19.8.2015

Turkki, osa 1

Moikka ihanat!<3 Mulla on ollut aivan ihana loma tähän mennessä. Palautin mun gradun siis 2 viikkoa sitten ja sen jälkeen oonkin ottanut oikein rennosti. Mehän lähdettiin samantien Suomeen tossa kaksi viikkoa sitten. Olin Helsingissä viikon, jonka jälkeen lähdin ystäväni luo Turkkiin 5 päiväksi! Nyt oon palannut takaisin Lontooseen ja täällä olisikin tarkoitus viettää vielä viimeiset kaksi viikkoa, jonka jälkeen meidän täytyy luovuttaa tää meidän Lontoon kämppä.. :(

Nyt kuitenkin haluun kertoa teille mun Turkin matkasta! Tää koko idea lähti siis siitä, että mun todella rakas ystävä on siis oppaana Kusadasin Aqua Fantasy-hotellissa. Nähtiin viimeksi tän mun ystävän kanssa maaliskuussa, mutta ollaan pidetty kyllä ahkerasti yhteyttä koko kevään ja kesän ja puhuttu Skypessä usein siitä kuinka huippua olisi jos pääsisin käymään hänen luonaan, sillä hänhän voisi majoittaa mut luoksensa. Vielä innostavampaa oli, että tämä hotelli oli siis viiden tähde hulppea all inclusive-hotelli, jonka palveluita saisin käyttää sitten siellä ollessani.. Heinäkuussa lyötiin sitten päivät lukkoon ja varasin lennot Istanbulin kautta Izmiriin josta ystäväni järjesti mulle bussikuljetuksen hotellille.


Aqua Fantasy-hotelli sijaitsee Länsi-Turkin rannikolla, noin tunnin ajomatkan päästä Izmirin kentästä. Hotellista löytyy useita ravintoloita, uima-altaita ja oma rauhallinen ranta. Ohjelmaa on todella paljon ihan lapsesta aikuiseen. Hotelli on ehkä enemmän lapsiperheille soveltuva, mutta olin yllättynyt kuinka hyvin myös aikuiset oltiin otettu huomioon palvelussa. Ja kun kyseessä oli all inclusive-hotelli, niin kaikki ruuat ja juomat ja kaikki kuuluivat siis hintaan. Tää oli mun mielestä tosi kiva juttu, niin ei tarvinnut kannella rahaa esimerkiksi rannalle mukaansa. Säät oli upeat, joka päivä 32-34 astetta ja aurinko porotti.. :) 

Otin matkan aikana runsaasti kuvia, jotka joudun luultavasti jakamaan nyt kahteen postaukseen. Tässä ensimmäisessä postauksessa on sekalaisesti kuvia hotellialueelta.




Suurimmaksi osaksi matkan ajastani ystäväni oli päivisin töissä, mutta pääsi onneksi aina viideltä. Hän oli ihanan huolissaan aluksi siitä että miten pärjään yksikseni päivisin, mutta hei mikäs siinä rannalla makoillessa all inclusive-hotellissa drinkki kädessä?! :D Itse olin taas huolissani siitä, miten ystäväni jaksoi vielä töittensä jälkeen ”viihdyttää” mua ja mentiinkin aika paljolti fiiliksen mukaan. Pari kertaa mentiin kuitenkin käymään kaupungissa, toisella rannalla ja kiivettiin yksi päivä vielä yhdelle vuorelle ihastelemaan maisemia. Olin tosi yllättänyt ja ylpeä mun ystävästä että hän töittensä jälkeen jaksoi vielä puuhastella vaikka mitä, sillä tuo jokapäiväinen kuumuus veti jopa multa voimat, vaikken välillä edes paljon mitään tehnyt?! 









Tuo hotellin ranta oli niin ihana! Iso ja rauhallinen, ja tuo pitkä laituri jonka päässä oli aurinkotuoleja oli aika mieletön. Tossa kelpasi ihastella iltaisin myös auringonlaskua :)









Kiitos muruseni A, että pääsin sinne sun luo vieraaksi, oli ihan unohtumaton reissu!! Marraskuussa nähdään <3

Vitsit nyt kun latailin näitä kuvia tänne blogiin tajusin että kuvia matkasta olisi vielä vaikka kuinka paljon. Veikkaan että ainakin yhteen tai kahteen postaukseen riittäisi vielä kuvia, jos teitä kiinnostaa?! Ja ainiin, kiitos ihanista kommenteista, lupaan vastailla kaikkiin ihan nyt päivän, parin sisällä <3 

19 kommenttia:

  1. tosi upea paikka!<3 kyllä varmaan on kelvannut:) paljon noi lennot oli, ei olleet siis suorat? mä mielelläni näkisin kyllä vaikka kuinka monta postausta jos sulta niitä olisi tulossa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, aivan ihana paikka :) lennot oli yhteensä 240-260e muistaakseni. Ja hei kiva kuulla, niitä olisi vielä muutama kyllä tulossa :)

