13.12.2014

Yesterday

Mulla oli eilen mun viimeinen koulupäivä tältä lukukaudelta!! :) Niin outoa, näin se eka semester meni. Tavattiin mun luennon jälkeen Juuson kanssa mun koulun vieressä, ja lähdettiin kirjakaupan kautta Harrodsille! 


Mekko ja kengät Primark / Laukku Michael Kors / Takki Only

Juuso sano että mulla lukee väärän kaupungin nimi mun mekossa... ;D


Ootteko te ikinä käyneet Harrodsilla? Tää oli mun eka kerta siellä, ja pakko sanoa, että onhan se aika näkemisen arvoinen paikka. :D Kaikki osastot oli niin hienoja ja kauniita ja muutenkin tavaratalossa vallitsi jouluinen tunnelma. Olihan se kuitenkin ihan hassun kallis paikka, kenkäosastoltakaan ei löytynyt muita kuin LV:tä, Pradaa, Louboutineita ynnämuita överikalliita kenkiä :D

Taitaa olla vähä erikoisempi iPhone kyseessä.... Hinta 65000 :DDDDDD

Harrodsilla kiertelyn jälkeen käytiin sushilla Wasabissa, oli niiiin sika hyvää! 
Tää viikonloppu meneekin kivoja juttuja puuhaillessa ja huomenna olisi tarkoitus tehdä tänne kotiin joulusiivous ja pakata. Maanantaina Suomeen :o<3

Miten teidän viikonloppu sujuu? :)

9 kommenttia:

  1. Ihana asu <3

    VastaaPoista
  2. Ihana asu! Sulle sopii tollanen rokimpi tyyli tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Ootko miettiny takas bruneiks värjäämistä? :) tuli mieleen kattoessa noita asukuvia että vitsi brunet näyttäis hyvältä :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hmmm itseasiassa nyt on vähän toisenlaiset plänit ekana mielessä ennen kuin palaan ruskeaan. :P

      Poista
  4. Onpa kyllä aivan ihana asu muru<3 Jotenkin passaa sulle ihan erityisen hyvin<3 ja apua ihanaa, kohta oot suomessa! Asuisitpa Oulussa :(((((((((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon muru! <3 Niinpä! voi vitsi otan kohta pikajunan Ouluun! :DD

      Poista
  5. Voi että sentään mten kauniita kuvia susta Vilma!:)<3 Harrods näyttää kyllä kokemisen arvoiselta paikalta! Ihanaa kun pääset taas Suomeen <3

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...