19.2.2015

Outfit by the Thames

Ystävänpäivänä ollessamme Westminster Bridgellä kävelyllä otettiin nopeasti myös asukuvat musta. Mulla oli päällä jotain mitä ei mulla usein näe, eli valkoiset housut! :D Mulla on jäänyt valkoisista housuista kunnon kauhukuvat mieleen teinivuosista. Mulla oli nimittäin siinä 16-18 kesäisenä sellaiset valkoiset ihan järjettömästi revityt valkoiset kireät lannefarkut, Olin kerran baarissa ne päällä niin että mulla oli niiden kanssa pinkki toppi ja pinkit korkkarit :D 

Eli näiden kauhukuvien lisäksi valkoisten housujen arkuus on myös pitänyt mut erossa niistä. Ensinnäkkin valkoisessa tietty näkyy kaikki pienetkin tahrat paljon helpommin ja esimerkiksi nämä housut menivät samantien tän käyttökerran jälkeen pesuun. Toisekseen, valkoiset housut ovat aika arat näyttämään vähän halvalta tai tyylittömältä, eli välttämättä en pistäisi enää pinkkiä toppia ja pinkkejä korkkareita näiden kanssa.. :D 

Mutta tässä siis asukuvat Thames-joen rannalta sateisena ystävänpäivänä! :)


Takki Only / Housut, neule ja bootsit Primark / Laukku Michael Kors
Mä tykkään tästä kuvauslokaatiosta! :D 

Mitä ootte mieltä tästä asusta ja valkoisista housuista? :) 
Ihanaa loppuviikkoa!! <3

32 kommenttia:

  1. Hei vitsi, noi housut näyttää noiden bikereiden parina jotenkin ihan älyttömän makeilta ja fresheiltä! (Y)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti muru, ihana kuulla! <3 Mä ekana katoin vähän silleen ääk, onks toi mustan kontrasti liian iso valkoseen nähden ja tuleeko vähän semmone halvahko fiilis.. Mut joo munkin mielestä siitä tulikin aika fresh! :)

      Poista
  2. Aivan ihana asu, tykkään! <3 hyvin osasit yhdistää valkoset farkut (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti!! Ihana kun tykkäät <3

      Poista
  3. Hmm ei pahalla mutta noi ripset on sulle ihan väärät...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä ylläolevan kanssa, kun kommentin jälkeen katsoin tarkemmin kuviasi. Niin ripset peittävät kauniit silmäsi ja näyttää, kuin silmäsi olisivat puoliksi kiinni :)

      Poista
    2. Ripset kaipaisivat kyllä huoltoa, ne ovat tällä hetkellä liian pitkät kun omat ripset ovat kasvaneet! :( Syy miksi silmät näyttävät olevan niin sirillään näissä kuvissa on kun tuossa joen rannassa tuuli ja ripsotti sadetta ihan hirveästi, huomaatte varmaan kuinka yritän pitää tukastakin kiinni.. :D

      Poista
  4. Ooo, toi neule on kiva. Nams. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, se on vielä sellaista tosi pehmoista matskua <3

      Poista
  5. Samanlaisia ajatuksia täällä valkoisten housujen suhteen :D Mutta tähän asuun ne passaa oikein hyvin ja raikastaa tuota kokonaisuutta! :) Ja haha saako kysyä onnistuitko sotkemaan ne johonkin kun pesuun jo meni? :''D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos paljon!! :) Mustien housujen kanssa ois tullu ehkä vähä pliisu kokonaisuus.
      Hahaha nojoo... Tai siis, oli tollanen aika kuranen keli, niin kun kävelin niin kantapäistä roisku ja tuli sellaisia läiskiä pohkeisiin :( ja tietty heti pesuun!