      Poista
  2. Oooo mistä noi sortsit jotka sulla on tossa riippumattokuvassa?? Tosi ihana postaus!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Lontoon Primarkista! Kiitos <3

      Poista
  3. Mun on pakko sanoa että mulla kunnioitus sua kohtaan nousi kovasti tän postauksen luettuani Vilma!<3 syynä ei niinkään ollut muuten tämä postaus, esimerkiksi kuvat, mutta se että millainen YSTÄVÄ sä olet!!!! Mä oon monta kertaa lukenut sun blogista kuinka kauniisti kirjoitat sun ystävistä ja näin tuntematonkin huomaa kuinka arvostat sun ystäviä näin paljon. Mutta tää, että matkustat jonkun sun ystävän luo ULKOMAILLE häntä tapaamaan vaikka oot opiskelija, oot aika kiireinen... Kuinka moni voi sanoa tehneensä näin ystävälleen?!

    Oon varma että tää sun ystäväs arvostaa tätä kyllä mutta itelleni tuli kyllä hieman surullinen olo kun en tiedä tulisiko kukaan mua moikkaamaan jos lähtisin jonnekin satojen kilometrien päähän useiksi kuukausiksi :( Mutta siis sitä piti vain tulla sulle sanomaan, että kunnioitan tuollaisia ihmisiä kuin sä niiin paljon ja toivoisin itsellenikin samanlaista ystävää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en jotenkaa tullu ajatelleks tätä kun luin postausta ku vast tän kommentin jälkeen :3 ja tää on ihan totta, isot pointsit sulle vilma! tuli ihan sellanen fiilis et ois ihana tavata sut joskus :'3

      Poista
    2. Samaa mieltä! Mietin omalle kohalleni tota, että lähtisinkö mä näkemään jotain kaveria/ystävää ulkomaille, jos joku siellä olis, tollei niin kun sä, mut ei mulla ole sellasta ystävää. Ollaan aika paljon erkaannuttu, kun alettu seurustelemaan ja muutettu eri paikkakunnille. Ja lopulta vaan huomaa, ettei mitään yhteistä enää ole. Moni sukulainen on kysyny, että eikö mua harmita, mutta ei oikeastaan. Tiedän, että kaikki tapahtuu syystä. Ihanaa kuitenkin, että sulla on tollanen "tilanne"! :)

      Poista
    3. Awww kiitos ihan hirveästi!!!! <3 ihan mielettömän ihanasti sanottu :') Mulle on kyllä ystävät ihan älyttömän tärkeitä ja teen heidän puolestaan paljon. Toisaalta mun rakkaimmat ystävät tekevät myös mun puolesta paljon joten on se ihan tasavertaista!<3 Ystävänikin arvosti todella paljon että tulin hänen luoksensa ja oon varma että hän tekisi saman jos olisi roolit olisivat toistepäin. :) Kiitos vielä tosi ihanasta kommentista, mulle tuli super hyvä mieli tästä <3

      Poista
    4. Anonyymi & annieveliina: ihanat ootte <3

      Poista
    5. Anonyymi 20/8/2015:
      Ihana <3 Mutta toi on niin luonnollista että noin käy. Ja ei ystävyydessä saakaan olla sellaista väkisin pakottamista, että jos välit vaan erkaantuu niin sitten niin käy. Oon samaa mieltä sun kanssa siinä että kaikella tollasella on tarkoituksensa. Parin ystävän kanssa jonka kanssa ollaan oltu ystäviä 15-20 vuotta niin tottakai on ollut välillä riitoja ja erkaantumisia, mutta ollaan kyllä aina taisteltu välimme takaisin, koska ollaan koettu että se on ollut sen arvoista. Mutta on myös monia entisiä kavereita, jotka on vaan ns "hälventyneet" syystä tai toisesta pois, ja sekin on ihan fine :)

      Poista
  4. Ihana masu sulla :o Oot niin timmissä kunnossa!<3

    VastaaPoista
  5. Oi matkapostaukset on niiiiin ihania että näitä vaan lisää tulemaan ♥ Sulla on ihan mahtava kroppa nainen, kunnon timmimimmi! :D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla että tykkäät!<3 ja no voi kiitoksia!<3

      Poista
  6. Matkakuume iski! Ihania kuvia <3

    http://by-rosejuliet.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Sulla on ihan täydellinen kroppa! Todella timmi ja hoikka mutta silti muotoja :P voisitko joskus tehdä postauksen miten syöt ja treenaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos paljon :)<3 Hmm voin katsoa, tällä hetkellä en koe kuitenkaan että omissa elämäntavoissani on mitään sen kummallisempaa.. Kiitos kuitenkin toiveesta <3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...