1.5.2015

Hiustuotteita blondeille ja värjätyille hiuksille

Heippaheii kaikki! <3 Todella pitkästä aikaa tälläistä kauneus-aiheista postausta. Mä oon nyt tän blondiksi värjäämisen jälkeen alkanut kiinnittää enemmän huomiota tukkaani pistettäviin tuotteisiin. Varsinkin erilaiset kosteuttavat, rakennepaikkaavat ja hoitavat tuotteet ova tulleet tutuksi, kuten myös erilaiset hopea-shampoot ja hoitoaineet, nimittäiän eihän lämpimästä ruskeasta vaalennettu tukka jaksa kauhean kylmänä pysyä, ja tukkaan tulee helposti kellertävää sävyä. 

Tässä on koko arsenaali jonka haluaisin teille esitellä. Oon nämä kaikki ostanut itse eli tää ei oo mikään yhteistyö- tai mainospostaus, vaan ihan täysin rehelliset arviot näistä tuotteista!





HOPEA-TUOTTEET:



Aloitetaan näistä hopeatuotteista, joihin on tullut tutustuttua vaaleiksi värjäyksen jälkeen. Mä suosin enemmän hopeanaamioita ja -hoitoaineita, koska hopeashampoot voivat todella olla hiuksia kuivattavia. Mun oma tukka menee niin helposti niistä kuivaan kuntoon, että siksi oon kääntynyt maskien ja hoitoaineiden puoleen.

Fudgen tuotteita on kehuttu kovasti ympäri nettiä. Päätin ottaa testaukseen Violet Toning Conditionerin, jonka tarkoituksena olisi siis vähentää keltaisuutta hiuksissa. Purkissa ei lue vaikutus-ajasta, mutta itse oon saanut parhaan tuloksen noin 5-10 minuutilla pyyhekuivissa hiuksissa. Tilasin tän feeluniquesta ja se maksoi siellä n. 14 euroa. 
Arvostelu: 4+/5. Tehokas eikä kuivata. Uskon kuitenkin että Fudgen hopeashampoo on vielä tehokkaampi, mutta vaikutusaikaa pidentämällä tällä sai tosi hyvän ja luonnollisen lopputuloksen. 

  KC Professionalin Color Mask Platinumista olin kuullut myös paljon hyvää. Tää ei ollut kuitenkaan mulla yhtä tehokas kuin Fudge. Toisaalta, tää taas hoiti paremmin ja tukka jäi ihanan pehmeäksi. Tällä suosittelen tekemään kunnon naamion: maski melkein kuivaan tukkaan vaikka vartiksi ja sitten suihkuun. Ostin omani Sokokselta, taisi olla jotain kympin luokkaa.
Arvostelu: 3/5. 

 Klippoteketin Silver Balsamin ostin vähän ex tempore ja mulla ei ollut siitä mitään odotuksia. Huomasin kuitenkin jo yhden kerran jälkeen ison eron. Pesin tukan, kuivasin sen huolellisesti pyyheellä ja iskin ton about 5 minuutiksi päähän. Tosi luonnollinen eikä vahingossakaan ala taittamaan lilaan vaikka sen väristä aine onkin.
Arvostelu: 4/5. Pieni purkki, mutta hinta ei ollut paha. Muistaakseni jotain 6 euroa.

XL Silver Shampoo. Mulla on ollut oikeastaan vaan 2 hopeashampoota: tää ja Tigin. Tigillä en saanut mitään vaikutusta aikaiseksi niin ostin tämän settinä saman sarjan hoitoaineen kanssa. Tää XL Silver Shampoo kuivatti mun tukkaa tosi paljon ja saman sarjan hoitoaine ei valitettavasti auttanut asiaa ollenkaan. Suosittelen tätä shampoota oikeastaan vaan niille jolla on oma tukka hyvässä kunnossa eikä kuiva tai katkeileva.
Arvostelu: 1/5. 




♥ Keskiverto- ja huonoja hoitoaineita on maailmassa satoja, joten halusin tuoda tähän postaukseen vaan mun lempparit. Nää Joicon rakennekorjaava ja intensiivisesti kosteuttava hoitoaine on olleet parhaat tuotteet mitä oon kokeillut nyt blondiksi värjäyksen jälkeen. Nää tuotteet silottivat mun kuivat ja katkeilevat hiukset. Suosittelen näitä tuotteita jos värjäyksen jälkeen tukka tuntuu kiljuvan apua ja kosteutusta! Muistakaa myös leikata huonoja latvoja pois, jotta tukka voi paremmin. Mulla ainakin leikkaus ja nää kaksi tuotetta auttoivat paljon.




Nämä tuotteet tulevat sitten pesun jälkeen.

 Schwarzkopfin Gliss-hiusöljy on ollut jo käytössä vuoden päivät ja sitä hieron aina hiusten latvoille.

 Saman merkin Bonacure Repair Rescue -hiuksiin jätettävä hoitoaine on mulla käytössä aina silloin tällöin pesun älkeen. Ainoa miinus tästä tuotteesta on sen ikävä haju..



 Kuivashampoo pelastaa mun tukkapäivän ainakin pari kertaa viikossa! :D Näillä voit hyvin venyttää pesukertojen välejä. Batisten kuivashampoot on jo vuosia ollut mun lemppareita. Tuo vasemman puoleinen on tarkoitettu blondeille hiuksille, ja sillä voi kevyesti vaalentaa myös esim juurikasvua! Kannattaa kuitenkin laittaa sitä aika rauhallisesti, sillä jos sitä tulee liikaa, saattaa hiukset näyttää vähän keltaisilta.

 Oikeanpuolinen Batiste on mun ikuinen lemppari, todella kevyt ja hyvä mieto tuoksu. Tykkään!

Mä oon ostanut tuon harjan Tallinnan Stockalta pari vuotta sitten. Se myytiin Macademia Oil-tuotepakkauksessa ja oon tykännyt tuosta harjasta tosi paljon. Suosittelen muutenkin, ettette käytä liikaa repiviä harjoja vaan esim luonnonkampaa tai Tangle Teezereitä.

Hyvää Vappua kaikille!  Meillä on ollut ehdottomasti rauhallisin Vappu vuosiin! :D Eilen oli tenttiä ja tenttilukemista, mutta illalla käytiin kyllä hakemassa vähän herkkuruokaa kotiin ja avattiin viinipullo. 

9 kommenttia:

  1. Anonyymi1/5/15 17:11

    Noi Joicon tuotteet on kyllä tosi hyviä. Kokeile ensi kerralla Redkeniä kun noi Joicot loppuu, se on vielä huipumpi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, pistän Redkenin korvan taakse! :)

      Poista
  2. Anonyymi1/5/15 18:08

    Hauskaa vappua! :) kiva postaus tämä. Tiedätkö saako tota Fudgea jostain Suomesta..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Mm, ei kuule taida saada :/ Itse en oo ainakaan törmännyt!

      Poista
    2. Anonyymi3/6/15 12:49

      Fudgen violettishampoota - TOSI hyvää sellaista saa näistä liikkeistä: www.hiusten1.com

      Poista
  3. Anonyymi1/5/15 19:40

    hyvää vappua :) Batisten kuivashampoot on parhaita, niitä en itekkään vaihda :) myydäänkö Lontoossa niitä pieniä pulloja, ne on kätsyjä just käsilaukkuun ja matkoille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Niin on, mahtavia :) Joo taitaa olla myynnissä ihan perus elintarvikekaupoissakin :)

      Poista
  4. Tosi kiva ja kattava postaus! Ainoa tuttu tuote oli tuo Color mask, ihan hyvä tuote munkin mielestä:)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...