8.4.2015

THE SHARD

Viikonloppuna tuli aika koluta läpi tämäkin nähtävyys täällä Lontoossa. The Shard (tarkoittaa suomeksi siis sirpaletta) on Euroopan suurin pilvenpiirtäjä ja se sijaitsee London Bridgellä. Shard on yli 300 metrin korkuinen ja siellä on toimistotiloja, ravintoloita, kauppoja ja ylimmässä kerroksessa on näköalatasanne josta näkee koko Lontoon yli. Juuson vanhempien kanssa halusimme tehdä jotain erilaista mitä kukaan meistä ei ollut vielä Lontoossa tehnyt, joten ostimme alakerrasta liput ja matkasimme hissillä 72 kerrosta ylöspäin!








Vaikka päivä oli todella pilvinen ja sateleva, olivat näkymät silti päätähuimaavat. Suosittelen ehdottomasti menemään käymään tuolla jos Lontooseen tulette, nämä kuvat eivät nimittäin millään tasolla anna oikeutta tuolle näkymälle. 





















Aika hulppea kokemus ja hyvin pärjäsin vaikken korkeista paikoista pahemmin tykkääkään. Katselin ihan innoissani alas kaikkia millimetri x millimetri -kokoisia autoja ja minikokoisia punaisia busseja. En kuitenkaan ihan vielä ole hakemassa tuonne Shardiin ikkunanpesijäksi kesätöihin.

Suosittelen Shardia kaikille jotka haluatte Lontoossa käydessänne saada hyvän kokonaiskuvan kaupungista! :) Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille!! <3 

24 kommenttia:

  1. Anonyymi8/4/15 19:25

    Voih miten upee paikka! :O nyt ihan harmittaa kun en tajunnut käydä tuolla kun viime kesänä olin Lontoossa :( oon niin kateellinen siitä että asut siellä!! Lontoo on ihana kaupunki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, aivan upea!! :) Sun täytyy tulla käymään uudestaan, kesällä ei oo kalliit lennot ;))

      Poista
  2. Oho en oo tollasen paikan olemassaolosta kuullutkaan kun vasta nyt ja Lontoossa kuitenkin tullu kaks ja puol vuotta asuttua. :D Hups.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no joskus käy näinkin ;D Mä oon ollut Lontoossa ennenkin mutta vasta pari kuukautta sen jälkeen kun tänne olin muuttanut niin tajusin tämän paikan.

      Poista
  3. Anonyymi8/4/15 21:11

    Oot niiin kaunis! Ihanat hiukset :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi8/4/15 21:58

    mua häiritsee kun en oikeen ymmärrä että ootko lihonut vai laihtunut :D tavallaan näytät paljon laihemmalta kun viime syksynä mut sitten taas joissain kuvissa näytät todella ylipainoiselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi8/4/15 23:35

      Mua taas häiritsee et joku voi oikeesti olla noin tyhmä kuin sinä ano! Hope for humanity is lost! Toivon oikeesti et siel ruuden takana kirjottaa lobotomian läpikäynyt koira eikä ihminen koska te arvon hermanni tai hermanniina olette täys idiootti.

      Poista
    2. Anonyymi9/4/15 12:21

      "Todella ylipainoiselta" :D Ei jumalauta. Kyllä taas on siellä geenialtaan matalimmassa päässä lystikästä. Onkohan tää niitä Anoja, jotka hetkeksi jätti Vilman rauhaan näillä jutuillaan ja kun pöly laskeutui, saapui takaisin.

      Poista
    3. Mua häirittee tollaset kateelliset idiootit.

      Poista
    4. Mulla ei oo mitään hajua mun painosta ja rehellisesti sanottuna, mä oon Ano 21:58 tosi huolissani susta jos sun mielestä mä oon "todella ylipainoinen".... :(

      Poista
  5. Anonyymi8/4/15 22:11

    Wooow mikä paikka!!!! miten tonne pääsee :o pliis vastaa tähän ollaan menossa ens viikolla lontooseen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi8/4/15 23:37

      http://www.theviewfromtheshard.com/en/

      Ole hyvä.

      Poista
    2. Niinpä!! :) Kiitos anonyymille linkistä! <3

      Poista
  6. Anonyymi8/4/15 22:40

    ihana kuva susta ja juusosta :'3

    VastaaPoista
  7. Anonyymi9/4/15 11:19

    mitä sun miehes tekee työkseen vai opiskeleeko hän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi9/4/15 12:22

      Oikeustiedettä myöskin. Ihana pariskunta :)

      Poista
    2. Kiitos <3 opiskelee UCL:ssä oikiksen maisteria myös!

      Poista
  8. Wooow mikä paikka!!!<33 Tuonne kyllä haluaisin itsekkin päästä :D voi te ihanat söpöläiset :''))<33 Tänään sain vastattua muuten sun sähköpostiin<3 oli niin ihanaa kirjoitella sulle :)<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitti muru!! <3 aww jeee! Mä luin jo sun sähköpostin läpi, vastailen siihen taas kun on sopiva hetki!! ;) <3

      Poista
  9. Vautsi vauu, mä palasin viikko sitten Lontoosta, London Bridgen alue jäi näkemättä (tosin oon käynyt aiemminkin siellä ja silloin näin) mutta jäi se kyllä harmittamaan! On tuo Lontoo vaan niin kaunis ja tunnelmallinen kaupunki. Upeita kuvia oot saanut napsittua:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, kiva kun tykkäsit! :) <3 Lontoo on niin ihana kaupunki kyllä! :)

      Poista
  10. Paljon sinne lippu maksoi?

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...