24.7.2015

Day 1

Moikkamoi! <3

Nyt on palattu reissulta ja voi hitsit miten kivaa olikaan! :) Lähdimme siis lauantaina junalla matkan päälle, ja yövyimme kaksi ensimmäistä yötä Bathissa ja kaksi seuraavaa yötä Oxfordissa. Näiden päivien aikana teimme tosin monta reissua busseille ja junilla muualle lähikaupunkeihin ja nähtävyyksiin. Kuvia tuli otettua sellaiset reilu 400 ja ajattelin kertoa reissustamme erillisillä postauksilla päivä kerrallaan. Tämä postaus kertoo luonnollisesti ensimmäisestä päivästä.

Koska halusimme tehdä lauantaina päivällä gradua, lähdimme matkaan vasta iltapäivällä. Junalippu Bathiin maksoi 30 puntaa ja matka kesti n. 2½ tuntia, joten olimme perillä noin kuuden aikaan illalla. Bathissa asuu n. 80 000 ihmistä ja se on ehkä tunnetuin kolmen kuuman lähteen ympärille rakennetusta kylpylästään. Bath on myös arkkitehtuullisesti erittäin merkittävä, ja se kuuluukin UNESCOn maailmanperintöluetteloon.

Yövyimme siis kaksi yötä Pratt's Hotelissa, jota voin suositella lämpimästi! Vaikka hotelli ulkoa näytti ehkä hieman karulta, oli palvelu erinomaista ja huoneemme oli aivan ihana.

Meillä oli aika kova nälkä, mutta lähdettiin silti ennen illallista kiertelemään Bathin keskustaan. Kävimme esimerkiksi Bath Abbey-kirkossa ja bongasimme Roomalaisen kylpylän, johon menimme vasta seuraavana päivänä, sillä kello alkoi olla jo paljon.

Menimme nukkumaan melko aikaisin sillä seuraava päivä olisi pitkä. Olimme lähdössä bussilla käymään Stonehengellä! Siitä seuraavassa postauksessa.. :)

Oikein mukavaa iltaa kaikille! <3

1. Jee ihanaa alkaa lukea näitä postauksia siitä teidän reissusta. Ilmeisesti oli hyvä matka, uusia postauksia odotellen. :)

1. Kiva kuulla että kiinnostaa, näitä on nimittäin nyt tulossa! <3

2. ihana hotellihuone!! <3_<3

3. vitsi oon kateellinen tästä teidän matkasta! en malta odottaa tulevia postauksia :3

1. Kiva kuulla, niitä on tulossa <3

4. Sun hiukset on ihanat! 8)

5. Olipa kiva reissupostaus! :)

6. Näyttääpä ihanalta! Olet ollut upeana liikenteessä :)♥

1. Kiitoksia paljon Jenna! :)) <3

7. Ootko noin vaalee? Ekassa kuvasa kun kalkkilaivan kapteeni :D muistakuvista saaanu käsityksen että oot aina niin ruskee..niin tossa olipikku järkytys :D kaunis kummiskin :)

1. Hmm tuolla junassa oli aikamoinen sininen valotus että varmaan nuo postauksen muut kuvat musta ovat lähempänä totuutta. :) Mutta en oo enää niin ruskea kylläkään kuin ennen, koska en ota aurinkoa.

8. Vauu!!<3 ihania reissukuvia ja musta on kiva kun kirjottelet tänne kuulumisia sillain kivasti päiväkirjan muodossa <3 tosi mielekästä luettavaa!!<3

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!