28.8.2015

28/8/2015

Heippa ihanat! Nyt vähän muuta väliin kuin reissu-postauksia. Viimeisiä päiviä viedään täällä Lontoossa, sillä maanantaina koittaakin kämpän luovutus ja lähtö Suomeen!! Fiilikset on tällä hetkellä aika sekavat, mutta tää viikko on ollut kyllä ihan huippu! Oon tehnyt tosi paljon asioita mitä oon halunnut kokea vielä täällä Lontoossa. Oon nähnyt kavereita ja käytiin esimerkiksi Buckinghamin palatsissa ja tänään myöhemmin illalla mennään katsomaan Lion King-musikaali <3 Tää onkin mun neljäs musikaali täällä Lontoossa ja veikkaan että se tulee myöskin olemaan se paras.. :) 


Yksi päivä lähdettiin syömään ja leffaan, ja päälle päätyi tuo ylläoleva asu. Mitä ootte siitä mieltä? Mä mietin pitkään kehtaanko lähteä tollasessa vähän vatsaa paljastavassa asussa mutta loppujen lopuksi uskalsin kuitenkin lähteä eikä mulle tullut onneksi missään vaiheessa kiusallinen olo. :D Kuitenkin tuon tapaisia asuja missä paljastetaan vatsaa on näkynyt aika paljonkin nyt tänä kesänä eli eihän tossa sinänsä mitään ihmeellistä ole, mutta se on aina eri juttu omalla kohdalla.

Käytiin siis syömässä Rainforest Cafessa. Ootteko kuullut tai käyneet ikinä tuossa ravintolassa? Rainforest Cafe on siis upeasti sademetsä-teemalla sisustettu ravintola Piccadilly Circuksessa. Ravintolassa tuli oikeasti tosi sellainen sademetsä-fiilis kun joka puolella oli gorilloja ja alligaattoreita ja välillä ravintolassa alkoi ns. sataa ja ukkostaa. :D Suosittelen ehdottomasti, todellakin käymisen arvoinen paikka :)


Nyt mun täytyy alkaa valmistella musikaaliin lähtöä varten. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!<3

20 kommenttia:

  1. Siis ihan täydellinen asu!!<3

    VastaaPoista
  2. Oi vähän siisti ravintola! Lontoossa pitää kyllä lähitulevaisuudessa käydä <3

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tosi hauska paikka! :) suosittelen <3

      Poista
  3. Mielettömän tyylikäs asu :-)

    VastaaPoista
  4. Alko sataa ja ukkostaa?! :D Miten se käytännössä tapahtu?? :D Ja hei, se Lion King musikaali on iha tooosi hyvä, nauttikaa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ääni- ja valotehosteilla :D Se oli aika hauska! Joo se oli tosi hyvä!! <3

      Poista
  5. Hauskan kuuloinen ravintola! :) Pääsispä itekkin käymään Lontoossa

    VastaaPoista
  6. Niin kaunis asu ja sinä <3

    VastaaPoista
  7. Toi asuhan on just upea ja sulla on kyllä todellakin sopiva kroppa siihen! :) itse en kyllä uskaltaisi paljastaa vatsaa, sen verran epävarma olen, mutta nuo housut kyllä ottaisin heti :D

    Eikä toi Rainforest Cafe on mun unelma paikka, just käytiin siinä kaupassa piipahtamassa ja yritin houkutella siskoa sinne, mutta eihän oikein lämmennyt, kun punnat oli suht lopussa siinä kohtaa jo :( Hän lupasi kuitenkin, että ensi kerralla mennään ja minähän menen sitten vaikka yksin xD

    Itse olen nähnyt pienen pätkän tuota musikaalia Times Squorella Nykissä, kun he jakelivat alennuslippuja ja esiintyivät samalla. Sen perusteella voisi arvailla, että koko musikaali on mahtava, joten hyvää iltaa teille! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) <3 jep mullakin oli kyllä niin ja näin mutta onneks uskalsin, eihän siinä mitään hävettävää oo.
      Vitsit sun on pakko mennä käymään tuolla kun tuut Lontooseen taas! Tosi kiva ravintola :) <3

      Poista
  8. Nää postaukset on mun lemppareita. Asu ja sitten pari kuvaa mitä oot tehnyt. Muutenkin sun blogi on koko ajan vaan kiinnostavampi ja ihanaa luettavaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla! Näitä mäkin tykkään tehdä <3 kiitos kovasti kauniista sanoista!

      Poista
  9. Todella kaunis on tuo asu, vaikka sua itseäs tuo yläosa arveluttikin! Voin kyllä lohduttaa, että varsin kauniisti sitä kannat päälläsi! ♥ Mulla itselläni on se ongelma noiden peplum-mallisten croptoppejen kanssa, että ne leventää mua ihan sikana :D Oon kamalan kapea vyötäröstä mutta lantio on taas leveä, ja sitten kun tuo peplum-osa osuu just siihen kohtaan mistä olen luonnostaan kapea, niin se vyötärö näyttää yhtäkkiä niin paksulta :D Harmi sinänsä mulle, kun nuo on just niin kauniita!
    Wou kuulostaapa oikeesti mielenkiintoselta raflalta, viihtysin varmasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, ihanasti sanottu <3 Joo peplum on tosi hankala, mä en esimerkiksi pysty käyttämään sellaisia kauheen kapeita peplumhelmoja koska ne just nimenomaan jotenkin leventää vyötäröä ihan sikana!

      Poista
  10. Hyvältä näyttää asu! Mullaki oli ja on vähän ehkä vieläki arvelluttava olo noissa croptopeissa, mutta muutaman kerran oon tänä kesänä käyttäny ja oon tykännyt :) Sopii varsinkin kun alaosa on peittävämpi mut toki myös jos on superlämmin nii menee lyhyemmänkin alaosan kans!

    -Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon kans pienien arvelujen jälkeen tykännyt kyllä! Ja oon samaa mieltä että varsinkin peittävän tai ei-niin-ihonmyötäisen ala-osan kanssa sopii oikein hyvin :) Kiitos <3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...