30.12.2014

Last outfit of the year

Heippaa! <3 Mitä teille kuuluu? 

Mulla on ollut aivan ihana ja rento päivä tänään!! Sain pitkästä aikaa luettua, olin siis tehnyt kunnon lukusuunnitelmat tänne Suomeen ja voin sanoa että oon feilannut ne ihan täysin, joten tällä viikolla kirin niitä vähän kiinni. Käytiin siskoni kanssa parilla kaupalla tsekkaamassa aleja, mutta löysin vain sellaiset ihanat pehmeät kotisukat. Nyt laitettiin juuri sauna lämpiämään ja ostin illaksi sipsejä ja dippiä ja aion katsoa jonkun leffan. Eli kaiken kaikkiaan aika ihana päivä! Tässä postauksessa näkyvässä asussa olin tänään liikkeellä.


Onko teillä isoja suunnitelmia huomiseksi? Meillä alkaa olla plänit aika kasassa isolla kaveriporukalla. Ollaan melko lähellä keskustaa mutta baarit ei kuulu suunnitelmiin - ja hyvä niin!! Ollaan viime vuosina vietetty aika erilaisia uusia vuosia, esimerkiksi ulkomailla Floridassa ja Dominikaanisessa tasavallassa, sekä kavereiden kanssa mökeillä. Nyt kun ollaan kuitenkin ensi viikolla palaamassa jo takaisin Lontooseen, on tosi kivaa että ollaan tää uv vain Helsingissä, eikä lähetä moneksi päiväksi esim mökkeilemään. Aika siistiä että tää vuosi on kohta taputeltu kasaan!


Ootteko käyneet ale-ostoksilla? Mä oon käynyt nyt kerran pari, ja haha on se vaan niin hyvä kun eihän sieltä ikinä löydä mitään mitä etsii mutta silti pari kauppakassia päätyy kuitenkin kotiin.. :D Mä tein kyllä pari ihan kivaa löytöä, voisin esitellä ne täällä blogin puolella jos teitä kiinnostaa! Yritin siis oikeasti etsiä jotain kivaa paljetti/"bile"toppia uudeksi vuodeksi ja tälläisiin talven juhliin, mutta valikoima ei ollut mikään hirveän hyvä. Ja sehän on varmaa että sellaisia ei ainakaan ale-hyllyistä löydy! Ajattelin vilkaista vielä Lontoon alet kun sinne palataan. (Jos siis mielenterveys kestää, siellä nimittäin toi alennusmyyntien aiheuttama ihmispaljous testaa hieman kärsivällisyyttä...)


Hupsista, nyt täytyy rientää saunaan! 
Toivotan teille mukavaa vuoden viimeistä päivää ja iloista uutta vuotta! :) 

20 kommenttia:

  1. Ohho, ootki blondi nykyää! En oo hetkeen käyny lukee sun juttuja ja katoin ootko sama bloggaaja :D Mun rehellinen mielipide on että brunette oli parempi, toi sun silmiä paremmin esiin ja muutenkin, mut ei toikaan pahalta näytä! :) Taidankin nyt mennä lukemaan nuo aiemmat postaukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon samaa mieltä että brunette ehkä sopi mulle paremmin, mutta jos jotain kaikki on sanonut tästä uudesta väristä on että mun silmät pääsee paremmin oikeuksiinsa.. ;D Haha, toki kaikilla on omat mielipiteensä ja livenä aina näyttää vähän erilaiselta :)

      Poista
  2. sun hiusten väri on ihana mutta jotenkin mun mielestä sulle sopi paremmin tummat..:/ ne jotenki istu sulle ja näytti luonnollisilta, näissä kuvissa toi blondi näyttää vähänku olis peruukki lätkästy tai että noita kuvia ois photaroitu vähä huolimattomasti;D ihana olet silti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo itellenikin tulee vielä tälleen totutellessa sellainen peruukki-fiilis! ;D Mutta joo kässään mitä tarkoitat, mutta itestäni on ihanaa vaihtelua tälleen uuden vuoden kunniaksi! :) Kiitos <3

      Poista
  3. Hahah, mä olin taas tulossa sanomaan että wau miten upea muutos! :) sun iho ja kaikki näyttää niin upealta ja raikkaalta. Mut mielipideasioitahan nää on, mulle noi vaan näyttää niin taivaalliselta ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihana kommentti! Kiitos paljon <3 :)

      Poista
  4. Ihanalta kuulostaa kyllä päiväsi ja myös uudenvuoden suunnitelmat <3 mä taidan pysytellä ossin kanssa kotona kun ei olla vähään aikaan nähty (mä juuri junassa tulossa kotiin naantalista). Mä oon myös kerran käynyt jo aleshoppailulla, mutta eipä sieltä alennuksesta mukaan lähtenyt ku koruja :D upea asusi-jälleen ja niin kauniina hymyilet <3 pus!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuulostaa tosi ihanalta! :) Ei näitä pakko-juhlia aina ole pakko juhlia! ;D <3 kiitos paljon muru <3

      Poista
  5. itekää en oo aleja sen kummemmin kolunnu läpi (ihmismääräonhelvetistä), kun tänään sitten käytii paremmalla ajalla itiksessä poikkiksen kanssa ja sieltä tarttu mukaan keino"nahkaset"(oli paljon kivempaa materiaalia kun tekonahka!) punaset housut! siin tän vuoden alelöydöt talvelta :-D missään ei oo neuletta joka ois 100% puuvillaa ja söpön näkönen :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniin! sehän hyvä sitten, ei tullut sitten ostettua turhia ale-retkuja! :)

      Poista
  6. mitäääh???? multa on menny ihan ohi että oot blondi!!!! ouu maiii mikä hoddis! <3<3

    VastaaPoista
  7. senkin täydellinen nukke <3_____<3

    VastaaPoista
  8. Jeeee, mäkin saan huomenna suunnata aleille!! 8) Ihania kuvia<3

    VastaaPoista
  9. Olinki katsovinaan lauantaina jumbossa kun menit ohi et vaaleemmalta näyttää luonnossa sun hiukset vaa olitki värjänny xD hyvin sopii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mitähän taas hösötin :(( Kiitos <3

      Poista
  10. Sulle näköjään sopii ihan kaiken väriset hiukset, vau! Mun puolesta alet sais olla jo ohi, ei vaan jaksa sitä sekasortoa kaupoissa :D Onneks kohta tulee kevätmallistot ja kaikki herkulliset värit, jotka niihin yleensä kuuluu :)

    Hyvää uutta vuotta Vilma!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi isot kiitokset! :) <3
      Äläpä, ootan niin kevät-vaatteita!! :) Kiitos samoin sulle hyvää uutta vuotta! <3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...