22.3.2015

På staden

Antakaa kun kerron tästä viikosta.. :D Oon ollut siis Suomessa nyt ti-su ja oon valehtelematta ollut aivan älyttömässä vauhdissa koko ajan. Oon käynyt kotona lähinnä vaan nukkumassa, syömässä ja vaihtamassa vaatteet.. Joo, ensinnäkin oon tosi hieno tytär kun juoksen koko ajan vaan kavereiden kanssa ja käyn kotona vaan kääntymässä. :D Mutta, on ollut aivan ihanaa Helsingissä ja parasta on ollut irtautua koulujutuista. Oon ottanut vähän sekalaisesti kaikesta kuvia, ja voisin ensi viikolla tehdä sellaisen postauksen missä voisin vähän kertoa mitä on tullut tehtyä tällä viikolla.

Noh, perjantaina oli todella kiva ja vauhdikas päivä! Jo aamusta tavattiin ystäväni Juulin kanssa stadissa. Kierreltiin kauppoja ja käytiin Santa Fessä lounaalla. Otettiin nopeasti asukuvat, vaikka sää ei tosiaankaan ollut paras mahdollinen. Perjantain auringonpimennys teki kuvaamisesta hankalaa ja muutenkin ilma oli todella kolea. Oli ihana olla vaihteeksi päiväsaikaan stadissa, ja saatiinkin tuhlattua siellä helposti muutamia tunteja!




Tänään mulla koittaa paluu takaisin Lontooseen! Aika on mennyt täällä ihan sairaan nopeasti ja vaikka oon nauttinut täällä olemisesta täysin rinnoin, niin silti aivan ihanaa palata takaisin kotiin ja arkeen ja nähdä Juuso monen päivän jälkeen<3 Ensi viikolla palaan toivottavasti vähän ripeämpään bloggaus-tahtiin. Oikein ihanaa sunnuntaita kaikille! <3

13 kommenttia:

  1. Oii ihanaa että sulla oli onnistunut loma Suomessa ja kerkesit nähdä paljon ystäviä :)<3 tuli hyvä mieli tästä postauksesta, huoku vaan niin onnellisuus <3 oot niin awww, täykkis ;)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emppu, ihana että sulle tuli tuollainen fiilis! <3 Suomessa oli kyllä ihan super ihanaa :) kiitos ihana <33

      Poista
  2. Voi ihana postaus tämä! :) ihana toi sun takkisi, oon tosin saattanut kehua sitä ennenkin! <3

    VastaaPoista
  3. En ensiksi tykännyt tuosta sun vaaleesta tukasta kun se sai sut näyttämään ehkä vähän 19vuotiaalta :D mut nyt kun siihen on tottunut niin pukee sua kyllä tosi hyvin, näytät aika seksikkäältä! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei, aika monet ovat sanoneet samaa.... :D Kiitos, kiva kuulla! :) <3

      Poista
  4. Mikä kamera ja objektiivi sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sonyn monta vuotta vanha järkkäri ja objektiivista ei oo hajuakaan.. :D

      Poista
  5. Tälläisiä postauksii lisää! Nää postaukset on niin kivoja missä oot vaan ottanut jostain päivästä kuvia ja kerrot mitä oot tehny :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kun tykkäsit!! :) <3

      Poista
  6. Jee, oli niin kiva päivä! Ps. Mikä mun naaman väriä vaivaa tossa ekassa kuvassa? :D Pus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli! <3 Mä en ees huomannut mitään mutta voin sanoa että tosi monet noista kuvista oli ihan hullun värisiä ja ihmeellisiä värieroja, koko päivän oli niin outo valaistus. Mulla oli yhessä kuvassa ihan sininen naama :'D

      Poista
  7. Ihanat kuvat <3 Voi vitsi mun niin tarttis päästä hesaan shoppailemaan. :D

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...