6.8.2015

Vapaus


Aivan super upee mahtava fiilis !!! Palautin mun gradun maanantaina ja tultiin Suomeen tiistaina. Ihan tajutonta että gradun kirjoittaminen on nyt ohi, tein sitä viimeiset pari viikkoa niin tiiviisti. Ja arvaa mitä tein eilen aamulla? Kun olin syönyt aamupalan, avasin tietokoneeni ja word-tiedostoista graduni ja mietin "Mitäs mun piti tänään tän eteen tehdä?" ... Ennenkuin tajusin, että hei, täähän on jo palautettu. Et sä voi enää tehdä mitään. Ei sun tarvii.

Nyt kirjoitan tätä postausta Helsingistä, omasta huoneestani. Tällä viikolla näen kavereita ja perhettä, ja hoidan asioita. Eilen olin ripsihuollossa ja piknikillä ystäväni kanssa ja tänään näen siskoani ja meen hammaslääkäriin. Vielä ei oo iskenyt se loma-fiilis. Ensi keskiviikkona lähden Turkkiin ystäväni luo, mitä odotan tietty ihan hirveästi. Uskon, että siellä se loma-fiilis sitten tulee. 

Nyt mulla on aikaa miettiä, mitä oikeen haluun ja aion tehdä. Valmistujaisethan on tosiaan vasta joulukuussa, mutta kaikki työ on nyt tehty. Mä oon päättänyt että nyt elokuussa pidän lomaa. Oon viimeiset ties kuinka monta vuotta ollut aina sen 9 kuukautta opiskelemassa ja 3 kuukautta kesäisin töissä. Nyt haluan oikeasti lomailla ja samalla miettiä rauhassa, että mikä seuraava siirto on. Mitä haluun tällä tutkinnolla tehdä, minne haluan mennä.. Musta tuntuu että nyt tehdään sen verran isoja päätöksiä että tarviin oikeesti aikaa niiden pohtimiseen.

Mutta sellaista. Maanantaina kun olin palauttanut graduni, lähdettiin käymään Piccadilly Circuksen TGIF:ssä syömässä, oli kyllä niin ihana vähän juhlistaa kovan työn loppumista. Toi mun asu vaikutti silloin vielä ihan hyvältä vaihtoehdolta mutta jotenkin nyt kuvissa se näyttää yöpuvulta ja mä näytän siinä vähän pullealta, mutta hei ei se oo aina niin vakavaa! :D Nyt toivottelen teille mukavaa torstai-iltaa! <3 

PS. Pistäkäähän postaus-ideoita, jos teillä niitä on. Nyt olisi aikaa toteutella. :)

22 kommenttia:

  1. Anonyymi6/8/15 18:16

    Ihana teksti! Oon varma et löydät sulle oikeen ratkasun :'3

    VastaaPoista
  2. Onnea!!! Odotan innolla tulevia postauksia, sun blogi on mahtava<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isot kiitokset ihana Krista! <3

      Poista
  3. Anonyymi6/8/15 18:58

    Ihana asu! Ja hei sä Et näytä yhtään pullealta!! :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi6/8/15 19:02

    Aiotko opiskella lisää vai mennä töihin? :-) Tsemppiä kaikkeen, oon pitkään lukennut sun blogia ja ihaillut sun matkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekis mieli vähä molempia, mutta ehkä kuitenkin nyt tässä vaiheessa töihin :) Kiitos kovasti, ihana lukea että oot viihtynyt messissä jo pitkään <3

      Poista
  5. Anonyymi6/8/15 19:16

    Tosi söpöt sortsit :) onko muuten kiva kun nyt ku tulit suomeen niin tänne näyttäisi tulevan viimein helteet!? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 no jep, aika hyvä tuuri! :D

      Poista
  6. Ai että, kuulostaa ihanalta, että oot saanu kaikki hommat valmiiks! Nauti vapaudesta! :)<3

    VastaaPoista
  7. Anonyymi7/8/15 09:19

    VAU! hurjan paljo onnea tästä saavutuksesta! Tsemii jatkoon, mieti rauhassa mitä teet ja nauti lomastas<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, olipas kivasti sanottu!<33

      Poista
  8. Anonyymi7/8/15 09:41

    kysymyspostaus ja päivä kanssani postaukset ois kiva saaha :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vinkeistä! :) <3

      Poista
  9. Anonyymi7/8/15 17:19

    onnittelut ja nauti vapaudesta, nimimerkillä ylioppilaskirjoitukset alkamassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!! <3 tsemppiä kovasti kirjoituksiin, ahkeroi ja ne tulee menee aivan mahtavasti! :) kyllä kiitos seisoo sit siinä vaiheessa kun juhlit lakki päässä :)

      Poista
  10. Onnea gradusta!! :)

    VastaaPoista
  11. Mahtavaa! Onnittelut sinulle :)♥ Erilaiset asupostaukset on aina kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Jenna ja kiitos postausvinkistä!<3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...