29.5.2015

In Helsinki

Heippaheii! :) Huhhuh, on kyllä ollut vauhdikkaat viimeiset päivät. Tultiin siis tiistaina Suomeen ja oon siitä lähtien hengannut kavereiden kanssa ja nähnyt perhettä. Tänään on mun siskon yo-juhlat joihin ollaan valmistauduttu ja oonkin iloinen että pääsen siskoani juhlistamaan ja näkemään sukulaisia. <3

Torstaina vietettiin tyttöjen päivää! Käytiin ensinnäkin sushilounaalla ja shoppailemassa, ja iltapäivällä lähdettiin kävelylle Haltialan tilan lähelle Ruutinkoskelle. Näitä maisemia ja hiljaisuutta mulle tulee tosi usein ikävä Lontoossa ollessani joten mulle on tosi tärkeää lenkkeillä Suomessa ollessani paljon ja muutenkin päästä vähän "luontoa lähelle."


Kiitos päivästä ihanat!!<3

Mulla on tällä hetkellä niin fresh olo, kävin eilen huoltamassa ripsienpidennykset ja kävin piiiitkästä aikaa kampaajalla! :) Hiuksissa tuntuu olevan nyt enemmän eloa ja luonnollisuutta, täytyy pistää teille kuvaa tänne!

Mä en tän enempää valitettavasti ehdi tällä kertaa kirjoittelemaan koska juhlavalmistelut kutsuvat.. Palailen taas pian!! <3

14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Itselläkin on yhdet luonnossa otetut kivat kuvat oottamass!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anni!<3 äkkiä blogiin!! :)

      Poista
  2. Onks sul silarit?

    VastaaPoista
  3. Ihana asu sulla! :)

    VastaaPoista
  4. Mukavia juhlia sinne! ♥ Nää kuvat on kyllä aivan ihania, ja fanitan kyllä tota asuakin täysillä! :) Kaunokainen ♥ Hyviä lomia sulle, koitahan rentoutua sen verran kun kykenet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Vilma, aivan ihana kommentti taas sulta!!<3<3

      Poista
  5. Moikka! Yritin googlettaa mutta en löytänyt tietoa :( eli mistä toi ruutinkosken reitti lähtee? Ois kiva itekkin käydä joskus kiertämässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm miten mä selittäisin, oon mennyt sinne monta eri reittiä. Mutta siis yksi kätsy reitti on Haltialan tilan kautta, eli ajaa sitä Haltialan tietä niin että vastaan tulee sellainen mäki jossa on pari taloa. Siitä jatkaa vielä niin pitkälle että vastaan tulee parkkis johon voi jättää auton, ja siitä lähtee parikin polkua kiertämään Ruutinkoskelle päin. :)

      Poista
  6. Ihania kuvia ja ihana tyyli sulla!<3

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia ja älyttömän kiva asu!♥

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...