16.5.2015

Atsteekkikuviota ja kirjastokommelluksia

Heippa ihanat <3 Mulla koittaa torstaina Lontoon yliopistoaikani viimeinen tentti ja pakko sanoa että motivaatio alkaa olla jo aika lopussa ja haaveilen jatkuvasti kello 14 torstai-iltapäivästä kun tiedän olevani vapaa. :D No mutta joo, tsemppaan itteeni vielä tämän muutama päivää ja palkitsen itteni kyllä jotenkin sitten ensi viikonloppuna!!

Mä oon selaillut tässä kevään aikana nettikauppoja ja weheartit.comia ja oon alkanut ihastumaan vähän sellaisiin "hippi"-tyylisiin kesävaatteisiin. :D Meillä kaikilla on varmasti omat käsityksemme hippi-tyylistä mutta huomaan itse että oon alkanut kiinnittämään huomiota pitsiin, erilaisiin kimonoihin, kukkakuvioihin.. Jokatapauksessa tosi erilaisiin vaatteisiin kuin yleensä on tykännyt. Tämä postauksessa näkyvä mekko on Boohoo.comista ja maksoi vaivaiset 5 puntaa. Ihastuin tähän mekkoon ihanan värikkyyden ja atsteekkikuvion takia, ja oon päättänyt nyt viimein alkaa käyttää rohkeammin värejä pukeutumisessa. Tuo Boohoo.com on muuten niin ihana nettikauppa, en tiedä toimittavatko he Suomeen, mutta ainakin tänne toimistusaika oli älyttömän lyhyt: tilasin perjantai-iltana ja jo lauantai-aamuna löysin postilaatikosta tilaamani mekon!


Muuten pitää kertoa mitä mulle kävi eilen. Olin siis lähdössä kirjastosta jossa olin juuri lukenut 7 tuntia. Lainasin pari painavaa kirjaa viikonlopun lukemista varten mukaan ja kun lähdin kirjastosta, pamahtivat hälytykset päälle. Tuolla kirjastossa kaikissa kirjoissa on siis hälyt, jotka kirjastovirkailijan pitää irroittaa kirjasta. Virkailija ei ollut nähtävästi muistanut ottaa hälyä pois toisesta kirjasta pois, ja siksi hälytykset menivät päälle. Uloskäynnin yhteydessä istui vartija ja kun hälytykset menivät päälle, hän nousi nopeasti ylös ja käveli mua kohden ja huusi englanniksi "oletko sä uskaltanut ottaa jotain minun kirjastosta!!?" 
Mä meinasin ihan totta purskahtaa nauruun. "Minun" kirjastosta. 
Vastasin hänelle että kyllä, mulla on 2 kirjaa SINUN kirjastostasi. Hän käveli luokseni ja kysyi että olenko vain varastanut kirjat vai lainannut ne? Kun vastasin, että lainasin ne niin hän lähti taluttamaan mua ja sanoi kiivaasti että "nyt mennään ja selvitetään tää tältä istumalta!!"
Ok.
Palasimme kirjastovirkailijan luokse ja vartija sanoi hänelle että "tämä tyttö väittää että on lainannut nämä kirjat täältä!!" Virkailija alkoi tsekkaamaan lainaani ja katsoin sillä aikaa vartijaa pitkän ajan. Kysyin häneltä että "miksi ihmeessä mä varastaisin täältä pari kurssikirjaa kun voin lainata ne täältä laillisesti kuinka pitkäksi aikaa tahansa kotiini?" Vartija vain katsoi minua päästä varpaisiin arvioiden. Virkailija poisti hälyn ja sanoi unohtaneensa ottaa toisesta kirjasta hälyn pois. Vartija ojensi kirjat minulle takaisin ja sanoi että voin lähteä. Toivotin hänelle oikein aurinkoista ja iloista päivän jatkoa.

Mä ymmärrän ihan täysin että kirjojen varastaminen on varmasti yleinen ongelma tuossa kirjastossa, kun siellä on tuollaiset hälytysjärjestelmät ja vartijatkin. Mutta hei ihan totta, miksi tuo oli heti ensimmäinen olettamus? Jotain asiakaspalvelulähtöisyyttä pitää sentään olla. Nyt tuo tapahtuma naurattaa mutta kyllä mua niin ärsytti, ei ihan oikeasti kannata alkaa ryppyilemään stressaantuneelle opiskelijalle!! :'D


Tultiin juuri Hyde Parkista jossa nautittiin kesän ensimmäiset puistojätskit. Oli meinaan hyvää ja muutama muukin oli saanut saman idean nauttia 19 lämpöasteesta!

