17.7.2015

Matkasuunnitelmia




Heippa ihanat! Halusin tulla kertomaan, että oon lähdössä huomenna pienelle roadtripille. Matkustamme ensiksi Bathiin, jonne olemme varanneet kahdeksi yöksi hotellin. Siitä matkaamme isoon yliopistokaupunkiin Oxfordiin, jonne olemme myös varanneet kahdeksi yöksi hotellin. Matkan aikana tarkoitus olisi käydä vierailemassa myös Stonehengellä ja Cambridgessä. Oon niin innoissani tästä matkasta, ihan mahtavaa päästä näkemään Englantia vielä enemmän! :) Tän illan suunnitelmissa onkin pakkaaminen ja kameran muistin tyhjentäminen, niin saan oikein paljon kuvia ja postauksia teille tänne näytettäväksi. Ajattelin myös postata matkalta, sillä ollaan tulossa vasta ensi keskiviikkona kotiin, ettei tule liian isoa postausväliä. 

Ja vitsi oon niin innoissani, mun yks todella hyvä ystävä on Turkissa oppaana yhessä aivan upeessa all inclusive hotellissa. Siitä lähtien kun hän lähti sinne, ollaan puhuttu kuinka siistiä olisi jos mä tulisin käymään siellä hänen luonaan. No kävi niin upea juttu että mun ystävä pystyy majottamaan mut sinne hotelliin hänen luokseen, joten mä ostin nyt sitten Turkkiin lennot elokuuksi! Reissuun on enää alle kuukausi ja oon niin iloinen, en oo nähnyt tätä ystävääni ikuisuuteen ja matkustaminenhan nyt ylipäätään on maailman paras asia! :D <3

Tälläisiä suunnitelmia halusin tulla kertomaan. Blogien seuraaminen on nykyään mun (eli tälläisen muutoksenpelkoisen mummelin) mielestä vähän sekavaa, niin ajattelin tähän loppuun kerätä eri tavat millä blogiani voi seurata. 
Blogiani voi siis seurata ihan Bloggerissa liittymällä lukijoihin tuossa oikealla bannerissa, Bloglovinissa ja uudessa Blogit.fi-sivustolla. 
Mua voi seurata myös Instagramissa ja Snapchatinkin perustin hetki sitten, molemmat löytyvät nimimerkeillä kissesvilma. Olisi muuten tosi kiva snappailla teidän kanssa, joten lisäilkää mut ihmeessä jos teiltä tuo sovellus löytyy. :) Näiltä tulevilta matkoiltakin on helppoa päivitellä tuonne reaali-aikaisia kuulumisia. 

Mahtavaa viikonloppua kaikille! <3

13 kommenttia:

  1. Voi ihanaa:) matkapostauksia odotellessa:)

    VastaaPoista
  2. aivan järjettömän upea olet! :) Mulla olisi postaus-idea. En tiedä ootko tälläistä totetuttanut jo mutta voisitko tehdä kysymyspostauksen Lontoosta? siis sellaisen missä me lukijat voitaisiin lähetellä kysymyksiä Lontoosta (matka-vinkkejä) ja sitten tosta sun opiskelusta? Mun iiiso unelma olisi joskus päästä opiskelemaan sinnepäin ja olisi ihana kysyä sulta lukea kokonainen postaus missä on kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin vastaus :) kiitos jo etukäteen jos tälläisen voisit toteuttaa!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tämä!! tää kiinnostais muakin :3

      Poista
    2. Muakin, tää olis niin kiva. Mulla ois kauhea kasa kysymyksiä :---D

      Poista
    3. Jooo, kysymyspostausta pitkästä aikaa! Kivaa reissua teille <3

      Poista
    4. Voi kiitoksia <3 Tottakai toteutan tän kun näin monta kiinnostaisi :)

      Poista
  3. Ootko taas menossa reissuun yksin vai saako juuso tällä kertaa lähteä mukaan? Kun teillä näyttää noita reissuja olevan harva se viikko minne toinen on kielletty tulemaan. ei siinä, kaikki tietty tavallaan mutta ongelmista kannattaa puhua eikä paeta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi voi :D Yhdessä ollaan lähtemässä. Muutamia pieniä reissuja on nyt joo ollut, mutta meille kaverit on myös tosi tärkeitä ja vaikka ei toista kielletä ikinä tulemasta messiin, niin saattaisi toiselle tulla vähän tylsää jollain tyttöjen tai poikien reissuilla. :) Ja kiitos vinkistä, meillä menee kyllä tosi ihanasti! :) <3

      Poista
    2. Se ei olis tervettä, jos ei voisi olla ilman toista ikinä missään.

      Poista
  4. oi ihana että oot menossa Turkkiin :) mä oon käynyt turkissa varmaan 4 kertaa ja pakko sanoa että ihan aliarvostettu paikka!! varsinkin länsipuoli turkista on niin upea, ei yhtään sellainen turistirysä :) Mihin päin turkkia oot menossa?

    VastaaPoista
  5. Voi että miten upea toi sun kuva on! Näytät ihan mallilta siinä!♥ Ja ihanan kuulosia reissusuunnitelmiakin! Oon ihan kade! :p

    VastaaPoista
  6. Voi vitsi muru, miten ihania matkasuunnitelmia!<3 huippua että pääset ystäväsi luo turkkiin :) mä ootan kans niin paljon syyskuun neljättä päivää, silloin mun synttärit mutta myös matka Espanjaan <3!

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...