanoni aina tietokoneella. Nyt kirjoitan aina käsin, lyijykynällä paperille, ja se toimii itselläni paremmin! Luennoilla pystyn keskittymään paremmin kun ei ole tietokoneen tarjoamia häiriötekijöitä ja mielestäni käsinkirjoitettuja muistiinpanoja on mukavampi lukea myöhemminkin. 
 Jouluostokset. Mä en meinaa saada niistä tarpeekseni!! Koko ajan aattelen, että okei, nyt on kaikki joululahjat ostettu. Ja sitten tuleekin mieleen lisää kivoja ideoita ja meen tuhlaamaan taas pennosiani...
 Pörröiset ja pehmeät neuleet. Mukavuus ennen kaikkea! 
 Maanantain lähestyvä lento Suomeen. Neljän viikon loma ja joulu koti-kotona... Tarviiko enempää sanoa? <3
 Venyttely. En oo flunssan takia päässyt pitkään aikaan urheilemaan, mutta oon muutamana päivänä venytellyt oikein kunnolla kotona ollessani. Mulla kipeytyy helposti selkä ja niska opiskellessani ja oon nyt parina iltana innostunut selän venyttelyn jälkeen jatkamaan sitä vähän pidemmänkin aikaa. En oo ikinä oikeasti tykännyt yhtään venyttelystä joten tää oli aika hyvä mielenmuutos. Oikein tuntee kuin veri lähtee kiertämään ja tulee lämmin! :)
 Juuso. Hän on niin ihana! Piristävä ukkeli täällä mulla seurana. 
 Meikittömyys. Oon noin kolmena päivänä viikosta ilman meikkiä ja tuntuu, että iho voi tosi hyvin. Meikkaaminenkin on niiiin sikakivaa kun sitä ei tee joka päivä! (.... joo halvat on huvit. :D)


Miinukset
L Puolentoista viikon flunssa. Oon ollut siis noin 1,5 viikkoa jo flunssassa. Mua ärsyttää ihan käsittömästi kun tää ei meinaa lähtee millään. Joo sen pari ekaa päivää viitti vielä vaan makoilla laakereillaan kotona ja yrittää parantaa itseään, mutta en mä voi lopettaa koko mun muuta elämää sen takia että nenä vuotaa ja kurkkua pistää! Tiiättekö tunteen, kun pitäisi kyllä jäädä vaan kotiin, mutta on niin paljon tekemistä eikä kuumettakaan kuitenkaan ole.. Tuntuu tosi turhauttavalta olla vain kotona.  
L Aikaansaamattomuus. Musta tuntuu, että en oikein osaa priorisoida tällä hetkellä.. Päivien tunnit tuntuu kuluvan tosi nopeasti ja en saa mielestäni tarpeeksi kouluhommia tehtyä. Mulla on ihan kauheesti inspistä bloginkin suhteen mutta tuntuu ettei siihenkään oo aikaa.
L Kylmyys. Vaikka täällä Lontoossa onkin lämpöasteiltaan lämpimämpää kuin Suomessa, tuntuu täällä silti tooodella kylmältä. Lontoossa nimittäin tuulee aika paljon ja ilmasto on jotenkin tosi "kolea". Meidän asunnossa on myös mielestäni liian viileää, ja valitettavasti ei voida vaikuttaa tähän asiaan mitenkään :( 


Ihanaa viikon jatkoa kaikille!! :) <3

14 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus tälläinen! :) Oon samaa mieltä pörröisistä neuleista, ne on parhaita <3 oot todella kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, ihana kun tykkäsit <3

      Poista
  2. Tänä syksynä on monilla ollut tosi ankaraa flunssaa.. Mä olin varmaan 3 viikkoa flunssassa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan sika ärsyttävää :(

      Poista
  3. Eikä vieläkö sulla jatkuu se flunssa? Mulla se oli kaks päivää ja täydellinen parantuminen! Ihana ku happi kulkee taas :D sen parin päivän aikana menikin neljä pakettia nenäliinoja.. koita parantua, ja ihanaa viikonloppua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan tosi inhottavaa :( Ooo hyvä että sulla oli parempi tuuri! <3 sulla tuli kovempana kuin mulla mutta kesti onneksi vähemmän nähtävästi!! Kiitos paljon, ja samoin sulle ihana <3

      Poista
  4. voii apua, onko sulla vieläkin flunssa :(( Onpa inhottavaa! Toivottavasti katoaa pian<33!!
    Mutta ihana postaus<3 Mukavaa viikon jatkoa myös sinne muru<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon murunen! <3 Joo, toivotaan.. :( <3

      Poista
  5. Vilma!!! Oon menossa tallinnaan viettämään uv:ta niin mitä yökerhoja tiedät ja suosittelet tallinnassa?? Ja ei mielellään mitään amarillo tyylisiä vaan enemmänkin namu/showroom tyylisiä :D ja onko sulla tietoa/kokemusta mitkä mahtaa olla hyviä hotelleja tallinnassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyviä klubeja on tuohon makuun Prive, Teater ja Club Hollywood :) Ja hyviä hotelleja on Swissotel ja Radisson Blu.

      Poista
  6. En malta odottaa, että tuutte takasin! ❤️ (Orava äänellä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mäkääääään <3 (karhuäänellä)

      Poista
  7. Ihana Vilma! Koita parantua <3

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...