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! <3

PS. Vastaan kaikkiin kommentteihin ihan lähipäivinä! Kiitos kärsivällisyydestä ja tsempeistä <3

20 kommenttia:

  1. Ootpas kaunis! ^^ Saanko kysyä missä päin Lontoota asutte?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti <3 Ihan Zone ykkösellä, Hyde Parkin vieressä :)

      Poista
  2. aivan ihana mekko ! (:

    VastaaPoista
  3. Ai kauhee mikä tilanne! Mä oisin varmaa alkanu itkemään säikähdyksestä :D haha. ps. Oot niiiin kaunis aina♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jaana!<3 hahaha joo siis hemmetin ärsyttävää, mulle menee aina ihan hermot varsinkin kun oon stressaantunut. :D

      Poista
  4. Muaki kiinnostaa kovasti semmonen boheemi tyyli kesäisin, vai onko se nyt sitten se hippi :D Vai intiaani??? Tosi kaunis tuo mekko!! <3

    Ja aika inhottava tilanne siellä kirjastossa.. heti alkaa epäileen tommosta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Boheemi!!!!! Se oli se sana mitä hain haha! Kiitos Tania! <3
      joo, todella ärsyttävää palvelua >:(

      Poista
  5. Ihana tuo mekko! :) Boohoo toimittaa suomeen myös ja oon joskus heiltä tilannut kaikennäköstä. Ei ole hinnalla pilattu niitä vaatteita kyllä, täytyykin käydä tsekkaamassa pitkästä aikaa valikoima ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kitos tutta! <3 Oi kiva kun selvensit tämän, eli voin siis hyvillä mielin suositella myös suomalaisille! Ihanaa kun nykyään melkein kaikki kaupat toimittaa Suomeen eikä millään älyttömillä toimitusajoillakaan.

      Poista
  6. Ihana mekko ja noi siu hiukset! <3 (Joo vielki jaksan ihastella siu uutta hiusväriä :D ) Mieki oon rohkaistunut ostelemaan värikkäämpiä vaatteita ja muutenkin erityyppisiä vaatteita mitä en ennen olisi ostanut. Mukava huomata miten uudet värit ja asukokonaisuudet näyttääKIN upeilta päällä vaikkei ennen ois uskonut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule kiitos kovasti, tulipa ihana mieli! :) <3
      No niinpä, ihan parasta! Mäkin oon nyt huomannut kun oon tukan väriä vaihtanut että tykkää kokeilla vähän erilaisia ja erivärisiä vaatteita. Kivaa vaihtelua! :)

      Poista
  7. Oi kuinka ihana mekko!♥

    VastaaPoista
  8. Voi hitsi, ihanan näköinen! :) Olisiko mahdollista saada jossain vaiheessa ihan kunnon asu-kuvaa tästä?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Mä pistän jossain vaiheessa! :)

      Poista
  9. No voi huhhuh :-D olipas ilonen vartija taas liikkeellä! Välillä kyllä mietin noita palvelu-ammatteja, että tuntuu ku ihmiset liikkus tietyissä paikoissa ylimääränen uloke keskellä otsaa.. :-D btw ihanan värinen mekko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahah no todellakin! :D Kaikilla saa olla huonoja päiviä mutta tämän tapauksen suhteen voin ainakin vannoa että ei ollut oikeassa ammatissa.. Eikö vartijan pitäisi olla melko rauhallinen tyyppi? :D Kiitos paljon!! <3

      Poista
  10. Haha, vähän surullista, että jollekin kirjasto on noin sydämen asia että suhtautuu siihen noin vakavasti, apua.. :D Muakin kyllä vähän ihmetyttää logiikka varastaa kirjastosta, kun niitä saa lainattua ilmaseksikin. Meitä vissiin on moneen junaan :D
    Ps. Tuo mekko on aivan ihana! Mua kans miellyttää asteekkikuvio kaikin puolin, voisko olla mitään muuta kuosia joka sopis kesään yhtä hyvin? ♥ Ostin kans jokunen aika sitten itselleni asteekkihameen, mutta en tiedä missä mielenhäiriössä olin ostanut todella paljon isomman version kun oma kokoni on :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha nojoo,meitä tosiaan on moneen junaan. :DD Kiitos paljon! <3 atsteekkikuvio on niin ihana, mä ottaisin mielelläni kanssa tuollaisen hameen! Ja älä huoli, mä teen tota ihan koko ajan... Varsinkin täällä Lontoossa kun koot on vähän oudot verrattuna perus S/36 kokoihin mitä Suomessa on!

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...