      Poista
  6. Itse en omista valkoisia housuja ollenkaan, mutta jos sellaiset joskus kaappiin päätyy, niin varmaan menevät vain keskitalven käyttöön kun mistään ei pitäisi likaa päälle lentää ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ite osaisi yhdistää keskitalvella välttämättä valkoisia housuja mihinkään :D Varmaan johtuu siitä että mulla on talvikenkinä oikeastaan vaan mustat uggit (ei sovi) ja mustat ylipolvensaappaat ja ei varmaan näyttäisi kauheen hyvältä niiden kanssa. :D

      Poista
  7. Kaunis ja simppeli asukokonaisuus :)<3 valkoiset housut näyttää tosi hyvältä sun päällä vaikka sun päähän onkin pinttynyt muistelma teinivuosilta :D käytä useamminkin :)<3 mä en oo koskaan omistanu valkoisia housuja. Mulla on aina yleensä tumma alaosa :) ei vaan näytä mun päällä hyvältä :(((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Emilia!! :) <3 joo mä ymmärrän, mulla on moniakin vaatteita mitkä näyttää muiden päällä tosi hyvältä mutta itteni päälle en voisi pistää! :) <3

      Poista
  8. Sama juttu valkosten housujen kanssa. Tää sun asu on kyllä onnistunut! :) Beigeen/harmaaseen yhdistettyvä valkonen toimii, mutta heti jos laittaa jotain väriä päälle niin vaikutelmasta tulee vähän..no halpa :D Mut ehkä sun inspiroimana kaivan itekkin kaapista esiin valkoset housut :)

    http://xoxosarita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niin!! Oon samaa mieltä. Vitsi beige on kyllä ihana yhdistelmä vakosen kanssa :) Kiitos paljon, kiva kun tykkäsit <3

      Poista
  9. Valkoiset housut sopii just sun kropalle täydellisesti ja hyvä asukokonaisuus muutenkin. Itsekin käyttäsin valkoisia housuja, mutta päärynänmallisella kropalla valkoinen alaosa ei oikein toimi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti! :) <3 Oon varma että sullekin sopisi!! <3

      Poista
  10. Näyttää kuule oikeen kivalta! Tiiätkö, mulle tuli itelle tuossa viikko sitten himo valkoisiin housuihin, mutta samalla iskivät muistiin ne teinivuosien kauhut :D Saa nähdä, ehkä ne löytää taas tiensä munkin kaappiin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Eve! :) Kiva kun tykkäsit <3 Laita ihmeessä, oon varma että osaisit yhdistellä ne ihanasti :)

      Poista
  11. Todella kaunis asu ja valkoiset housut on niin kivan raikkaat!

    VastaaPoista
  12. Tosi kiva asu ja valkoset housut näyttää hyvältä! :) Itse ostin tossa just vähän aikaa sitten ensimmäiset valkoiset farkkuni ja ensimmäisen käyttökerran jälkeen ne saikin sitten laittaa suoraan pesuun :D Parempia kelejä odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :) Joo todellakin, tuntuu että kaikki roiskuu niihin. ;D

      Poista
  13. Oon aina tykännyt vaaleista vaatteista! Tykkään siis älysti siu housuistaki! <3 Mutta vaaleet vaatteet on nii hazardit.. Miks aina käy niin, et yrität olla varovainen, ettet likaa ja luulet onnistuvas siinä.. Sit kuiteki huomaa muutaman kivan tahran. Mm. miu uusi valkonen untuvatakki ei ookkaan koko valkonen enää, murr! ;D Ja omat valkoset farkut on oottanut kaapin pohjalla tuunausta jo 6-vuotta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis "valkoset" farkut :D

      Poista
    2. Joo vaaleiden värien yhdistely tuo aina niin raikkaan fiiliksen asuun! :) Ja jeps mulla kävi just niin, että luulin ettei tarvis pestä, väärässä olin :D

      Poista
  14. oot niin upea ilmestys vilma!<3

    VastaaPoista
  15. Moikka! Oon jo pidemmän aikaa kaipaillut tietynlaista videopostausta, mutta pyyntö on aina jumahtanut siihen, etten osaa ehdottaa aihetta... vaan viimein rohkaistun kainon pyynnön kera; voisitko tehdä joskus videopätkän englanniksi? Itseäni kiinnostaa aina kuunnella ja katsoa, kuinka puhujan olemus voi muuttua kielen vaihdon myötä. Olis kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos postaus-aiheesta! :) Voisinhan mä toki tehä, täytyy vielä miettii joku aihe missä siinä voisi höpötellä :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...